Začínám mít taky bobky na 1200st jiný brejle+řidítka a padáky swmotech-už jsem mluvil s technikem na stk a řekl že nic z toho nevadí ale nesmí být překročeny vnější rozměry motorky tak doufám že nepřijde někdo s metrem a nezačne mně hrát na nervy.
BMWST napsal:
Začínám mít taky bobky na 1200st jiný brejle+řidítka a padáky swmotech-už jsem mluvil s technikem na stk a řekl že nic z toho nevadí ale nesmí být překročeny vnější rozměry motorky tak doufám že nepřijde někdo s metrem a nezačne mně hrát na nervy.
Byl jsem v stk motol.
Dolní padáky, kryty hlav, na padacich "mrdkoidní" přídavná světla z Číny...
Kouknul na stav tachometru, cisla na rámu, brzdovky a světla. Konec
Pohoda.
Dnes STK Novák - Baštínov (Havlíčkův Brod), naprostá spokojenost, fotky, světla, houkačka, kontrola lékárničky (přiznal jsem, že výstražný trojúhelník, hever a klíč na kola nemám, na rezervní kolo jsem zaponěl..), typový štítek jsem na rám nalepil už včera.... je fakt, že krom padáků SW montech, no name krytů páček jsem na moto neměl domontovanýho nic... Jen se podivil, že je potkávací světlomet nakřivo ( je to angličanka, tak mám natočenou parabolu pro pravostranný provoz), ale přijal v pohodě argument uvedený v servisním manuálu, že jsou na to v BMW připraveni a angličan by u nich s naší motorkou měl taky sklo šejderm...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
dnes rano STK TUV Cerny Most, 10 minut pred otevirackou, 10 minut cekani na radu, 10 minut kontrola, 590kc
GSA LC, ani sem nemusel sundat tankvak a topcase (ten mam napevno a s modrobilejma reflexnima pruhama) nad nicim (par doplnku tam je) ani nemrk, vse s usmevem, pohoda
a jeste k tomu sem to ani neumyl (vetsinou to myje dest a ted nejak neprselo
a timto dodatecne dekuji servisakovi ze si vsimnul dubnove platnosti
Tak mám jednu aktuální zkušenost s STK v Praze Chabrech (vedle Bauhausu) https://www.googl...14.4502569
Kdyby chtěl někdo pořádně rozpumpovat hercnu, tak doporučuju!