Skladem i pneu Mitas SportForce+ např. na BMW RT (120/70ZR17, 180/55ZR/17) cena sada 3998,-Kč, dále i v šířce 190
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak nějak zkoumám předběžný zájem o Mitas TerraForce v rozměru 110/80/19 a 150/70/17 už mám předobjednáno. Přislíbeno dodání v úvodu dubna
Upravil joe dne 17.03.2016 21:59
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Danes napsal:
Mitas TerraForce v rozměru 110/80/19,ale zalezi na cene.METZELER Tourance 110/80 19 se sezene za 1900kc i s postou?
Zatím ještě přesnou cenu nevím, ale vlastnostmi je podstatně Metzeler slabší zejmena v chladnějším a vlhkém počasí. Samozřejmě nebude jen předek, ale komplet sada.
Upravil joe dne 18.03.2016 06:17
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
joe napsal:
Zatím ještě přesnou cenu nevím, ale vlastnostmi je podstatně Metzeler slabší zejmena v chladnějším a vlhkém počasí. Samozřejmě nebude jen předek, ale komplet sada.
Na to, že je Metzeler podstatně slabší v chladu a vlhku jste přišli měřením nebo subjektivním pocitem? A co výdrž? Tu jste taky nějak měřili? A porovnáváš s Tourace (tou starou obyčejnou) nebo s Tourance Next?
joe napsal:
Zatím ještě přesnou cenu nevím, ale vlastnostmi je podstatně Metzeler slabší zejmena v chladnějším a vlhkém počasí. Samozřejmě nebude jen předek, ale komplet sada.
Na to, že je Metzeler podstatně slabší v chladu a vlhku jste přišli měřením nebo subjektivním pocitem? A co výdrž? Tu jste taky nějak měřili? A porovnáváš s Tourace (tou starou obyčejnou) nebo s Tourance Next?
Porovnáno se starou. Nájezd si zatím netroufám odhadnout, ale vzhledem k tomu, že je tam dost vysoká figura, tak bude docela zajímavý. Samozřejmě, že sportovní jízda tu gumu zabije dřív. To, že jsem za poslední dobu jezdil v rámci testů na docela dost motorkách obutých do Annake 2 a Metzeler Tourance a ostřejší jízda v tomhle počasí je poněkud nervozní je všeobecně známo. Tyhle pneu potřebují udržet provozní teplotu jinak nemají přilnavost, na nových TerraForce je to při podobných podmínkách naprosto bez problémů.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Měl bych dotaz, v posledním vydání Motoroute byl článek o Mitaskách. V něm bylo dvakrát psáno, že mezi normální pneu a verzí dakar je rozdíl kromě tuhosti kostry i v samotné směsi vzorku. Na verzi dakar má bý vzorek údajně tvrdší než na normální verzi pneu. Co je na tom pravdy?
Sete napsal:
Rudo, mrkej co jsem našel na netu. O E-13 už tu bylo psáno, ale co ta E-12? Vypadá jako normální E-09.
Tyhle pneu už jsem měl doma. Jinak ta E-12 je pouze v 18" označená jak RallyStar určená na pro závodní účely. Je tu pár lidiček co už ji odzkoušeli. Třeba Morabo a moc si pochvaloval. E-13 je tak trošku C-čková pneumatika. Myslím, že ji měl ode mne Schrek. E-12 má špunty více do stran a tím pádem lepší boční vedení i když se sjede prostředek.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Amper napsal:
Měl bych dotaz, v posledním vydání Motoroute byl článek o Mitaskách. V něm bylo dvakrát psáno, že mezi normální pneu a verzí dakar je rozdíl kromě tuhosti kostry i v samotné směsi vzorku. Na verzi dakar má bý vzorek údajně tvrdší než na normální verzi pneu. Co je na tom pravdy?
Směs je tvrdší o pár stupínků Shore normálně téměř neznatelné oproti normál provedení. Tím, že se přidá jedno plátno se přitvrdí kostra a zdůrazní se tím odolnost a současně přitvdí i pneumatika. Pravda je ta, že na mokru je Dakarka méně stabilní.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží