Plawa napsal:
GS se trapi, kdyz za celej zivot uvidi jenom asfalt
asfalt
šotolina
velké kameny
to je sakra rozdíl
a na GS1200 je to velmi dobře vidět na tom videu
ty děláš jako kdyby Martin jezdil na tvé motorce
ne to nedělám, to bych opravdu neřešil přes příspěvek na fóru
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Tohle tema se cas casu objevi, nakonec tim kudy a na cem jezdim (a delam z toho videa) se ty kritice primo nabizim, tak bych na to asi mel mit i nazor... moh bych ti sice rict ze je to ciste muj boj ale zkusim to zformulovat tak, abych neznel jako namyslenej ****
Vsechno je to otazka zkusenosti, ochoty neco rozbit a toho, co si z toho chces odnest. GS samozrejme neni idealni stroj na ten jeden usek kterej vidis na videu. Ten je peclive vybranej tak aby vyvolal nejakou reakci (evidentne uspesne), co nevidis jsou tisice nudnych km a hodiny videa, ktery tomu predchazely nebo prisly po tom - na stejny motorce. Kdybys me postavil pod ten kopec a dal mi vybrat na cem ho vyjedu, tak to nebude GS, ale kroska. Nicmene pod ten kopec me pohodlne dovezlo GS a tim padem se mnou pojede i na nej, Na krosce bych se tam proste nedostall a nevidel bych to, co jsem videl na GS (ne ze by to bylo nemozny, ale proste to nezapada do planu ty cesty).
Ted k tomu, co je trochu citlivejsi - porad jsem sice Cech, ale uz na me ta Amerika asi trochu ma vliv.. ehm:
Ten kopec jsem vyjel bez potizi i na GS, protoze na to x let trenuju, obetoval jsem tomu dost casu i penez a umim rozhodne o dost vic nez jsem umel na zacatku. Tim padem nezkurvim motorku, protoze vim jak zvolit stopu, vim kde pridat a kdy naopak radsi hodit rucnik do ringu. Ve vysledku to znamena, ze tenhle kopec muzu vyjet 10x, budu to mit pod kontrolou a GS bude trpet mnohem min, nez kdyby se na nej pustil nekdo, kdo tu zkusenost nema, napali to a flakne s tim 5x nez se dostane do pulky. (ja pred par lety..)
Nevim jaky mas zkusenosti s jezdenim v terenu, ale ja kdyz videl nejaky useky, kterejma se tu jezdi (at GS nebo kroska), tak jsem si prosel nekolika fazema
- jak tam vubec nekdo muze vyjet, to preci nejde
- no asi to jde, ale na na to nemam
- tohle bych asi moh dat, tak to zkusim (tuhle fazi ma kazdej nekde jinde..)
- to vyjedu, ale kdyz bych si moh vybrat tak pojedu jinudy
- a faze posledni - hele kopec, jedem!
Je az neuveritelny kdyz se obcas vratim na mista, kde jsem mel problemy a najednou ani nevis, zes to projel..
No a co si budem vykladat, patri do toho i ego. Jsme preci jenom chlapi, klidne priznam, ze me bavi ten pocit, ze jsem dokazal neco vic nez ostatni, i kdyz to mozna nebyl zrovna chytrej napad... cas na to bejt zodpovednej mam v praci, ktera plati tu zabavu A jestli tenhle pocit taky znamena, ze dotahnu svoji linou prdel 3x tydne do posilovny jenom proto, abych nechcip po 20ti minutach v terenu, tak ani na tom nevidim nic spatnyho..
Chapu, ze jsem asi na hranici toho, ze si budes rikat, ze jsem ****, kterej se chvali jak je dobrej a tim padem je to pro nej jednoduchy vyjet nekam po sutrech.. vubec, snazim se rict, ze jestli to dokazu ja, tak se to dokaze naucit kdokoliv a kdokoliv kdo umi vic nez ja ti rekne, ze ty moje tereny jsou dobry tak mozna na zahrati... podivej se kudy jezdi na velkejc strojich Chris Birch, Riemann atd..
Zkracena verze - GS tenhle teren zvladne hrave, slabej clanek je vetsinou mezi sedlem a riditkama
Jeste dodam, ze samozrejme vim (a nijak nezastiram), ze muj styl jezdeni na GS znamena vetsi opotrebeni a obcas nutny opravy, ktery by nikdy nebyly potreba, kdyby zustala jenom na asfaltu/sotoline - s tim jsem 100% OK. Ty mista, kam jsem se na GS podival a ktery bych jinak ani nevedel, ze existujou mi i za ty penize stoji... beru to tak, ze je neutracim za motorku, ale za ty zazitky ktery mi prinese.
Nehlede na to, ze tahle diskuse by asi nemela 100 tisic shlidnuti, kdybych se drzel jenom na asfaltu
Plawa napsal:
Tohle tema se cas casu objevi, nakonec tim kudy a na cem jezdim (a delam z toho videa) se ty kritice primo nabizim,
tohle jsi špatně pochopil a někteří další taky...
je to tvůj boj 5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Plawa napsal:
Tohle tema se cas casu objevi, nakonec tim kudy a na cem jezdim (a delam z toho videa) se ty kritice primo nabizim, tak bych na to asi mel mit i nazor... moh bych ti sice rict ze je to ciste muj boj ale zkusim to zformulovat tak, abych neznel jako namyslenej ****
Vsechno je to otazka zkusenosti, ochoty neco rozbit a toho, co si z toho chces odnest. GS samozrejme neni idealni stroj na ten jeden usek kterej vidis na videu. Ten je peclive vybranej tak aby vyvolal nejakou reakci (evidentne uspesne), co nevidis jsou tisice nudnych km a hodiny videa, ktery tomu predchazely nebo prisly po tom - na stejny motorce. Kdybys me postavil pod ten kopec a dal mi vybrat na cem ho vyjedu, tak to nebude GS, ale kroska. Nicmene pod ten kopec me pohodlne dovezlo GS a tim padem se mnou pojede i na nej, Na krosce bych se tam proste nedostall a nevidel bych to, co jsem videl na GS (ne ze by to bylo nemozny, ale proste to nezapada do planu ty cesty).
Ted k tomu, co je trochu citlivejsi - porad jsem sice Cech, ale uz na me ta Amerika asi trochu ma vliv.. ehm:
Ten kopec jsem vyjel bez potizi i na GS, protoze na to x let trenuju, obetoval jsem tomu dost casu i penez a umim rozhodne o dost vic nez jsem umel na zacatku. Tim padem nezkurvim motorku, protoze vim jak zvolit stopu, vim kde pridat a kdy naopak radsi hodit rucnik do ringu. Ve vysledku to znamena, ze tenhle kopec muzu vyjet 10x, budu to mit pod kontrolou a GS bude trpet mnohem min, nez kdyby se na nej pustil nekdo, kdo tu zkusenost nema, napali to a flakne s tim 5x nez se dostane do pulky. (ja pred par lety..)
Nevim jaky mas zkusenosti s jezdenim v terenu, ale ja kdyz videl nejaky useky, kterejma se tu jezdi (at GS nebo kroska), tak jsem si prosel nekolika fazema
- jak tam vubec nekdo muze vyjet, to preci nejde
- no asi to jde, ale na na to nemam
- tohle bych asi moh dat, tak to zkusim (tuhle fazi ma kazdej nekde jinde..)
- to vyjedu, ale kdyz bych si moh vybrat tak pojedu jinudy
- a faze posledni - hele kopec, jedem!
Je az neuveritelny kdyz se obcas vratim na mista, kde jsem mel problemy a najednou ani nevis, zes to projel..
No a co si budem vykladat, patri do toho i ego. Jsme preci jenom chlapi, klidne priznam, ze me bavi ten pocit, ze jsem dokazal neco vic nez ostatni, i kdyz to mozna nebyl zrovna chytrej napad... cas na to bejt zodpovednej mam v praci, ktera plati tu zabavu A jestli tenhle pocit taky znamena, ze dotahnu svoji linou prdel 3x tydne do posilovny jenom proto, abych nechcip po 20ti minutach v terenu, tak ani na tom nevidim nic spatnyho..
Chapu, ze jsem asi na hranici toho, ze si budes rikat, ze jsem ****, kterej se chvali jak je dobrej a tim padem je to pro nej jednoduchy vyjet nekam po sutrech.. vubec, snazim se rict, ze jestli to dokazu ja, tak se to dokaze naucit kdokoliv a kdokoliv kdo umi vic nez ja ti rekne, ze ty moje tereny jsou dobry tak mozna na zahrati... podivej se kudy jezdi na velkejc strojich Chris Birch, Riemann atd..
Zkracena verze - GS tenhle teren zvladne hrave, slabej clanek je vetsinou mezi sedlem a riditkama
.. ať je to jak chce ... máš můj obdiv a tiše ti závidím
jen tak dál ... já tu odvahu (snad zatím) nemám, tak se alespoň hrozně rád na ty videa dívám ..
(ch)stepan
Den 3 - posbiral jsem tolik videa, ze jsem to radsi rozdelil na dva dily at je to aspon trochu stravitelny..
Engineer je docela snadnej pas, ale scenerie opet stoji za to. Uz minule jsem si vsimnul, ze z nej vede trail primo na horu na Engineer Mountain, nicmene byl nejenom zavrenej, ale hlavne na GS absolutne nesjizdnej.. nastesti jsme objevili jinou cestu az na vrchol, na GS docela bez problemu az na dve vraceccky v prudkym kopci ale i to nakonec slo.. za ten vyhled seshora to stalo..
Trasa pokracovala do opustenyho dulniho mestecka Animas Forks a pak az na vrchol Eureka Mtn - nova destinace, vedeli jsme ze je to slepa cesta ale pamatuju si, ze kdyz jsem dojel na konec tak jsem si rikal, ze tohle opravdu nikam dal nevede - viz zabery z drona na konci..
Momentalne E07 Dakar na predku a E07+ (170) vzadu.. predek je nesmrtelnej, zadni dostavaj v mistnich podmickach docela zabrat, az bude GS zpatky ze servisu tak vyfotim jak vypada po 3t km..
Videl jsem dneska budoucnost a budoucnost se mi snazila velmi potichu ale intenzivne vyrvat ruce z kloubu... nikde mezi 0 a 100kmh (vic jsem po meste radsi nezkousel) jsem nemel pocit, ze by se tomu nechtelo rozbihat, naopak.. Kdybych chtel motorku do mesta tak absolutne nevaham, dojezd okolo 160km, krasne tichy, zadny vibrace, vykon jak krava.. ani jednou jsem nemel pocit, ze by mi chybel zvuk motoru, clovek slysi co se kolem nej deje, akorat jsem musel mezi barakama davat bacha na deti, preci jenom clovek je tak trochu ninja na tom..
Kdyz jsem pak presed zpatky na GS, tak jsem mel pocit jak kdyz tahnu kotvu za traktorem, kravalu fura a akcelerace zadna..
Zajimave pocteni. Mam dotaz jak motorka tahne v posledni tretine otackoveho spektra motoru. Neboli jakou ma maximalku a jak ve vysokych otackach tahne. V nizkych je jasne ze je elektromotor pecka ale cekal bych ze roztoceny motor k maximu uz bude radne stracet dech. Teda ze bude stracet moment
Pája
Nez jsem projel tenhle silnejsi model (SR) tak jsem zkusil Sko a tam si rozhodne citil to, co popisujes.. do ~70kmh se to rozbihalo krasne ale pak uz tomu trochu zacne dochazet dech. Ne ze by to prestalo jet, ale uz to nejede agresivne.. Nicmene jak jsem psal, ten SR model nemel vubec problem z 70ti km/h zrychlit na 100ku behem 1-2 vterin, zkousel jsem parkrat nechat prijet auto vedle me a pak mu ujet - uplne bez problemu. Manik co mi to pujcoval rikal ze to rozjeli na cca 160km/h a porad se tomu chtelo dal..
Realne na jezdeni po meste by uplne stacilo i to Sko ale nebyla by to motorka pro zabavu.. na tom SR si umim predstavit, ze bych se jel projet, jenom abych si uzil ten motor..
Prvni usek na Kendall Mountain (nad mesteckem Silverton) jsme meli v planu uz nejakej cas.. vyhled seshora byl paradni, nicmene cesta tam byla opet klasicky samej sutr a srazy.. na videu to nikdy neni videt, ale kolem 1:57 si vsimnete toho useku prede mnou a jakej ma sklon. No a kolem 2:08 jsem se myslim dost intenzivne soustredil na to nekoukat doprava..
Musim priznat ze je to vzdycky trochu o egu, kdyz se nekam vydrapete na GS a manik, kterej tam prijel na 250tce se vas prijde zeptat, jak jste se tam ku**a dostali
Posledni usek je Ophir pass - nepamatuju si ho takhle kamenitej jak byl tenhle rok, jezdili jsme ho i opacne ale ted by to bylo myslim nad moje sily, nektery ty useky by smerem nahoru asi na GS nebyly uplne sjizdny..aspon ne pro me. Nechal jsem tam par vterin puvodniho zvuku, at slysite to krupani pod kolama (a muj lehce zoufalej smich)
Tentokrat zadny scenerie a hudba, spis jenom pro predstavu jakej tu je taky teren - znamej chtel trochu trenovat offroad na GS, tak jsem ho nejdriv vzal na nejaky mistni "poustnacky" (je to obdoba polni cesty?) a pak ze si chce zkusit pisek... celej tenhle usek je asi 2 km a na konci toho mel dost, clovek musi nechat tu tezkou mrchu najit si cestu a nebat se pridat kdyz se zacne predni kolo borit do pisku .. ale dal to.