No nechapu, že někdo serve gumy za 4000 km. To mi pořád hlava nebere. Jinak heidenau, myslím že to jsou typ K76 (podobné touranckám) ted těsně před výměnou, taky kolem 13 tis. Přěvážně cestovní tempo a někdy rychlejc.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Tak to nechápu, mám najeto 3tis. a vypadají stejně jak ty tvoje. Na jízdní vlastosti jsem si musel hodně dlouho zvykat, nad 130 se vůbec nedá jet. je ale fakt, že při návratu z Rumunska jsme jeli 800km v dešti a neuklouzlo mi to ani jednou Každopádně pro příště vyzkouším neco jinýho
vevis napsal:
Tak jak jsem byl relativne spokojenej,tak ted jsem nastvanej.Ze zacatku mi predni guma vubec neutikala.Pak moto stala asi mesic v garazi a zjistil jsem,ze je prazdna.I kdyz ji dofouknu,tak je za 2 dny prazdna znova.Myslim ze uctenku uz nenajdu.
Tak snad vyreseno!Gumu jsem sundal.Jemnym smirkem jsem zevnitr obrousil do cista vsechny zbytky nalepeneho oko-east(byla toho slusna vrstvicka).Pro jistotu jsem prejel smirkem i patku plaste.Nechal jsem znova nazout vcetne podmaznuti.Zatim asi 4 dny a zcela bez uniku.Tak snad to vydrzi.
Zadek drzi uz pres 3 mesice a tam jsem ten nalepenej bordel nijak necistil.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak jsem silně zklamaný z E-10... Najel jsem na těchto gumách 2 tis. km a zadní je na vyhození. Jak jsou ty "ukazatele opotřebení" tak již jsou zároveň...
Nechápu jak na nich někdo mohl najet více jak 6tis. km.
Upozorňuju že na E-09 jsem najel kolem 10 tis. km na sadě! No a na E-07 jsem najížděl 12-14 tis. km.
Na Mitaskách jsem najel celkem cca 100 000 km... Takže to nějak nechápu jak je to možné!
Za týden se chystám na výlet a nevím co mám dělat. Přední je OK... Takže buď tam dát na zadek ještě jednu E-10 a říkat si, že jsem asi měl měkou směs či co... Kamarád jí dával stejně jako já a má ji asi tak ještě 80-procentní ! ! !
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Tak tuhle diskuzi si pročítat to je opravdu slast až si říkám to jsou nijaký aprílový gumy či co? Někdo najede 12tis i víc někdo 2 někdo si na nich div nerozbije hubu na plivanci a někomu sedí jak wopice za krkem té rachot asi je lepší se těmi to příspěvky nezaobírat a prostě to prubnout!
NakasiBMW napsal:
Tak tuhle diskuzi si pročítat to je opravdu slast až si říkám to jsou nijaký aprílový gumy či co? Někdo najede 12tis i víc někdo 2 někdo si na nich div nerozbije hubu na plivanci a někomu sedí jak wopice za krkem té rachot asi je lepší se těmi to příspěvky nezaobírat a prostě to prubnout!
No ja z toho chapu, ze jsou 2 druhy (pravdepodobne doladovali hustotu smesi) - jeden tvrdy a klouzavy, na kterem se da najet 15k; druhy mekky co fest drzi, ale najedes na nem 3k.
No a já to tu diskuzi vylepším ještě víc. Minule jsem dával fotky jak vypadají k ujetým km. Teď k držení tlaku obě sady mají najeto už skoro stejně cca 7000. Sada na GS drží do dnešního dne bez ztráty hvězdičky. Na DL650 se objevil únik po 6500km když jsme se s Danou vrátili v neděli ze srazu BMW od Pardubic. Domů to dojelo normálně a ráno byla fuč. Díra nikde ale pěnilo to kolem patky. Uník tlaku cca 1atm /24hod. Po odražení a podmáznutí to drží. Obě sady jsou z těch prvních DOT 0910a1010. Zadek na GS se myslím zralý k výměně. Nicméně pokud by se jdenalo o dojetí po silnici domů tak žádný problém tak cca 2 tisíce dá. Nic světoborného žádná náhlá zátra se nekonala proč to je už víme patka vpředu prošla úpravou (změna péra).
Taky mi prijde, ze to kazdy tyden vari z jine smesi. Dokonce ani lidi ze stejnym DOTem se neshodnou na vlastnostech. No a vzhledem k tomu, ze sem nesehnal TKC nekde pobliz, tak si tam zitra necham dat E-10 s predni DOT 0810 a uvidim. Proste jak pise NakasiBMW, zkusit na vlastni kuzi.
R1100GS
No já jsem z toho celkem rozčarovaný... Dneska se pokusím nějak s Mitasem domluvit (tedy spíše zeptat) co a jak plánují dál. Mitas-ky na moto také prodávám a chci vědět na čem jsem, protože teď to prostě nevím.
Jinak pro info: Gumy jsem nazul a pro avízované problémy s únikem tlaku jsem dokonale očistil dosedací plochy ráfku a na pneu. Únik jsem nezaznamenal ani o kousek... Ale najeté 2 tis. km z toho dělají nejdražší gumu co jsem kdy na motocyklu měl...
A o stabilitě při příme jízdě tak to je kapitola sama pro sebe... je to silně nejistá a záludná guma. Naloženou moto jsem na těchto gumách ani nestihl vyzkoušet. Jezdil jsem na nich klasika terén a asfalt jako pokaždé.
Takže pokud se tomu Mitas nepostaví čelem a budou jen krčit rameny tak se vracím pro sebe a prodej k E-07, E-09 a pro cesty na západ si pořídím sadu TKC-80 a nebo Metzeler Tourance. Uvidíme!
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Tak E-10 jak již zde zřejmně bylo od testovacích jezdců psáno... Pokud opakuji již známé tak se omlouvám!
Celkem se zkoušeli 3 druhy směsí.
Měkká dle "receptury" nejmenovaného výrobce moto pneu, tvrdší a potom nakonec to vyhrál jakýsi kompromis a na těch lze najet celkem bez problémů údajně 8tis a více...
Já měl gumu vyrobenou ještě s měkkou (moje je 0610 - zlom měl být 1610) směsí a proto jsem na nich najel tak zoufale málo (2 tis. km stylem 30/70 lehčí off-road a asfalt).
Takže otestuju ještě na zadku jednu E-10-ku se současnou "recepturou" a uvidím... samozřejmně dám vědět!
Edituji a přidávám foto... moto před umytím... pneu najeto 2tis km...
SPEEDY přiložený následující obrázek:
[162.57Kb]
Upravil SPEEDY dne 07.09.2010 09:25
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
SPEEDY napsal:
Tak E-10 jak již zde zřejmně bylo od testovacích jezdců psáno... Pokud opakuji již známé tak se omlouvám!
Celkem se zkoušeli 3 druhy směsí.
Měkká dle "receptury" nejmenovaného výrobce moto pneu, tvrdší a potom nakonec to vyhrál jakýsi kompromis a na těch lze najet celkem bez problémů údajně 8tis a více...
Tak to je fakt fajn nápad, zkoušet gumu tak, že ji za koncový ceny prodám zákazníkům a dělat diametrálně odlišné směsi...
Tak mam prezuto. Predni jsem nakonec dal TKC, protoze E10 se ani po dukladnem ocisteni rafku i gumy nepodarilo utesnit a utikala hned pri nasazeni(DOT 0810). Zadni mam E10 DOT1810, ale jen to bylo nazuty, prijel tam clovek s tou samou gumou na reklamaci, protoze nemel jedinej stredovej spunt. Vsechny utrhany po 200km na asfalte. Byl dost nasranej a rikal ze tam da zpatky E09. Nemam zkusenosti se spuntama, ale ty spunty vypadaly, ze jsou normalne duty. Mel to na 12GSA.
Je sice hezky, ze Mitas udelal gumy na nase rozmery, ale pustit mezi lidi takovej nedodelek je na presdrzku. Chapu ze E09 nebyly parametrama staveny na velky GSa, ale E10 jsou. Vahove i rychlostne. Tak by mne zajimalo, na cem to testovaly.
R1100GS
No dle slov "Mitasu" nemají dostatečné prostředky na testování pneu... asi na to moc chvátali... Kdyby pár sad rozdali mezi cestovatele nebo nějaké jezdce tak mají ihned odezvu a prodávat mohli až potom. Myslím, že z toho mají taky celkem problémy.
Ale nemá cenu teď radit co a jak... prostě se to tak stalo, ale nemělo to tak být!
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
To je ale hloupej argument - neměli čas na testování. Jak dlouho se o tý gumě mluvilo? 3 roky minimálně. Vypustili mezi lidi nedodělek a pak to šijou horkou jehlou. Je zajímavý, že určitě 3/4 lidí co si ji dali na moto ji tam znovu nedají a to je myslím si ta nejhorší vizitka pro Mitas. Není totiž tak těžký zákazníka jednou získat, ale udržet si ho, to je už mnohem složitější a v tomto bodě Mitas alespoň s E10 totálně propadl.
No po uvahach na co přezout s ohledem cena užitná hodnota, jsem zvolil E10 předek a zadek E09. Zatím nemám přezuto, tak uvidime jak se to pak bude chovat.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS