Tak už je doma v plný náloži a za cenu která se neodmítá, ale jesti jí zůstanu věrnej si nejsem tak úplně jistej...
Robert přiložený následující obrázek:
[184.96Kb]
Upravil Robert dne 25.10.2008 17:36
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Jestli ona nebyla levna prave proto,ze se majitel bal, jestli tam nema tech elektronickejch nesmyslu nebezpecne moc.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Jestli ona nebyla levna prave proto,ze se majitel bal, jestli tam nema tech elektronickejch nesmyslu nebezpecne moc.
OK těch elektro sr..ek je tam zbytečně moc. Do kol se ani nemůže dát Ultraseal kuli TPC ( měření tlaku v pneu ). A když odejde ESA tlumič tak to asi bude super zážitek.
Nafouknutí podvozku +20 mm nahoru v modu terén s plnou 30 litrovou nádrží je taky jeden z lepších kousků ( těžiště jde jinam ).
Ale motor musim pochválit. V základu jde líp.........podobně jako svody + otevřeným KN filtrem vyladěná starší dvanáctka + krouťák / tah odspodu mi přišel taky lepší.
Geometrie podvozku mi přišla oproti staré 1200 taky trochu jiná, zatáčení + vedení do zatáček ( ne horší - prostě trochu jinačí ).
Robert přiložený následující obrázek:
[81.89Kb]
Upravil Robert dne 25.10.2008 23:25
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Tam právě moc nepatří, na cestování a asfalt je SUPER, ale na rozdíl od LC8 do lesa prostě nepatří, to bys jí tam vočesal, vorval a vodplastoval. Na jaře pude možná z baráku protože na asfalt mám auto.
Robert přiložený následující obrázek:
[166.5Kb]
Upravil Robert dne 27.10.2008 00:03
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Spokojenej + emoce jo ale s toudle. Ta velká je jen cestovní
Kdo tu kupoval LC8 a měl předtím zkušenost s GS. Máte nějaké kladné pocity nebo je to jen těžká kráva v jinym kabátě.
Robert přiložený následující obrázek:
[55.24Kb]
Upravil Robert dne 29.10.2008 16:24
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.