Gratuluji BMW ke geniálnímu tahu. Vyrobilo motocykl, který jde s dobou. Výkonný, s moderním designem, kterého dosáhli např. jednoduchým ozubatěním blatníku apod. Vodník, radiální brzdy, mokrá spojka, LED osvětlení, otočný volič elektronického nastavení a další Hi-Tech prvky, které se dnes nosí. Na motorce vydělá výrobce 3x - při prodeji, na doplňcich a oblečení a potřetí při servisu. Doby, kdy se u 1100GS hovořilo o větších servisních úkonech po 150 tis.km a u 1150 po 100000km jsou minulostí a nové 1200GS, stejně jako jeho stejnojmenný předchůdce, posouvá tuto hranici opět dolů. Ale to je vedlejší, hlavní cílová skupina zákazníků nechce jezdit kolem světa jako majitelé bývalých modelových řad. Ale o co méně má tato skupina cestovatelských ambicí, o to víc je početnější a o to přece jde...
PS: Doufám, že nemám pravdu.
Ještě jsem zapomněl dodat, že kromě plechových (snad) nástavců po stranách se mi ta motorka celkovými tvary snad i líbí, byť v detailech to není ta praktická a nezranitelná jednoduchost, která umřela s poslední 1150...
Ivan napsal:
hranici opět dolů. Ale to je vedlejší, hlavní cílová skupina zákazníků nechce jezdit kolem světa jako majitelé bývalých modelových řad. Ale o co méně má tato skupina cestovatelských ambicí, o to víc je početnější a o to přece jde...
PS: Doufám, že nemám pravdu.
zapomel jsi dodat, ze majitele byvalych modelovych rad na cestovani okolo sveta velmi casto jaksi nemaji penize.
Upravil hicks dne 04.10.2012 16:35
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ivan napsal:
Ještě jsem zapomněl dodat, že kromě plechových (snad) nástavců po stranách se mi ta motorka celkovými tvary snad i líbí, byť v detailech to není ta praktická a nezranitelná jednoduchost, která umřela s poslední 1150...
jo jasne, dvouventil je s tim chladicem oleje fakt nezranitelnej...
ty si pletes moznost opravit kladivem s nezranitelnosti.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ivan napsal:
Ještě jsem zapomněl dodat, že kromě plechových (snad) nástavců po stranách se mi ta motorka celkovými tvary snad i líbí, byť v detailech to není ta praktická a nezranitelná jednoduchost, která umřela s poslední 1150...
jo jasne, dvouventil je s tim chladicem oleje fakt nezranitelnej...
ty si pletes moznost opravit kladivem s nezranitelnosti.
Na šutr v chladiči oleje - takovym tom na padáku - nedojel se 100gs Bono (mecháňa od Žlábka) letos XL rally na Traveleventu....
PS: ehmmmm.... Tim šutrem jsem ho možná docela pravděpodobně trefil já... Maiali nel Fango!
Ivan napsal:
Ještě jsem zapomněl dodat, že kromě plechových (snad) nástavců po stranách se mi ta motorka celkovými tvary snad i líbí, byť v detailech to není ta praktická a nezranitelná jednoduchost, která umřela s poslední 1150...
jo jasne, dvouventil je s tim chladicem oleje fakt nezranitelnej...
ty si pletes moznost opravit kladivem s nezranitelnosti.
Na šutr v chladiči oleje - takovym tom na padáku - nedojel se 100gs Bono (mecháňa od Žlábka) letos XL rally na Traveleventu....
PS: ehmmmm.... Tim šutrem jsem ho možná docela pravděpodobně trefil já...
... nebud na ne tak drsnej.
Upravil hicks dne 04.10.2012 16:48
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tohle je udajne ROBUSTNI motorka.. koukejte na ten krk, widli a kardanek:
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a tohle podle Ivana a ostatnich NENI robustni moto
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[quote]hicks napsal:
tohle je udajne ROBUSTNI motorka.. koukejte na ten krk, widli a kardanek:
no neviem ako ty, ale ja som doteraz nevidel jediný zlomený kardanek ...na 1200 niekoľko.
Ak by bola urobená poctivo ako 1150 tak má minimálne o 50 kg viac...
Glock-plastik fantastik :-)
glock7 napsal:
no neviem ako ty, ale ja som doteraz nevidel jediný zlomený kardanek ...na 1200 niekoľko.
Ak by bola urobená poctivo ako 1150 tak má minimálne o 50 kg viac...
protocenej ano.
a zlomenych kardanu bylo tak straslive malo.. ze bych netvrdil, ze to je poddimenzovany dil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ivan napsal:
Ještě jsem zapomněl dodat, že kromě plechových (snad) nástavců po stranách se mi ta motorka celkovými tvary snad i líbí, byť v detailech to není ta praktická a nezranitelná jednoduchost, která umřela s poslední 1150...
Je to bohužel plastové ale když se před to vytáhne horní díl padáku, tak to bude OK. V těch "laplích" jsou chladiče a vzadu ventilátory, je fakt, že to vypadá jako nejzranitelnější část motorky. Uvidíme v praxi. Třeba něco podobného je i na té Husqvarně a nijak to nevadí, i když se s tím mlátí v terénu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Myslím, že to zvládli na jedničku a mají teď kluci otevřené pole na zvyšování výkonu.
Umím si časem představit, že GS bude mít dál zvyšovaný výkon a širší gumu na litých kolech, zatímco GSA výkon potlačený ve prospěch průběhu krouťáku a užší kola na drátech.
Jediné, co mi vrtá hlavou je životnost oleje v motoru ovlivněná mokrou spojkou????? Pokud bude nutná častější výměna tak to bude na cestování drobet horší....
Pája
paja1 napsal:
Jediné, co mi vrtá hlavou je životnost oleje v motoru ovlivněná mokrou spojkou????? Pokud bude nutná častější výměna tak to bude na cestování drobet horší....
5ekl bych, že interval nejméně 10000km to mít bude. Stejný nebo delší mají i jiné motorky s mokrou spojkou.
Kryty chladičů-to je tak jediné, co se mi na té motorce nelíbí (po stránce vzhledu).
Tá motorka je síce super len neviem načo tu zvyšovať výkon , kedže je to turistická moto.
Jasné že motky musia isť s dobou, len otázne je či to naozaj potrebujeme, ale ved na tých cestách nepretekáme. Však ked sledujem tie skupiny cestovatelov vozíkajucich sa po horách , no načo im to bude ? A ked niekto ide dakde pánubohu za chrbtom kde ani nemocnica poriadna neni, no načo tam 125 koní ? To ju mám nosiť na okruh ? Vyrobcovia pretekaju výkonmi pre predajnosť ale myslím že v tomto segmente by nemali. Alebo by mali popri tom nadalej vyrábať endurá okolo 100 k lebo to je podla mna idealne na cestovanie.