hicks napsal:
nezapomente, ze stara 1200 je vazena BEZ ABS.
tohle je VCETNE.
tj. je to cca stejne tezke.
podle mne megauspech.
nemyslím, web BMW uvádí hmotnost DOHC suchou 206 kg, pohotovstní 234 kg včetně všech náplní, ani zmínka o tom, že je váženo bez ABS. To by taky mohli mít orzdílnou váhu mezi liťáky a dráťáky apod.
Já mám u DOHC v max výbavě 229 kg provozní, tj. natankováno 90%, 4 l oleje a pár deci do kardanu a převodovky.
povidam, ze stara GS je BEZ ABS. Nova vazena VCETNE abs.
je to nekolikrat overena informace. Naposledy dnes, telefonem, s Inveltem
no zrovna tam...já jsem rozuměl, že stará, tedy myšleno do roku 2012. Jakou uvádí hmotnost Invelt u staré?
to ja nevim.. asi stejnou, jako Mnichov...
co chci rict.. ze pri porovnavani hmotnost vhodne brat v uvahu, ze sucha vaha vodnika uz ma v sobe ABS, vzduchace NE. Minimalne u starsich rocniku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Asi je to jedno, moje 2010 Dohc váží 229 kg. Jestli bude vodník vážit se všemi náplněmi podobně, tak je to ok...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
jednotka u 1150 je celkem velka.. u GTcka mi taky prisla velka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jednotka u 1150 je celkem velka.. u GTcka mi taky prisla velka.
no dobře, ale 1150 je celá vyřezaná z ingotu, na ní je všechno velký
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
ABS u 1150 s posilovačem a 1200 s posilovačem okolo 5kg (můžu zvážit - nějaký se mi válí v dílně). 1200 bez posilovače (07- až po dvouvačky) jsou o něco menší - odhadem tak okolo 3,5 - 4kg.
Upravil Tonda dne 03.10.2012 22:04
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Informace o váze jsou vždy v sérii, tedy v základu pro daný model (v připadě vzduch-12 tedy na liťákách, bez abs, bez vyhřívání, bez esa atd, atd). A to i v případě techničáku, tam jsou údaje dle homologace modelu, takže i to se může lišit. Jediná spolehlivá metoda je vzít ji fyzicky na váhu.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Informace o váze jsou vždy v sérii, tedy v základu pro daný model (v připadě vzduch-12 tedy na liťákách, bez abs, bez vyhřívání, bez esa atd, atd). A to i v případě techničáku, tam jsou údaje dle homologace modelu, takže i to se může lišit. Jediná spolehlivá metoda je vzít ji fyzicky na váhu.
to je smutné...protože max výbava s sebou ponese dobře 10+ kg navíc, což sníží dramaticky nosnost, která je u GS 209 kg. Když k tomu přihodíš AL kufry s nosičem 25 kg, atd, tak se lehce dostaneš na 175 kg, což je tak 100 kg pořádnej chlap, 65 kg žena a zbejvá jim cca 10 kg do kufrů. Paráda. Pak jsou ty zničené kardany...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
Když k tomu přihodíš AL kufry s nosičem 25 kg
to mi prijde prehnane.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kejda napsal:
Když k tomu přihodíš AL kufry s nosičem 25 kg
to mi prijde prehnane.
stačí se podívat na net, kolik váží jeden kufr a kolik váží nosiče. Jestli tě to zajímá, tak je to dohromady 25 kg na Advika včetně všech ploten a držáků. vzhledem k tomu, že sedíš asi u pc permanentně by sis tohle mohl najít, a pak neříkat, že ti to přijde přehnané. nepíšu sem kraviny, které si neověřím.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
Když k tomu přihodíš AL kufry s nosičem 25 kg
to mi prijde prehnane.
stačí se podívat na net, kolik váží jeden kufr a kolik váží nosiče. Jestli tě to zajímá, tak je to dohromady 25 kg na Advika včetně všech ploten a držáků. vzhledem k tomu, že sedíš asi u pc permanentně by sis tohle mohl najít, a pak neříkat, že ti to přijde přehnané. nepíšu sem kraviny, které si neověřím.
ja si te nejdriv musim zafixovat jako dodavatele hodnovernejch informaci
ne vazne.. 25kg je fakt dost... ja bych to tipoval tak o 7 min
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kejda napsal:
Když k tomu přihodíš AL kufry s nosičem 25 kg
to mi prijde prehnane.
stačí se podívat na net, kolik váží jeden kufr a kolik váží nosiče. Jestli tě to zajímá, tak je to dohromady 25 kg na Advika včetně všech ploten a držáků. vzhledem k tomu, že sedíš asi u pc permanentně by sis tohle mohl najít, a pak neříkat, že ti to přijde přehnané. nepíšu sem kraviny, které si neověřím.
ja si te nejdriv musim zafixovat jako dodavatele hodnovernejch informaci
ne vazne.. 25kg je fakt dost... ja bych to tipoval tak o 7 min
to ani nemusíš kufr cca 5,7 kg, boční lešení 5 kg, plotna pod topcase s nosičem cca 2-3 kg.
Už je pozdě a nechce se mi to hledat, hledám komponenty na kolo , ale je to opravdu hrůza, co to všechno váží. Ovšem garážovky jsou jen o něco málo lehčí...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
PetrG450X napsal:
K váze serie : je to tak jak píše Hix - stará je oficielně vážena bez ABS, tz. skutečný rozdíl ve shodné výbavě je u nové +2,5 kg.
tohle je fakt MASAKRALNI vysledek.
cekal jsem to MNOHEM horsi
----
+ nezapomenme na SIRSI PNEU a rafky(!).. to snad i 1,5-2kg udelat muze.
Upravil hicks dne 04.10.2012 11:06
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PetrG450X napsal:
K váze serie : je to tak jak píše Hix - stará je oficielně vážena bez ABS, tz. skutečný rozdíl ve shodné výbavě je u nové +2,5 kg.
tohle je fakt MASAKRALNI vysledek.
cekal jsem to MNOHEM horsi
A je ten JÁSOT Z ODLEHČENÝHO VODNÍKA fakt na místě?
Nebude to OPĚT JAKO V MINULOSTI (1100->1150->1200) na úkor robustnosti, výdrže při větším namáhání a vůbec celkové odolnosti? __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
PetrG450X napsal:
K váze serie : je to tak jak píše Hix - stará je oficielně vážena bez ABS, tz. skutečný rozdíl ve shodné výbavě je u nové +2,5 kg.
tohle je fakt MASAKRALNI vysledek.
cekal jsem to MNOHEM horsi
A je ten JÁSOT Z ODLEHČENÝHO VODNÍKA fakt na místě?
Nebude to OPĚT JAKO V MINULOSTI (1100->1150->1200) na úkor robustnosti, výdrže při větším namáhání a vůbec celkové odolnosti?
tak ja bych rozhodne chtel 1150 misto 1100.
A jestli ti ulamujici se kusy prevodovky prijdou jako robustni reseni...
A s robustnosti je to celkem nefer. Mam na osmikile 135 tisic km a az na loziska a ted pisty skoro vsechno puvodni.
Ty porad delas, jako kdyby vam na tom nic neodchazelo..
co treba vyskakovani rychlosti za jizdy? vybijeni baterek?
Pokud to ma v prvni rade skvele jezdit, je, alespon pro mne, vaha (bohuzel i jezdce naprosto klicova.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PetrG450X napsal:
K váze serie : je to tak jak píše Hix - stará je oficielně vážena bez ABS, tz. skutečný rozdíl ve shodné výbavě je u nové +2,5 kg.
tohle je fakt MASAKRALNI vysledek.
cekal jsem to MNOHEM horsi
A je ten JÁSOT Z ODLEHČENÝHO VODNÍKA fakt na místě?
Nebude to OPĚT JAKO V MINULOSTI (1100->1150->1200) na úkor robustnosti, výdrže při větším namáhání a vůbec celkové odolnosti?
tak ja bych rozhodne chtel 1150 misto 1100.
A jestli ti ulamujici se kusy prevodovky prijdou jako robustni reseni...
A s robustnosti je to celkem nefer. Mam na osmikile 135 tisic km a az na loziska a ted pisty skoro vsechno puvodni.
Ty porad delas, jako kdyby vam na tom nic neodchazelo..
co treba vyskakovani rychlosti za jizdy? vybijeni baterek?
Pokud to ma v prvni rade skvele jezdit, je, alespon pro mne, vaha (bohuzel i jezdce naprosto klicova.
Tak předně - doufám, žes to nevzal jako osobní útok.
Za druhé - já se pouze ptal chytřejších než jsem já (protože já to nevím).
Vytanulo mi to na mysli, protože u 1200GS "se tady pořád řeší" různé "poddimenzované" klíčové věci typu rychle odcházející kardan respektive koncový převod, rychleji než u 1100/1150 odcházející spojka apod.
Zařazená rychlost mi nikdy nevyskočila, a co se baterky týče, opravdu netuším, co máš na mysli.
Baterka se mi na motorce stojící před barákem nebo v garáži nikdy nevybíjela (samozřejmě kromě samovolného vybíjení třeba přes zimu). A vybíjení za jízdy? Od toho je tam dobíjení, který je na 1100/1150, pokud vím, funkční.
S co nejnižší hmotností (pokud není na úkor pevnosti a životnosti) samozřejmě nelze než souhlasit - možná i proto teď sedlám lehké obratné motorky s hmotností zhruba poloviční oproti velkému GS Báwu (viz můj podpis). __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)