Co jsem doslechl, tak ty rád měníš motory. Nechat se tak od známého provokatéra nachytat a utopit motor. Nebo jsi to chtěl už předělat na vodníka
https://www.zonerama.com/rop1
LukyGs napsal:
Ty 800 jsou asi fakt motoricky na houbec. Tady měnil celej motor na kulanci http://www.motork...19334.html
tvl chlape jak ses tady dlouho?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jinak někde uprostřed tohoto vlákna se ptáte, jestli je to problém jen u GS...
no není a i když má snad GS mít jiný vačky než ST tak zbytek je stejnej. A tam kde jsem měl Báwo na výměnu svící a filtru a oleje, tak ten kluk říkal, že měl na servis jiný F800St z Mladé Boleslavi a to klepalo víc jak to moje a za chvíli motor exnul.
A zase jsem volal s techniky z BMW Praha(neřeknu který to bylo BMW:-) ) a ti mi řekli že motory do r.v. 2010 jsou poddimenzované ohledně oné vyvažovací ojnice a to na klice. Tak a ale odel těch videí ale nejsou všechny zvuky úplně stejný, to moje nahraju snad tento týden. Venku ale už mrzne a na skútru mi to teda nevadí....
Najeto mám 41 tisíc a já vůl neznalý to s klepáním už koupil, a od prodejce i od mechanika co mi dělal základní servis zaznělo, že tyhle motory klepou.... Najel jsem asi 1500km. Klepu stejně a nejvíc na 1,2 kvalt a volnoběh. No, mám dilemu..jako ostatní klepači....vydrží, nebo umře na 50 tisísích....
Upravil janjarolim dne 26.11.2014 13:46
rád se toulám na dvou kolech
Motory do 2010 jsou opravdu poddimenzovane a hlavne nemaji teflonem potazene pisty. Doporucuju vymenit motor za novejsi model. A mas klid. Letos jsem delal 4 vymeny.
... servis a diagnostika BMW Motorrad