Rostabmw napsal:
Tak jsem konečně namontoval sadu pro snímání tlaku motorového oleje od Tryskáče a protože byla pořád zima tak jsem se pustil do výroby zamykatelného držáku navigace . Není to sice řezané vodním paprskem ale ůčel to splní . Použil jsem osvědčenou techniku pilku , pilník a svěrák . Materiál dural . Akorát těleso zámku jsem musel nechat vytočit na soustruhu a dotvořit pilníkem . Celkové náklady přibližně 700 kč . Fotky na http://rostabmw.r...y_na_moto/
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Ten držák je fakt super, něco takového budu muset zbastlit pro garmin etrex ale potřebuji to přimontovat na cocpit (resp. na hrazdu kde se dříve nacházeli budíky)
Máš to kujva mooc pěkný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fotky ukaž...a já se kloním ke přídavným světlům-----tzn- svítit oboje
auta mě neustále oslnujou
tak ať si to užijou pitomci... ahlavně vidět a být viděn...u mne Stk na pohodu, pozeptám se kámoše jak to má být v reálu dle norem a předpisů...
vyráběj toho kvanta..já kůpím
filtr je trocha bokem o to bych neml stracha stejne je schovanej za krytem motoru , ted jde o to jak moc se musi chladit ten blok motoru kdyz existuje i kapotovana verze s motorem 800
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Nevím jak ta verze S a ST má moc zakrytej ten motor ale já např jsem se vyhnul tomu origo krytu jednak z důvodu vys.ceny a jednak že dle mého názoru až moc zakrývá motor (pro mne zbytečné) a podstatně tím omezuje proudění vzduchu na spodní část motoru a výměníku i na vanu kde se chladí olej proudícím vzduchem.Mě se např líbí ta Al schránka na vercajk na tom krytu ale z výše popsaných důvodů ji nemám.
Tak letošní verze ještě víc do Offu
zadní enduro světlo, přední blatník z WRka, zbroušené plexi a přešité sedlo
akorát přišli polepy ale na ty je v garáži ješte velká zima
Konečně jsem se donutil, probojoval se lopatou skrz závěje ke dveřím, a mohu se pochlubit splněným zimním domácím úkolem - rozšířením bočního stojanu s "hlubotiskem".
Teď to budu mít s podpisem navštívených míst jednoduché, ba přímo automatické. Stačí horký asfalt...
Přiznávám, jsa žádný estét (z umění uznávám jen kulinářské a rock) jsem našel inspiraci tvaru u renomované firmy, ta to snad pojme pozitivně, jako pochvalu, že se mi to od nich nejvíce líbilo (a to jsem jich viděl desítky).
Vše z nerezu, prostřední část nastříkána na černo pro zvýraznění hlubotisku a (snad) rychlost budící pily vzadu.
Suky přiložený následující obrázek: