Mira1150 napsal:
Já teda nevím ale mě kolem patky ucházely zatím všechny mitasky co jsem měl. A kámošovi co jsem mu je přezouval tak taky. Ucházej sice pomalu že je potřeba fouka tak jednou za 14 dní ale štve mě to. Jinči značky prostě neucházej. A to je tak průběžně střídám jednou mitas jednou metzeler.
"Zatím všechny Mitasky co jsem měl" to je asi tak kolik a jakých, jestli se můžu skromně zeptat? Mě třeba neucházela nikdy žádná, když nepočítám případy, kdy jsem bodnul. Z bezdušovek jsem svého času ojel 7 ks E07, + 2 ks E09 + 1 ks E10. Nerozporuju případy známých úniků na přední E10 a svolávačky na E07, ale konstatovat, že MITAS=únik mi přijde jako předsudek...
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Mira1150 napsal:
Já teda nevím ale mě kolem patky ucházely zatím všechny mitasky co jsem měl. A kámošovi co jsem mu je přezouval tak taky. Ucházej sice pomalu že je potřeba fouka tak jednou za 14 dní ale štve mě to. Jinči značky prostě neucházej. A to je tak průběžně střídám jednou mitas jednou metzeler.
"Zatím všechny Mitasky co jsem měl" to je asi tak kolik a jakých, jestli se můžu skromně zeptat? Mě třeba neucházela nikdy žádná, když nepočítám případy, kdy jsem bodnul. Z bezdušovek jsem svého času ojel 7 ks E07, + 2 ks E09 + 1 ks E10. Nerozporuju případy známých úniků na přední E10 a svolávačky na E07, ale konstatovat, že MITAS=únik mi přijde jako předsudek...
Já končím druhou "sadu" E10 vpředu a E09 vzadu, bez jediného problému. Spíš mi začne unikat moč, než vzduch z Mitasky
Tak všechny byly bezdušovky. sada e07 dot kolem 4012. sada2 e07 kolem 2013. pak předek e10 2013. sada e10 2014 a sada co mám teď E 10 dakar 4813 a 0814. Všechny z toho seznamu ucházely více bebo méně ale nejvíc ucházej asi předky zadní jenom málo. Není to tak že bych chtěl hanit mitas. Nebýt ucházení jsem naprosto spokojen. Ale zatím mám pocit že neuměj udělat gumu co by neucházela.
Je to jednoduché, udržujte si v čistotě ráfky a 90 procent úniků zmizí. Minulý týden mi volal kluk co mu ušla za jízdy Anakee II a byl s toho dost vyděšený. Taky mu to průběžně ucházelo sice pomalu. Zjistilo se, že byl vadný ventil. Pokud přezuji, tak si pneumatiku ostříknu jarovou vodou a výsledek vidím hned a v případě problému ho řeším přímo v servisu.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Ale jo ráfky mám čistý to je jasný. Asi se budu muset smířit s tím že musím čas od času dofoukat. Ono mi to ještě nikdy neušlo úplně. A po přezutí se to poznat nedá protože když to poleju jarovou vodo tak to nic nedělá. Ono to uchází maličko třeba 2,5-2 za 14 dní.
Tak jsem byl dneska u Cháry a tváří se, že o žádné svolávačce neví. Byl jsem tam bez pneu, tak to mám prý zítra přivézt. Kromě toho 110/80x19 nemají skladem. Uvidíme. Asi zítra nazuji Anakee II a zadní bude na prodej.
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
Ahoj od dubna 2014 jezdím na Mitas E07 najel jsem 7tis km a za celou dobu jsem nemusel dofukovat. Kontrolu tlaku jsem provedl tento týden..
Za mě naprosto v pohodě
Možná to už vychytali, ale první přední E07 mi utíkala rychle, po její výměně v rámci předchozí svolávačky (kolik jich bylo? Ta moje zahrnovala skoro dvouletou produkci - DOT 0111 až 4812) už utíkala jen pomalu, ale koncem životnosti utíkala už i zadní.
Kolik jsem najel nevím, tipl bych něco přes deset tisíc a hladký dezén :-)
Takže teď mám raději pneu jiného výrobce a během 5100 km výletu nebylo třeba dofouknout ani jednou...
Na Mitas E-07 jsem přezouval loni v červnu. Zadní guma má teď 20000 km a zdaleka není na výměnu, přední vydržela méně, tu mám už druhou. Úniky vzduchu žádné.
Na R100GSPD mám teď na této pneu 17000km.Myslím že by mohla dát 30000.Za 1400kč včetně dopravy od Viva Pneu.Takže všichni ostatní renomovaní výrobci motopneu jsou se svými výrobky někde jinde...Vivat Mitas
3axap přiložený následující obrázek:
Já už fakt nevím co dělám špatně-tuhle sezónu už po druhé. Teď po najetých 10 tis km opět prázdná guma. A jezdit s duší se mi taky nechce. Loni se mi to stalo taky, ale už mi to dost vadí.
Mardock přiložený následující obrázek:
Mardock: co do toho davas za sajrajt pri obouvani? Mi se stalo to, ze mi po nejake dobe vyschl a "zhrudkovatel" ten lubrikacni gel co se dava pri nazouvani a pak mi to fucelo kolem... Asi se to nejak pohlo a nevim co...
Ted mam duse a neresim, nestoji mi to za to.
já do toho žádnej sajrajt nedávám. Je to voda s jarem. Jezdím do pneuservisu, kam jezdí snad půlka motorek z Olomouce, takže tam bych problém neviděl. Mám to nazutý od Června-předek i zadek. Jak říkám-je to už asi po třetí. Poprvé jsem to bral tak, že to byla tuším ta vadná série. Po druhé prostě pešek a po třetí už nevím co si myslet. Motorka teď 14 dni nejela a najednou prázdný kolo.
Upravil Mardock dne 10.11.2014 17:46
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
No jo ale duše jsou zase váha navíc. A ty mitasky už tak váží tunu+ ještě těžky kola. A pak mají tlumiče co dělat. Já už teď foukám předek co 3 dny a to jsem ráfek před nazouváním v soustruhu přeleštil 500 šmirglem, teď je čistej jak slovo boží. Už fak nevím..... Já mám teda e10 ale to by nemělo mít vliv.
Upravil Mira1150 dne 10.11.2014 17:53