kim napsal:
A nedělají se nějaký neoriginály ty písty? wiseco, nebo tak něco,za co by nebyla tak zlodějská cena?
nevim o nicem..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PetrAT napsal:
Ty písty jsou hodně drahé
BMW nejspíš nastavilo ceny tak, aby se nevyplatilo investovat do opravy
Je otázka, když do toho ty prachy vrazíš, co odejde dalšího ...
Už to je v kategorii spotřebního zboží
Co válce, nový nikasil ?
Mimochodem, Šímova údajně umřela ve 150tkm
Už se ví čím to bylo?
nikasil a ovalita pry naprosto ok. Takze puvodni.
---
ad. Sima -- pry se mu utrhla vodici lista rozvodaku... jsem slysel. Ale neni to potvrzene.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
jinak cekal bych ze ti da trocha lepsi cenu na ty pisty v Cartecu stoji komplet pistni sada vcetne cepu 11724,-
njn...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Ktovie či by tu v Hicksovom prípade preventívne pomohla častejšia výmena oleja. Ja osobne by som do toho šiel ako som to tu už niekde spomenul.
zbytek motoru je ale v pohode... pry VELMI dobry.. az prekvapive.. stav.
a to vcetne lozisek nebo co tam je toho kladiva.
to je zase divny, ne?
---
mam pracovni verzi ze to je z casti z toho, ze proste jezdim trochu kudlu a brzdim motorem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Som nadpriemerne zvedavý, či Ti motor po oprave bude klepať na volnobeh.
Jazda vo vyšších otáčkach pri rovnakom zaťažení znižuje tlak na ložiská oproti nižším točkám.
Tak ložiská by mali mať o moc dlhšiu životnosť ako piesty /aj ked niektorí s tým kladivom mali problém/ Ja len tak že piest vieš asi najviac ovplyvniť olejom lebo sa opotreboval a začal "zvoniť".
Fotky chytlého pístu -pod kroužky, už tu kdysi byly z Advirideru. Rozhudně když ten motor je venku, nech přeměřit vůli v ojničních ložiscích na klice. Změřit, ne kouknout.
Waltr napsal:
Fotky chytlého pístu -pod kroužky, už tu kdysi byly z Advirideru. Rozhudně když ten motor je venku, nech přeměřit vůli v ojničních ložiscích na klice. Změřit, ne kouknout.
nevim co presme p. Hamouz s tim delal.. ale duveruju mu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dufino napsal:
Hicksi: Jak to vypada s tim tvym motorem?
vrci alespon uz?
jo uz je to opraveny.
Cena 41k
Upravil hicks dne 30.11.2012 10:58
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tady je to jak tajemny hrad v karpatech :-) prvni motor po poruše zmizel ze sveta - už se asi nikdo nedovime co kde jak za kolik.
A ted co teda tenhle ? - 41 za co ? - mat ? prace ? - a hlavně pomohlo to ? :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
Tady je to jak tajemny hrad v karpatech :-) prvni motor po poruše zmizel ze sveta - už se asi nikdo nedovime co kde jak za kolik.
A ted co teda tenhle ? - 41 za co ? - mat ? prace ? - a hlavně pomohlo to ? :-)
nikdo nikdo nepsal, ze puvodni motor zmizel ze sveta, jenom jsem zatim moc nemel cas to resit.
Nove pisty, rozvody, loziska.. dam vedet.
Uprimne se ted vic soustredim na doprecizovani konfigurace a vybaveni wasserkuhla
Upravil hicks dne 05.12.2012 09:17
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2