Mjaklovsky...když jsem je dohledával já, tak byl zadek nedostupný a k prodeji jen předek dle místního prodejce. Ruda mi je za dva dny poslal obě
všude dobře.....doma GSA
Vcera jsem po prijezdu domu nasel ve svoji zadni E-07 vetknuty kousek vazaciho dratu, trosku uchazela. Vzal jsem ji do pneuservisu, kde mi ji opravili knotem, ale byl jsem upozornen, ze to je oprava docasna a pneu by se mela vymenit.
Muzu poprosit nekoho kompetentniho, idealne samotneho Joe, jak to vidi s trvanlivosti takove opravy a dalsi pouzitelnosti takto opravene pneu? Je skoro nova, tak kupovat dalsi se mi moc nechce, nekde si ale rozbit nos jeste mene.
Diky.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
alesvagner napsal:
Vcera jsem po prijezdu domu nasel ve svoji zadni E-07 vetknuty kousek vazaciho dratu, trosku uchazela. Vzal jsem ji do pneuservisu, kde mi ji opravili knotem, ale byl jsem upozornen, ze to je oprava docasna a pneu by se mela vymenit.
Muzu poprosit nekoho kompetentniho, idealne samotneho Joe, jak to vidi s trvanlivosti takove opravy a dalsi pouzitelnosti takto opravene pneu? Je skoro nova, tak kupovat dalsi se mi moc nechce, nekde si ale rozbit nos jeste mene.
Diky.
Za me, pokud ti to tam nehodili latu zevnitr, ale jen knot, tak jsis to mohl udelat doma. A jako test jsem lepil knotem pneu jeste na cestaku. Uz tam bylo minimum masa, takze se to souralo i o tu hlavicku knotu a bez problemu to udrzelo az do konce zivotnosti moto. Takze kontroluj tlak a jestli nebude problem s unikem, pneu bych normalne dojezdil. Pokud mas obavu, hod tam dusi a jezdi bez problemu dal.
I pád na hubu je pohyb kupředu
alesvagner napsal:
Vcera jsem po prijezdu domu nasel ve svoji zadni E-07 vetknuty kousek vazaciho dratu, trosku uchazela. Vzal jsem ji do pneuservisu, kde mi ji opravili knotem, ale byl jsem upozornen, ze to je oprava docasna a pneu by se mela vymenit.
Muzu poprosit nekoho kompetentniho, idealne samotneho Joe, jak to vidi s trvanlivosti takove opravy a dalsi pouzitelnosti takto opravene pneu? Je skoro nova, tak kupovat dalsi se mi moc nechce, nekde si ale rozbit nos jeste mene.
Diky.
ok je to urobene z vnutra a poriadne, tak by nemal byt problem
copo@centrum.sk
alesvagner napsal:
Vcera jsem po prijezdu domu nasel ve svoji zadni E-07 vetknuty kousek vazaciho dratu, trosku uchazela. Vzal jsem ji do pneuservisu, kde mi ji opravili knotem, ale byl jsem upozornen, ze to je oprava docasna a pneu by se mela vymenit.
Muzu poprosit nekoho kompetentniho, idealne samotneho Joe, jak to vidi s trvanlivosti takove opravy a dalsi pouzitelnosti takto opravene pneu? Je skoro nova, tak kupovat dalsi se mi moc nechce, nekde si ale rozbit nos jeste mene.
Diky.
Jezdil jsem vždycky i když jsem lepil knotem do konce životnosti pneu. Nevidím v tom žádný problém.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Skvele, diky za zpravy. Uniku vzduchu se az tak nebojim, to se da ohlidat. Spis aby ta guma nejak nepovolila, neroztrhla se nebo se na ni neudelaly boule. ALe jak to pisete, bude to ok.
Gumu delali jen na motorce knotem, bez zuti. Ja sam na to tu sadu nemam, tahal jsem to asi 5 let a jen mi to tam cinkalo, tak jsem to z motorky vyndal. Stejne bych to asi nezkousel, radsi to necham udelat od profika, kdyz to mam za barakem.
Jeste jednou diky za doporuceni a komentare.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Čoveče já dal před týdnem na gumu taky knot(bez demontáže pneu)a teď řeším její neustálé dofukování.U kamaráda v pneuservisu jsem se dozvěděl že u motopneu která nemá pevnou kostru dochází k neustálému nafukování,pohybu gumy atd a správně by se měla vyměnit je to hnus mám na ní 50%vzorku ještě zkusím vnitřní lepení nebo holt tu duši která tam ovšem taky nemá co dělat
To tě prostě musí bavit
Zajed s tim nekam,kde opravdu umi lepit gumy a nech si tam dat zaplatu zevnitr.
Knot je na cestu,kde neni jina volba urcite super,ale porad je to jen docasny reseni.
A kdyby se nahodou stalo,ze vyleti,tak si trosku zadriftujes.
misch napsal:
Čoveče já dal před týdnem na gumu taky knot(bez demontáže pneu)a teď řeším její neustálé dofukování.U kamaráda v pneuservisu jsem se dozvěděl že u motopneu která nemá pevnou kostru dochází k neustálému nafukování,pohybu gumy atd a správně by se měla vyměnit je to hnus mám na ní 50%vzorku ještě zkusím vnitřní lepení nebo holt tu duši která tam ovšem taky nemá co dělat
Tak to jsi tam ten knot dal špatně. Vyndat a zkus to znovu předělat. Nebo pokud je třeba, je to větší, použij dva knoty. Ty knoty když jsou dobře udělaný neucházejí a pneu se dá dojezdit do konce. Každý pneuservis ti řekne, že je to nouzová oprava, nikdo nemůže a nechce brát odpovědnost, kdyby se něco stalo.
misch napsal:
Čoveče já dal před týdnem na gumu taky knot(bez demontáže pneu)a teď řeším její neustálé dofukování.U kamaráda v pneuservisu jsem se dozvěděl že u motopneu která nemá pevnou kostru dochází k neustálému nafukování,pohybu gumy atd a správně by se měla vyměnit je to hnus mám na ní 50%vzorku ještě zkusím vnitřní lepení nebo holt tu duši která tam ovšem taky nemá co dělat
Tak to jsi tam ten knot dal špatně. Vyndat a zkus to znovu předělat. Nebo pokud je třeba, je to větší, použij dva knoty. Ty knoty když jsou dobře udělaný neucházejí a pneu se dá dojezdit do konce. Každý pneuservis ti řekne, že je to nouzová oprava, nikdo nemůže a nechce brát odpovědnost, kdyby se něco stalo.
OK ještě tej gumě dám šanci a uvidím dík
To tě prostě musí bavit
jezdím předek dakar,zadek normal,ten předek mám proto,že předloni jiná skladem nebyla,zrovna,nyní jsem obouval zadek na normal a po zkušenostech nepředpokládám nějaký problém.
kdysi,když jsem jezdil na xjr 1300,tak jsem chytil hřebík do úplně nové gumy,v servisu mi chlapík dal knot normálně z venku,dofoukl a já jezdil dál,po 5000 km sem gumu ojel a vyhodil,neměl sem stím vůbec žádný problém,asi dobrej servis
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
alesvagner napsal:
Vcera jsem po prijezdu domu nasel ve svoji zadni E-07 vetknuty kousek vazaciho dratu, trosku uchazela. Vzal jsem ji do pneuservisu, kde mi ji opravili knotem, ale byl jsem upozornen, ze to je oprava docasna a pneu by se mela vymenit.
Muzu poprosit nekoho kompetentniho, idealne samotneho Joe, jak to vidi s trvanlivosti takove opravy a dalsi pouzitelnosti takto opravene pneu? Je skoro nova, tak kupovat dalsi se mi moc nechce, nekde si ale rozbit nos jeste mene.
Diky.
Jezdil jsem vždycky i když jsem lepil knotem do konce životnosti pneu. Nevidím v tom žádný problém.
Knotuju sam (normalne z venku, casto v polnich podminkach) tak 4x do roka urcite a nikdy nebyl nejmensi problem a dokonce mi to ani nikdy byt jen neutikalo. Rovnez dojizdim az do konce a ani to nesetrim
Za me knoty
BTW nejlepsi zkusenost mam s Pax
PS: dokonce jsem tim jednou zaknotoval auto (na jare jsem dojizdel zimni, jeste povinnou a pak uz byla na vyhodit, tak jsem to tam na ten cca mesic zkusil a taktez bez problemu. Byl jsem ale v klidu, pac mam runflaty.
Upravil morabo dne 03.07.2014 11:12
Maiali nel Fango!
Neřešil jste někdo něco podobného?
Koupil jsem na předek novou E07 Dakar. Do pneuservisu (Bestdrive) jsem dovezl pouze kolo a nechal gumu přezout a vyvážit. Dojel jsem do garáže, kolo nahodil zpátky na motorku a šel domů. Ráno jsem sedl na moto a jel k Cyrilovi na servis. Při jízdě jsem zjistil, že mi šíleně skáčou řidítka (nahoru a dolů)
U Cyrila na to mrkli a poukázali na to, že guma špatně naskočila a vytvořila na ráfku takový jakýsi šišoid. Od Cyrila jsem teda valil zpět do pneuservisu, kde mi gumu sundali, znova nandali, převážili, vše se tvářilo ok. Celé tohle kolečko obsáhlo cca 150km.
Jenže, cca po týdnu mi zase začaly řidítka skákat, nejvíce se to projevovalo v rychlostech okolo 60-80kmh. Takže znovu pneuservis, znovu převážení a znovu asi týden klid a poté se to začalo opět projevovat.
Včera jsem si jen tak zkusil po obvodu přeměřit gumu. Po obvodě je ryska na bočnici gumy souběžně s ráfkem, ale povrch gumy mi v jednom místě udělal jakoby "bouli", je to na delším úseku cca 5-6 cm, kdy běhoun jakoby vykukuje výš než zbytek gumy (cca 1,5-2mm).
Mé podezření je, že se guma v té době, kdy byla špatně nasazená, nějak blbě chytla a teď už se to bude jenom zhoršovat.
Co teď s tím? Mám ji tam cca 1000km, reklamovat, nebo už je pozdě? Když mi to zamítnou, dá se třebas obrátit na Mitas, aby si došlápli na prodejce, nebo jak? Chyba jednoznačně vznikla, řekl bych že na straně pneuservisu, ale těžko říct jak se k tomu pneuservis postaví.
Upravil geofre dne 18.08.2014 09:12
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí