Mr GS napsal:
Tak mám jednu aktuální zkušenost s STK v Praze Chabrech (vedle Bauhausu) https://www.googl...14.4502569
Kdyby chtěl někdo pořádně rozpumpovat hercnu, tak doporučuju!
Přijel jsem v 7:00 s motorkou na dovoz
v 7:15 se začali po jednom trousit, jak šváby na pivo a každej na mě čuměl, jak kdybych jim vlezl do obýváku bez zeptání.
Až si postupně navařili kávu, tak mi paní u příjmu sdělila, že to je dovoz a že neví, jestli mi to budou chtít technici udělat , že si musím na jedno to netáhlo, co srká kafe počkat...
po dalších 15ti minutách jedno přišlo (to co tam na mě čumělo už před 15ti min.) a povídá: to je dovoz (chtěl mě asi překvapit)
čumí do D techničáku ( R1200GS r.v. 2005)
a povídá: a jé... to je devadesát devítka, to asi nebude v počítači... máte COC list?
Nemám, mám Dekru...
Tak to bude na výpis za 2tis Kč.
říkám: co to melete? Je to 2005 Géeso, to už musíte mít v databázi.
on: no a co?
Tak jsem mu to vyrval z ruky, řekl jsem mu, že STK je všude dost a se slovy, že je to pražský netáhlo a že to nemám za potřebí jsem odešel...
Takže kdo potřebuje po ránu řádně rozpumpovat, tak rozhodně tady to stojí za návštěvu
Tak včera na jiné STK https://www.googl...14.4983402
Naprosto odlišný přístup
Pohoda, všechny problémy vysvětleny a podloženy dokumenty
Je teda fakt, že pro množství všetečných otázek a argumentů jsem byl předán šéfovi... až ten si semnou věděl rady
Ale aspoň mám řádný info:
Včera jsem neprošel kvůli tmavému plexi (100% neprůhlednost) na originálním plexi na R1200GS (zalakováno z vnitřní strany), takže kecičky o tom, že na moto může být plexi jakékoliv, protože to není bráno jako čelní sklo jsou naprosto mimo...
Není to bráno jako čelní sklo, ale to nemá nic společného s tím, že pokud je tam z výroby plexi PRŮHLEDNÉ (je jedno jestli čiré nebo zatmavené, ale průhledné), tak musí být VŽDY průhledné, protože brání výhledu v zorném poli
Takže žádný samolepky atd. nejsou povoleny.
On sám mi řekl, že když je to někde bokem nebo po spodním okraji, tak to osobně neřeší, ale právo na to má a na fotografiích je to vidět, takže je to průs.er.
Jel jsem domů přešroubovat průhledné a dneska jsem to dostal
Nic méně věc pro mě nepochopitelná a totální švejkovina za kterou ovšem technici na STK nemůžou je databáze vozidel
Naivně jsem si myslel, že při každém dovozu "neznámého" vozidla, tzn. že na STK nemají databázi údajů a musíte zacálovat výpis, se "neznámé" údaje zaevidují do databáze a navždy má každý další člověk se stejnou motorkou klid...
Opak je pravdou... výpis se nikam neeviduje a když druhý den přijedete s jinou motorkou, ale shodnými údaji, tak si výpis za 2000,- zacálujete znova! Neskutečný
To je snad možný jenom v Africe a v ČR.
Proto jsou do nekonečna řešeny problémy s evidencí dvouventilů atd.
Nekompletní je i databáze R1200GS. Mají ji až od r.v 2007 a když je to před 2007, tak mají pár řad VIN, které se v určitém počtu čísel shodují a ty jsou v databázi a jiné ne... takže přes to, že ty motorky jsou na chlup stejné, tak zaplatíte za výpis údajů a to přesně kvůli dvěma bodům:
- zatížení na přední nápravu
- otáčky při nichž platí udané dB hlukové normy ( v tomhle připadě 3500 ot./min.
Tak za tyto dva nesmírně důležité údaje jsem vysolil 2 litry do státní pokladny... paráda, ne?
Když jsem se zeptal jestli si to můžu ofotit a dát to k dispozici... nebo pro mě pro příště, tak řekl, že můžu, ale jestli se to bude týkat zase jiné řady VIN, tak mám smůlu a zase budu platit... prostě švejkovina
Upravil Mr GS dne 10.05.2018 12:01
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak jsem dnes řešil 2x STK auto moto .
Auto bez problému, moto v tovární konfiguraci taky, 5 minut focení 5 minut technik datloval do počítače 550 Kč nashle za 2 roky.
Jezdím hodně roků Olfin Car Hradec a bez pruzení.
no co.. Babis.. narust dani a byrokraticke buzerace.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak včera STK a problém s hranami. Mám nastavitelné plexi od MRA a cela hrana plexi musí být zkosena s polomerem zkoseni min. 2 mm nebo chráněná nějakou chráničkou z gumy. Stejný problém i s nerezovou plotnou. Odpružený držák navigace od TT měl zase ostré rohy na bocích. Díval se i na polepy na plexi jestli nezakrývají výhled.
Včera stk u bmw r1200st naprosto bez problémů fotky technik nabouchal i s kufrem zaplaceno 420kč a pá pá za dva roky sem se z toho nemohl vzpamatovat fakt je to jen o lidech......
Dnes špatná zkušenost s BMW G 650 X Challenge. Minulá STK na stejném místě bez problémů. Dnes to už fotí a tak jsem neuspěl - v TP je vedeno jako 2 - místné a bez namontovaných zadních stupaček to neprojde .... Motorku jsem kupoval jetou z Rakouska bez stupaček - na jednu pravé straně by šlo něco přišroubovat. Na straně výfuku nevím kam . Poraďte co s tím - jestli je má někdo odmontované zaplatím zapůjčení s garancí navrácení. Díky za rady.
Fandys1 napsal:
Dnes špatná zkušenost s BMW G 650 X Challenge. Minulá STK na stejném místě bez problémů. Dnes to už fotí a tak jsem neuspěl - v TP je vedeno jako 2 - místné a bez namontovaných zadních stupaček to neprojde .... Motorku jsem kupoval jetou z Rakouska bez stupaček - na jednu pravé straně by šlo něco přišroubovat. Na straně výfuku nevím kam . Poraďte co s tím - jestli je má někdo odmontované zaplatím zapůjčení s garancí navrácení. Díky za rady.
tvl nebyli na G650 navareny na podsedlovce?
ani nevim, ze by je Xchallenge mela.. Tonda, Servisak by mohl vedet..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
https://www.ebay....0011.m185017 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nebo vem jakýkoliv stupačky a držáky vyrob... je jedno, že to není origo pokud to bude vypadat normálně a né jako zbastenina... předpokládám, že je stejně k ničemu nepotřebuješ pokud jsi je tam do teď nepostrádal..
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Musím se podělit o novou zkušenost s STK a následně MÚ odbor dopravy.
Přijel jsem na STK s přívěsným vozíkem - r.v. 1981 samovýroba. Technik našel jisté závady, m.j. jiný rozměr gum. V TP (ještě starý sešit) je napsáno 6.40 x 13, mám nazuto 165/70 R 13. Doporučil mi jít na úřad dopsat tento rozměr. Jako "aktivní důchodce" jsem se vypravil na příslušný odbor dopravy. Po vysvětlení problému technik (úředník) naznal, že se musí podívat do PC. Pak volal na zmíněnou STK a mluvil s technikem. Závěrem mi řekl, že mi do TP nic nenapíše, že to mám nechat být (pokud budu jezdit na dotyčnou STK, tak s těmi gumami projdu)...
V šoku jsem mu poděkoval a vypadl ven. Hodina v pr..li a výsledek? 00 nic...
Upravil hobr dne 09.01.2019 23:34
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
dnes info v beroune:
- na zaklade vykladu zakona od krajskeho uradu zpetne neprodluzuje STK motorek
- zajimalo by me jestli je to nejaka urednicka vykladova svevole
- nebo jestli nas mozkovy trust ze snemovni ulice zas vyprodukoval oblibeny zakonny zmetek
- kazdopadne sdilim aby jste (jsme .....) pripadne stihli prodlouzit jeste tam kde to jde, nez se lenosne/prudici nakaza rozsiri ....
xylem přiložený následující obrázek:
že vůbec lezete do Berouna.. to je jako Kladno.. jakákoli práce navíc je pro ně voser.. zajeď do Phy - máš to 15 minut do Radimový ul. na úřad a máš to hned..