Bohumil napsal:
Jasne ale filtr z dvouvacky by mohl teoreticky do jednovacky dat.
Filtr z jednovacky do dvouvacky nee protože je hustší a bylo by to uduseny....ikdyz kolikrát je ten filtr tak zajebany a motorka jede.
Přesně to si myslím taky a dávám všude jen dvouvačkový.
Měli by být teoreticky trošičku vzdušnější, ale furt plně a s rezervou funkční, na rozdíl od KN
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Bude fungovat olej [url]https://oleje-pema.cz/zbozi/prevodovy-olej-castrol-axle-epx-80w-90-1l_34142/url] , ktery mi zbyl z Yamahy fjr ? Převodovka/ kardan ? Moc díky za odpověď
WILL RACE FOR FOOD
Bude fungovat olej [url]https://oleje-pema.cz/zbozi/prevodovy-olej-castrol-axle-epx-80w-90-1l_34142/url] , ktery mi zbyl z Yamahy fjr ? Převodovka/ kardan ? Moc díky za odpověď
WILL RACE FOR FOOD
ant napsal:
Bude fungovat olej [url]https://oleje-pema.cz/zbozi/prevodovy-olej-castrol-axle-epx-80w-90-1l_34142/url] , ktery mi zbyl z Yamahy fjr ? Převodovka/ kardan ? Moc díky za odpověď
Zdravím,
měním olej v koncovém převodu, barva starého oleje je tmavá, skoro až černá, může tam být nějaký problém?
Nebo to je v normě? R1200GS DOHC
JanTri přiložený následující obrázek:
Od kedy bola moto u Francúza na výmenu spojky, tak do skrine dávam Castrol MTX 75w-140, Gl-5. Do koncaku kladika Castrol Syntrax 75w-90, GL-5.
Filo přiložený následující obrázek:
Filo napsal:
Od kedy bola moto u Francúza na výmenu spojky, tak do skrine dávam Castrol MTX 75w-140, Gl-5. Do koncaku kladika Castrol Syntrax 75w-90, GL-5.
ahoj jenom dotaz? proč si to tak komplikuješ, oba dva typy olejů, co tu zmiňuješ, můžeš dát jak do převodovky tak koncáku a zděláš akorát jedno balení, ty dáváš do převodky hustší, do rozvodovky řidší a zůstanou obě pixly otevřené
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
Filo napsal:
Od kedy bola moto u Francúza na výmenu spojky, tak do skrine dávam Castrol MTX 75w-140, Gl-5. Do koncaku kladika Castrol Syntrax 75w-90, GL-5.
ahoj jenom dotaz? proč si to tak komplikuješ, oba dva typy olejů, co tu zmiňuješ, můžeš dát jak do převodovky tak koncáku a zděláš akorát jedno balení, ty dáváš do převodky hustší, do rozvodovky řidší a zůstanou obě pixly otevřené
Logiku v tom nehľadaj, viem, že aba oleje možu ísť dozadu aj dopredu, ale s tým MTX tie rýchlosti fakt idú trochu kultivovanejšie. A + - 12€ v dnešnej dobe za pixlu oleja navyše nemá zmysel riešiť ... :-)
JanTri napsal:
Měním poprvé od koupě ojetiny, olej bez špon, tak to snad bude ok...
Sklenice trochu zkresluje... Kapka převodový vs. koncový...
proč řešíš barvu??? Jako, že ti tu někdo řekne dle barvy (možná někdo takovej expert je) že ten olej je ok či nikoliv? Měnil jsi někdy olej v dieslu? vyměníš a po 10 km je černej. U benzináku vyměníš a i po 10 000km je světlej.
Olej se mění dle upotřebení a ne dle barvy...měl jsi to vyměnit hned po koupi a nepsat, že je olej bez špon (kdyby jsi je tam měl, asi by jsi brečel) a snad bude ok...
ale je to tvoje koloběžka
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Zdarec chcu vyměnit olej na koncovým převodu a tady sem se dočetl že tam mám nalit 0,18L pak sem tu četl že tam má být 0,22L a na youtube je video kde borec říká 0,25L. Mám 1200GS 2007. Dík za radu
zdenek1 napsal:
Zdarec, nevíte kolik se dnes bere cca. za synchronizaci válců R1200GS 2004?
Díky.
Asi myslíš synchronizaci škrtících klapek, ne?
To záleží na tom, jak moc je máš zprasený.
- Může to být banální 5 min. záležitost, kdy se seštelují lanka a sjedou servomotorky přes diagnostiku.
- Nebo nutnost sundat celý hrdla a seřídit klapky přímo v nich.
- Až po urvaný dorazový šroubek, když se v tom někdo rejpal a nepovolil si kontra matky a zlomil plast, ve kterým to drží, tzn. výměna celý armatury...
Pokud se v tom nikdo nerejpal a motorka nemá moc najeto, tak to na 12ce nebývá problém.
Upravil Mr GS dne 09.02.2024 18:20
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
když uz jsme u tech seřizovacích sroubku na nastaveni synchronu (drží Bowden a prochází jim lanko) - na jedne strane jej mam zatuhly (nejde mi povolit) a nechci ho větší silou urvat. Mate někdo doporučení, jak jej rozdychat? musím sundat celou armaturu klapky? díky
GSA 07/2008
Joch napsal:
když uz jsme u tech seřizovacích sroubku na nastaveni synchronu (drží Bowden a prochází jim lanko) - na jedne strane jej mam zatuhly (nejde mi povolit) a nechci ho větší silou urvat. Mate někdo doporučení, jak jej rozdychat? musím sundat celou armaturu klapky? díky
takže i po oddělání celé armatury sání se vstřikem a klapkou jsem sundal lanko a zkusil povolit zmíněný nastavovací šroub. Nepomohla žádná chemie a ani nahřívání - urval se. takže musím koupit celé levé lanko škrtící klapky.
GSA 07/2008