Zatlac at se postavi celem. Delal jsem ST a bylo to naprosto stejny. Pan si vzal borce co motorku videl asi z rychliku. A ten to koupil
... servis a diagnostika BMW Motorrad
jinak avizo na tebe mi už dával jeden kolega od Sadské, myslím.Dělal jsi mu výměnu na GS800:-)
chválil tě:-)
dám vědět, ale v létě do rakous se mi na tom jet moc nechce...
Upravil janjarolim dne 04.12.2014 21:52
rád se toulám na dvou kolech
Ten zvuk z videa co jsi tu daval je me hodne povedomy :-) Klepou ti pisty,jak psal Milan,nejjednodussi reseni je sehnat motor z S/ST uz s novyma pistama.Tyto motorky kdyz je BMW zacalo vyrabet tady byli hrozne popularni a prodalo se jich hodne,tech motoru jsem postupne udelal mraky,BMW to uznavalo na zaruku i na kulanci pozdeji.
Mam jednoho zakaznika ktery koupil second hand ST par let zpet a motor rezal jak diesel,zkouseli jsme to na kulanci,ale motorka nemela pravidelnou servisni historii tak to neuznali.
On je hodne ''take it easy'',zasmal se tomu a rekl ze bude jezdit dokud to pojede,motorku pouziva denne,vzdycky prijede na servis a smeje se ze to jeste jede.Ted ma na te motorce najetych nejakych >130tis km,motor porad klepe,zacal zrat olej,ale jede bez problemu.
Tu motorku pouziva na kazdodenni dojizdeni do prace a pred dvema roky si koupil jeste funglovku ST a to ma na nedeli.
To jenom tak pro odlehceni :-)
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Len moje dohady - ešte som žiadny 800 motor nerozobral.
Zdá sa mi že to viac klepe s prava a dole . Ak by som mal pravdu, tak to vyzerá na veľkú vôľu na ojnici vyvažováku a cez tú vôľu je možný veľký únik oleja a ten chýba na ojnici pravého valca, ktorej následne hrozí pridretie.
Mazacie tlaky sú 1,6 až 1,4 /volnobeh a 4,5 až 3,5 Baru/ 5000 ot.
Servisák : Motory čo si robil mali problém na kluke alebo na piestoch?
A ešte akademická otázka : Ak sú piesty tak opotrebené, že sa preklápajú v úvratiach - klepú je možné aby takýto motor nežral olej?
Bohuzel na tyhle motory neni mozno koupit panve tudiz jen vse nove. A to je raketa. Proto se vyplati dat jinej motor.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
ano, potvrzuješ slova více lidí...
a co jinej motor kterej neklepe?A může být stejný ročník...
Bráchovi GSo 2008neklepe....
kdyby byl neklepající motor za ruzumný prachy staršího data výroby s rozumným nájezdem?Vždyť klepe jenom některej, ne?Ten kterej asi dostával čočku...třeba...a ještě se chci zeptat na nejtovací rozvoďák, co koštuje a kde koupit? A dokáže mi někdo říct hodnoty pro nastavení ventilových vůlí?
Děkuji. A Moc.
Upravil janjarolim dne 05.12.2014 10:24
rád se toulám na dvou kolech
prodejce motku zpět nevezme, prej jezdí, nekouří, nežere, piliny v oleji nejsou a s tvrzením Inveltu a jiných lidí proti němu nic nezmůžu.Musel bych mít papír, kterej mi nikdo vystavit nechce. Nabídli mi vrátit část peněz. Na tu výměnu motoru se si domluvíme, ale musím na ni donašetřit.
rád se toulám na dvou kolech
Na 800 meniť rozvodovú reťaz za nenitovanú znamená totálnu rozborku motora. V tom prípade by som určite vymenil aspoň panvičky protiváhy. http://realoem.co...mp;lang=cs
Ťažko je posúdiť z tej nahrávky intezitu zvuku, ale neviem či by to Tvojmu motoru stačilo.
Ale, ak nemáš nabehané ani 50k, tak neverím že niečo môže byť s rozvoďákom a ventily máš na 90% v tolerancii a nemusíš na ne siahať.
Ak ide hluk aj odtial /mimo štartu/, tak to môže byť porucha hydronapináku alebo nízky tlak oleja.
Ak je ten zvuk čo počujem z môjho PC autentický, tak ja by som tú motorku už ani neštartoval bez merania tlaku.
právě mám najeto 43tisíc. Zvuk klepání je stále stejný, s tím, že mi připadá že občas začne jemňoulince cvrlikat ventil a k tomu řetěz zašvitoří.
Upravil janjarolim dne 05.12.2014 15:57
rád se toulám na dvou kolech
Co bylo v těch motorech od r.010 změněno , udělali širší ojnici vyvažováku ,díry v karteru pro lepší oplach ojnice olejem nebo co vlastně ? ví to někdo, nebo měl někdo před sebou rozdělaný ,,starý" a ,,nový" motor k porovnání?
na zpevnění karteru v oblasti kliky mě říkali v BMW Invelt, dále další lidi a další servis a dále snad kvůli probrušování v úvrati pístů maj mít písty teflonovej potah čemuž se mi nechce moc věřit.Dále upravené materiály na šálách, čepicích a rukavicích....
Když vidím co dělá teflon při smažení řízků na české pánvičce...
Upravil janjarolim dne 06.12.2014 12:30
rád se toulám na dvou kolech
tak , manželka všechno už ví a na Grossglockner mě s tím motorem jet nenechá. Takže je to jasné.
Motor pujde vyměnit, počítám duben, když teda servisak něco kloudnýho sežene.
rád se toulám na dvou kolech
janjarolim napsal:
tak , manželka všechno už ví a na Grossglockner mě s tím motorem jet nenechá. Takže je to jasné.
Motor pujde vyměnit, počítám duben, když teda pan servisak něco kloudnýho sežene.