PavelDR - pěkné, ale nemám rád tyhle alkohrby, i když praktické...
No a tohle osvětlení se hodí snad jen k jedné věci... (je už vidět i spodní řada v úrovni sedáků, sedačku jsme zvedali, předtím to bylo vidět víc)
Ivan přiložený následující obrázek:
...určitě nebylo...pro mne je ale alkovna zbytečná...
Buď vestavba (nevýhoda, že u příčných lůžek se tam já napříč nevejdu, prcci tady mají jasnou výhodu) nebo klasika polointegrovaný s podélnou postelí a pod tím s pořádnou garáží na kola = pro mne ideál...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
jencekgs napsal:Jo to verim. Ja musim prvne vyresit stacionarni bydleni bohuzel.
...stacionární bydlení jde nahradit mobilním......a jestli (nebo až) mne žena vyžene z mého bytu, tak tak dopadnu...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Ivan napsal:
Pavel DR - bude v prostoru za sedačkou řidiče na stěně skříňky, musím tam udělat příchytky. Některá auta to tak mají se stolkem, noha je třeba pod postelí a deska se upevní do podobného místa.
Ahoj Ivane - předně Ti musím říct, že moc velká paráda, slduju to od začátku a možná jsem to přehlídnul, ale nemáš někde odkaz na třeba rajče s kompletní galerií jak to šlo za sebou....?
TomR1 - bohužel ne, všechny fotky mám já, tady je výběr. Tak moc toho není, stačí to projet, k truhláři to šlo v půlce ledna, až potom jsem dával fotky vlastní vestavby. Ale auto jako takové je tu déle.
Vjetrnik - podélné postele a velká garáž dole je skvělé, ale jestli to je v polointegrálu, integrálu nebo velké dodávce, je mi jedno. Abych se přiznal, nejvíc mne oslovují integrály, i když jen málokterý se mi zvenku líbí. Ale o tom budu uvažovat až na cestu v řádu měsíců...
Mimochodem, pokud by chtěl někdo něco podobného dělat, truhlář mi řekl, že mohu jeho služby nabízet. To je s podivem, protože po prvních pracích prohlásil, že to je jeho poslední obytné auto, pak bylo ale vidět, jak se chytá a začalo ho to bavit. Je sice trochu v zajetí tradičního truhlářského myšlení a metod a proto bylo dobré, že jsem přišel s opravdu detailní představou, hozenou na papír ve formě výkresu. Ten jsem maloval, nijak neomezený, netušil jsem, jak budou některé věci náročné, ale bylo mi to jedno a prostě jsem ho přesvědčil, že to půjde. V reálu mne postupně napadaly další prvky, které byl také naštěstí ochoten realizovat. Ale ani s výkresy není nikdy nic jasné a Jirka (truhlář) řešil desítky drobných problémů. Neříkám, že neudělal pár chyb, ale celkově spolupráce fungovala.
Tu stránku sleduji, s majiteli jsem si psal, resp. mi napsali oni na serveru caravan24, když tam někdo zpochybňoval spolehlivost těch aut. Oni s Broncem procestovali kus světa, pár technických problémů sice měli, ae nic, co by nešlo opravit na místě. A to je jejich auto starší než moje a je provozované v mnohem náročnějších podmínkách. Držím jim palce, ta nástavba vypadá dost zajímavě.
Možná jste zaznamenali nový časopis o karavaningu, Camper & outdoor. Vychází zatím 2x ročně, představen byl v listopadu v Brně na výstavě karavanů a první číslo vyšlo v lednu. Časopis je sesterským produktem časopisu Camping, cars & caravans a je zaměřen na trochu dobrodružnější cestování a menší obytná auta. Šéfredaktor, pan Bordovský, mne koncem roku oslovil, jestli bych o naší Vanduře nenapsal článek, tehdy jsem odmítl, protože jsme neměli nic hotového. Posílal jsem mu ale fotky ze stavby, protože sám má obytný VW T2 a Důra ho zajímala. Nyní jsem byl osloven znovu, že by chtěli dát do jarního čísla aspoň kratší článek o autě a dosavadní stavbě. Souhlasil jsem, poslal fotky, dnes i článek a dostal jsem kladnou odezvu, tak se snad Důra objeví i v novinách...:-)
Ivan přiložený následující obrázek:
Nahoře na té konstrukci je naviják a přes ten se to spouští a vytahuje nahoru.
A místo motorky se tam dá dát širší plošina na Can-Am
progranit přiložený následující obrázek: