Emilio Alzamora napsal:
Sice nejsem firanžovej,ale už jsem posnídal,moto mám připravené na tour de Milovice,Kbel,Bělá....ale venku dojí,jakoby nahoře prasknul chladič z KááTééeMky....
Kurde!
Enduro s hliníkovýma kolama..no pokrok nezastavíš..
Emilio Alzamora napsal:
Sice nejsem firanžovej,ale už jsem posnídal,moto mám připravené na tour de Milovice,Kbel,Bělá....ale venku dojí,jakoby nahoře prasknul chladič z KááTééeMky....
Kurde!
Enduro s hliníkovýma kolama..no pokrok nezastavíš..
ten je ale voprsklej....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ted jsem koukal,ze na LC8 webu je v inzerci pekna 990 r.v.08.Fakt lestenka a hlavne nikdy nejeta v terenu!Proto si kluci pak ty drsny fotky vytvarej v tom fotoshopu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Opouštíme šotolinu a jedeme na boční cestu. Požadované je trialová kvalifikace, a schopnost vydrápat se do kopce. To všechno vychází na novým GESvelmi dobře. Je to zásluha motoru, nízko položeného těžiště a velkého rejdu řidítek, neomezeného širokým chladičem.
Ještě před chvílí dynamický Adventure se v těchto podmínkách necítí dobře. Vysoko umístněné sedlo, těžiště vysoko, malý rejd, široké plasty – to všechno se nehodí do překonávání komplikovaného terénu. No jasně, obě mašiny nejsou horskými kozami. Ohromná KTM váží bez paliva a jiných tekutin 200kg. Málo na závodní dvouválec, hodně na enduro. GS váží bez tekutin 225kg.
-
kde vzali tu vahu 12ky? o vazi naankovana, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LUKES napsal:
Koukněte kdo ten článek připravil, nebo přeložil..... pan nestrannej.... je to stejný jak s tím qwertovým fotošopem......
No a co jako. Mě se ten test zdá objektivní
mne docela taky.
Pisou tam, ze s 990ka se nejlip chova kdyz jedes kudlu, ma horsi rejd a horsi teziste.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
smazak73 napsal:
Já to furt nechápu slovo "ADVENTURE" znamená kdo je lepší na motokrosový trati s čtvrttunovou motorkou?
Vysvětlí mi to tady někdo ????
to znamena, ze i trochu rozmlacenejsi polnacka je s 990kou poradne dobrodruzstvi
+ Adventure R(edux) znaci ocesanou adventuru bez ABS.
S tou je zase dobrodruzny brzdeni s nakladem na mokru... je to fantasticky koncept.. priblizuje riziko a adrenalin na uplne bezne a pro ostatni motocykly snadne trasy.
Upravil hicks dne 26.02.2012 11:22
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dolek napsal:
Emila, jak jinak, než na tom videu, vám neprocitlým ukázat, co všechno se dá na té motorce zažít. Na vlastní kůži to odmítáte zažít a když to chcete vidět někde v offu tak naše záda vidíte pouze prvních pár desítek metrů...
Navíc ukázané je to velmi barvitě, aby jste to pochopily i vy
To mas uplnou pravdu,protoze potom bud spadnete a nebo to vzdate
qwert napsal:
Tak doufám že i ty hixi přijedeš na společné svezení..
ja klidne dorazim, akorat bych musel jet nejakou trasu kde si neposkrabu motorku ... pripadne dorazim vecer.
ale treba v tu dobu uz budu neco mit.. kdy to byva? Podzim?
Upravil hicks dne 26.02.2012 11:26
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2