Poslední dobou se dávaly nejvíc Conti Trail attack a Tourance EXP. Na přání bez doplatku si tuším můžeš objednat TKCčka.
Upravil morabo dne 15.10.2010 17:47
Maiali nel Fango!
Vjetrnik napsal:
to Tracer: je to různé...Tourance, Bridge
Kamarád má E10 na GSA a po 800km je guma na odpis....nebo na reklamaci
Tomu se mi ani nechce věřit? To byl jeden důvod proč jsem dal na zadek 09. Ale mam to same najeté na předku (E10) a je skoro jak nová a vlastnosti lepší než heidenauvy co jsem tam mel predtím.
Upravil Kubicek dne 15.10.2010 21:58
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
morabo napsal:
Poslední dobou se dávaly nejvíc Conti Trail attack a Tourance EXP. Na přání bez doplatku si tuším můžeš objednat TKCčka.
Aha, já myslel, že origo jsou tam jen třeba ty TKC....
Ještě se zeptám: Má cenu osadit mašinu třeba těma TKC, nebo Mitaskama na cestu ,kde se bude jezdit po horších, ale spíš spevněných cestách. Nebo na tohle budou lepší třeba Tourance , Mich.Anake a pod.
Pojedem dost zatížení a nejspíš ve dvou. Taky budem dělat rychlejší přesuny po silnici a dálnici cca 30% cesty.
Mě totiž zaráží, že tady píšete o tom, že musí být podhuštěné. Nedovedu si představit půltunovou mašinu na poloprázdných gumách. To asi nebude úplně košér..., hlevně třeba kvůli životnosti.
Po ujetí cca 800km,jsem náhodou zjistil na zadní E10,že má díru jak vrata!!!
Jestli se jedná o roztržení,to zatím nevím,ale díra je až na plátno.
Čekám na vyjádření dodavatele.
MARCO přiložený následující obrázek:
morabo napsal:
Poslední dobou se dávaly nejvíc Conti Trail attack a Tourance EXP. Na přání bez doplatku si tuším můžeš objednat TKCčka.
Aha, já myslel, že origo jsou tam jen třeba ty TKC....
Ještě se zeptám: Má cenu osadit mašinu třeba těma TKC, nebo Mitaskama na cestu ,kde se bude jezdit po horších, ale spíš spevněných cestách. Nebo na tohle budou lepší třeba Tourance , Mich.Anake a pod.
Pojedem dost zatížení a nejspíš ve dvou. Taky budem dělat rychlejší přesuny po silnici a dálnici cca 30% cesty.
Mě totiž zaráží, že tady píšete o tom, že musí být podhuštěné. Nedovedu si představit půltunovou mašinu na poloprázdných gumách. To asi nebude úplně košér..., hlevně třeba kvůli životnosti.
Jestli pojedete po zpevněnym (asfalt ať už jakýkoli kvality) a po dalnici s nalozenou motkou šel bych určitě do klasickejch Tourancek.
Ty se neztratěj ani na SUCHÝ šotolině, štěrku atd. Letos sem na nich byl v Albánii a neměl sem problém ani v terénu. Ovšem v 1 člověku a na 650
Táta měl na 12tce TKC a bez nich by ve dvou lidech byl asi ztracenej. A vzhledem k zatížení sou ty gumy pak tak na 5 - 6000 km.
Takže na asfalt bych vzal určitě Tourance.
jardajerman@seznam.cz
TKC jsem měl s kamarádem na Maroko, jelo se po ose tam a zpět. Na dálnici rychlost kolem 150, ze skoro 11 tisíc km za 3 týdny bylo dvě třetiny asfaltu a GS řádně naložené. 2,2 předek 2,5 zadek. Sundal jsem je po návratu, odjel 13 tis na Anakee2 a před měsícem jsem na letošní dojetí vrátil ty TKC z Maroka. TKC jsem měl i na Kavkaz najeto cca 8tis, hustota stejná, GS jsem nechal zvážit před odjezdem (365kg) Pak jsem naskočil
já 110 kg a manželka 80kg. Neměl jsem jediný problém, ani na suchu
ani na vodě. Mitas jsem jezdil na minulé motorce, 07 parádní, obul jsem 08
a po 450 km byla půlka figur v ****u a to jsem jel jen na Slovevsko. Všechna čest pro TKC !!!!!
pepanek1150 napsal:
TKC jsem měl s kamarádem na Maroko, jelo se po ose tam a zpět. Na dálnici rychlost kolem 150, ze skoro 11 tisíc km za 3 týdny bylo dvě třetiny asfaltu a GS řádně naložené. 2,2 předek 2,5 zadek. Sundal jsem je po návratu, odjel 13 tis na Anakee2 a před měsícem jsem na letošní dojetí vrátil ty TKC z Maroka. TKC jsem měl i na Kavkaz najeto cca 8tis, hustota stejná, GS jsem nechal zvážit před odjezdem (365kg) Pak jsem naskočil
já 110 kg a manželka 80kg. Neměl jsem jediný problém, ani na suchu
ani na vodě. Mitas jsem jezdil na minulé motorce, 07 parádní, obul jsem 08
a po 450 km byla půlka figur v ****u a to jsem jel jen na Slovevsko. Všechna čest pro TKC !!!!!
S tim naprosto souhlasim... Tkc jak na vodě tak na suchu( tatovi ve dvou lidech chybělo tak 0,5 cm k okraji) tak i v tom lehkym terenu nemaj chybu.
Ale na cestu po asfaltu bych stejně bral ty Tourance, tohle mi prijde zbytecny.
I kdyz ty TKC na motorce vypadaj suprovev
jardajerman@seznam.cz
Do tohohle příspěvku se mi nechce, jelikož je na závěry brzo, ale musím sem alespoň pár informací napsat. Dneska jsem prováděl další zkoušku na úplně nové sadě E-10. Po nazutí a nafoukání na 2,5 zadek při teplotě vozovky 13 stupňů jsem ujel asi 30 km. Poté jsem přeměřil teplotu napichovacím teploměrem přímo ve figuře zadní pneu asi 5 mm pod povrchem. Teplota 45 stupňů. Poté jsem snížil tlak na 1,3 a ujel dalších 30 km rychlostí 100 - 130 km/h. Poté jsem provedl další měření a teplota dosáhla 78 stupňů a povrch pneu jako by zdrsněl a změknul tak, že guma byla cítit dva metry od motorky. Pro neznalé věci se nová pneu vulkanizuje při 140 stupních. A z přihlédnutím ke skutečnosti, že v teplých letních měsících dosahuje povrch vozovky kolem 35 stupňů je odvod tepla z pneu enormě při podhuštěné gumě snížen. V tomto případě může dojít až takovému nárůstu teplot uvnitř pneu (100 a výce stupňů), že může dojít při delší jízdě na podhuštěné pneu až k vypálení a vypadnutí vnitřků figur (viz. příspěvek výše). Z této zkoušky je jasné že dlouhá jízda na podhuštěné pneu enormě pneu zahřívá a dochází k velice rychlému opotřebení a likvidace pneumatiky během velice krátké doby.Pokud dojde při jízdě mimo pevné cesty ke snížení tlaku v pneu z důvodu zvýšení adheze je nutno po návratu do civilizace opět pneu vrátit do hodnot doporučených výrobcem. Toď vše, další info pro případné zájemce doplním do PM. Po ukončení kompletní zkoušky výsledky zveřejním. Vše co jsem uvedl výše mohu doložit fotem.
Upravil joe dne 19.10.2010 20:00
Ja nevim odkat vy kupujete ty TKC ze vam vsem tak hodne vydrzi,ja je mam take a maj 1500km a daj mozna tak jeste 1000 a pak slus,a to s nimi jezdim ted hodne OFF i kdyz zase v terenu vice driftuju a jezdim hodne sutry tak nektere spunty jsou i posekane.
BMW GS 1200 adventure
MARCO napsal:
Po ujetí cca 800km,jsem náhodou zjistil na zadní E10,že má díru jak vrata!!!
Jestli se jedná o roztržení,to zatím nevím,ale díra je až na plátno.
Čekám na vyjádření dodavatele.
Ta prasklina co tam máš je v místech, kde se potkávají pláty gumy před vulkanizací. Teoreticky by k tomuto nemělo dojít, pokud máš pneu dobře obutou je totiž směrová. Pokud k tomuto došlo a máš to dobře obutý, tak je to důvod reklamace. Z fotek není poznat kterým směrem byla pneu ježděná.
Najeto cca 3000 km, asfalt 75 %, zbytek šotolin atd. Zcela v poho a ani moc nesjetá.
Jurek
bmwjurek@seznam.cz
www.bmw-gs.estranky.cz
www.scrc-ostrava.estranky.cz
608 822 033