Myslím, že to zvládli na jedničku a mají teď kluci otevřené pole na zvyšování výkonu.
Umím si časem představit, že GS bude mít dál zvyšovaný výkon a širší gumu na litých kolech, zatímco GSA výkon potlačený ve prospěch průběhu krouťáku a užší kola na drátech.
Jediné, co mi vrtá hlavou je životnost oleje v motoru ovlivněná mokrou spojkou????? Pokud bude nutná častější výměna tak to bude na cestování drobet horší....
Jediné, co mi vrtá hlavou je životnost oleje v motoru ovlivněná mokrou spojkou????? Pokud bude nutná častější výměna tak to bude na cestování drobet horší....[/quote]
Jsem zvědavej co z tebe vypadne za moudro příště[/quote]
Asi si nevsiml, ze po silnici jezdi i jine motorky nez BMW
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
A nelibi se Vam spis uz nahodou nova KTM 1190?
150 kobyl
230kg plne natankovana
wp tlumice, i tlumic rizeni
spotreba o 20% mensi nez predchozi advik servisni intervaly po 15000 km
Hicks - asi jsem se nepřesně vyjádřil. Nepoužil jsem slovo ROBUSTNÍ ale "nezranitelná jednoduchost" čímž jsem myslel něco jiného. S modelem 100GS zkušenost nemám, ale od 1100GS už ano a měl jsem na mysli mj. absenci různých cerepetiček, vesměs estetických, které na starších modelech nejsou a např. při obyčejném položení motorky se nepoškodí. Nový model určitě robustní je, jen jestli na těch správných cestovatelsky exponovaných místech, praxe ukáže, jak jsem napsal, až na ty kryty chladiče se mi jinak líbí a pojede určitě excelentně.
Mimochodem co je jednodušší a robustnější - nádobky na brzdovou a spojkovou kapalinu a jejich uchycení na 1100/1150 nebo 1200:-)??
Kluci, neberte mne vážně, já mám ty starší modely prostě rád...:-)
KTM 1190? Ani netuším že taková je, miluju BMW a jiné motorky si se zájmem prohlédnu jen když je někde potkám...
pipo napsal:
A nelibi se Vam spis uz nahodou nova KTM 1190?
150 kobyl
230kg plne natankovana
wp tlumice, i tlumic rizeni
spotreba o 20% mensi nez predchozi advik servisni intervaly po 15000 km
Já myslím že diskutovat o KTM na fóru příznivců BMW není asi to správné téma.
Nová KTM je v reálu docela divná. Čekal jsem něco jiného asi. Především je poměrně nízká (mluvím o verzi s 21", vypadá strašně cestovně (i ta s 21" o té silniční vůbec nemluvím). Ale je tam klasická vidle a tím pádem se to na silnici nikdy nebude chovat stejně jako BMW s teleleverem a upřímně - kdo potřebuje 150 koní při ježdění v terénu? A jak se to bude přenášet když tam dáš 140-150mm gumu?
K tomu WP podvozku na KTM ti napíšu něco za chvíli, musím jít něco vyřídit a je to složitější než na pár slov...
Všechny ty motorky si začínají být děsně podobné - podívej se na další novinky v kategorii. A všechno to je čím dál víc úplná silnice.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Všetko sa tu ohladom noveho GS-a rieši, ale ešte nepadla ani raz zmienka o termine predaja ako aj o cene. Udajne až 70 percent vyroby zo všetkych moto u BMW tvori prave spominane GS-ko, stare sa už udajne 2 mesiace nevyraba tak, neviem či taky dlhy vypadok nieje noc velky luxus. TomasiTT nemaš nahodou už nejake iformacie daneho charakteru, to preto aby drviva vačšina fora stihla včas predat svoje stare lasky.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Souhlasím s Tomem, všechny jsou si děsně podobné. Začalo to těmy hrankami, dnes kdo je nemá jako by nebyl. Nejen streety ale i endura, Moc mi nová připomíná Triumph.
Za poslední léta jsou pro mě desingovou jedničkou Hondy. CBR VFR a i Tourer. A o Retroklasice ani nemluvím.
Pro mě jsou hrany nestravitelné, už současný bavor jich má dost.
Zvláštní je že u KTM mi nevadí, jak Advika tak toho jejich supersportu, možná je to tím že je nekombinují s oblouky. (starší modely)
Samozřejmě je to můj pohled. A nepochybuji že nová bude výborná motorka. Těším se až ji uvidím naživo, a přečtu si nějaký opravdu nezávislý komentář.
JRM66 napsal:
Všetko sa tu ohladom noveho GS-a rieši, ale ešte nepadla ani raz zmienka o termine predaja ako aj o cene. Udajne až 70 percent vyroby zo všetkych moto u BMW tvori prave spominane GS-ko, stare sa už udajne 2 mesiace nevyraba tak, neviem či taky dlhy vypadok nieje noc velky luxus. TomasiTT nemaš nahodou už nejake iformacie daneho charakteru, to preto aby drviva vačšina fora stihla včas predat svoje stare lasky.
olejove sa budu robit ešte celi buduci rok GSA
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
JRM66 napsal:
Všetko sa tu ohladom noveho GS-a rieši, ale ešte nepadla ani raz zmienka o termine predaja ako aj o cene. Udajne až 70 percent vyroby zo všetkych moto u BMW tvori prave spominane GS-ko, stare sa už udajne 2 mesiace nevyraba tak, neviem či taky dlhy vypadok nieje noc velky luxus. TomasiTT nemaš nahodou už nejake iformacie daneho charakteru, to preto aby drviva vačšina fora stihla včas predat svoje stare lasky.
Start prodeje 3/2013, cena nebude !!! vyšší než u stávajícího modelu
JRM66 napsal:
Všetko sa tu ohladom noveho GS-a rieši, ale ešte nepadla ani raz zmienka o termine predaja ako aj o cene. Udajne až 70 percent vyroby zo všetkych moto u BMW tvori prave spominane GS-ko, stare sa už udajne 2 mesiace nevyraba tak, neviem či taky dlhy vypadok nieje noc velky luxus. TomasiTT nemaš nahodou už nejake iformacie daneho charakteru, to preto aby drviva vačšina fora stihla včas predat svoje stare lasky.
Start prodeje 3/2013, cena nebude !!! vyšší než u stávajícího modelu
To se ani nedivim.Konci neco,co bylo desitky let legendou(vzduchem chlazeny boxer) a nastupuje neco co je vytvoreno kvuli emisim,nesmyslnemu zvysovani vykonu atd.Pockal bych par let a pak se ukaze.Jestli to bude jako u porsche,tak za par let budou prvni vodnici v inzerci vyrazne levnejsi,nez posledni vzduchem chlazene boxery.
hicks napsal:
tohle je udajne ROBUSTNI motorka.. koukejte na ten krk, widli a kardanek:
coze kardanek? to je kurevskej kus zeleza...taky jsem si to myslel nez jsem to drzel v ruce. Daleko pevnejsi, nez u vsech BMW pozdeji...kdo ma dvouventila vi...
JRM66 napsal:
Všetko sa tu ohladom noveho GS-a rieši, ale ešte nepadla ani raz zmienka o termine predaja ako aj o cene. Udajne až 70 percent vyroby zo všetkych moto u BMW tvori prave spominane GS-ko, stare sa už udajne 2 mesiace nevyraba tak, neviem či taky dlhy vypadok nieje noc velky luxus. TomasiTT nemaš nahodou už nejake iformacie daneho charakteru, to preto aby drviva vačšina fora stihla včas predat svoje stare lasky.
Start prodeje 3/2013, cena nebude !!! vyšší než u stávajícího modelu
To se ani nedivim.Konci neco,co bylo desitky let legendou(vzduchem chlazeny boxer) a nastupuje neco co je vytvoreno kvuli emisim,nesmyslnemu zvysovani vykonu atd.Pockal bych par let a pak se ukaze.Jestli to bude jako u porsche,tak za par let budou prvni vodnici v inzerci vyrazne levnejsi,nez posledni vzduchem chlazene boxery.
Jen takova drobnost. Pokud se novy rika vodnik, asi by se melo spis psat a koncim modelu jako o olejovce.
Chlazeni vzduchem je totiz stale nejpodstatnejsi (i kdyz ted uz pravda o neco min).
hicks napsal:
tohle je udajne ROBUSTNI motorka.. koukejte na ten krk, widli a kardanek:
coze kardanek? to je kurevskej kus zeleza...taky jsem si to myslel nez jsem to drzel v ruce. Daleko pevnejsi, nez u vsech BMW pozdeji...kdo ma dvouventila vi...
Este že zostal na trhu posledný mohykán - Motoguzzi stelvio NTX, poriadny kus motorky, s poriadnym motorom a kardanom , s menšou porciou elektroniky .A vyzerá uplne inak ako všetky ostatné. Musím ju stihnuť kým tam drbnú aj oni vodníka.
JRM66 napsal:
Všetko sa tu ohladom noveho GS-a rieši, ale ešte nepadla ani raz zmienka o termine predaja ako aj o cene. Udajne až 70 percent vyroby zo všetkych moto u BMW tvori prave spominane GS-ko, stare sa už udajne 2 mesiace nevyraba tak, neviem či taky dlhy vypadok nieje noc velky luxus. TomasiTT nemaš nahodou už nejake iformacie daneho charakteru, to preto aby drviva vačšina fora stihla včas predat svoje stare lasky.
Start prodeje 3/2013, cena nebude !!! vyšší než u stávajícího modelu
To se ani nedivim.Konci neco,co bylo desitky let legendou(vzduchem chlazeny boxer) a nastupuje neco co je vytvoreno kvuli emisim,nesmyslnemu zvysovani vykonu atd.Pockal bych par let a pak se ukaze.Jestli to bude jako u porsche,tak za par let budou prvni vodnici v inzerci vyrazne levnejsi,nez posledni vzduchem chlazene boxery.
Jen takova drobnost. Pokud se novy rika vodnik, asi by se melo spis psat a koncim modelu jako o olejovce.
Chlazeni vzduchem je totiz stale nejpodstatnejsi (i kdyz ted uz pravda o neco min).
Tady jde o neco jineho.Modely 80G/S,80GS,a 65 GS nemeli olejovy chladic vubec.100GS ho ma,pravda ne na idealnim miste.Neni ale problem ho premistit jinam.Nekolik firem na to prodava sadu.A i kdyz ho znicis,tak vetsina cestovatelu vozi takzvany bypas(stoji par korun),kterym ten chladic obejdes,dolejes olej a nizsi rychlosti jedes dal.Novejsi vzduchem chlazene modely maji ten chladic umisten sikovne a rekl bych,ze zniceni chladice je malo pravdepodobne.Netusim jestli by u 1100,1200gs i tak stacilo ten chladic premostit a pomalu nouzove nekam dojet bez chladice.
Je ale otazka,jestli dokaze 1200gs vodnik po nejake nehode se znicenym chladicem a bez vody pokracovat pomalejsim tempem v ceste.Vzhledem k tomu,ze ta voda chladi pouze asi z 1/3,tak by teoreticky mohl.Otazka je,jestli mu to dovoli elektronika.
morabo napsal:
Jen takova drobnost. Pokud se novy rika vodnik, asi by se melo spis psat a koncim modelu jako o olejovce.
Chlazeni vzduchem je totiz stale nejpodstatnejsi (i kdyz ted uz pravda o neco min).
Je ale otazka,jestli dokaze 1200gs vodnik po nejake nehode se znicenym chladicem a bez vody pokracovat pomalejsim tempem v ceste.Vzhledem k tomu,ze ta voda chladi pouze asi z 1/3,tak by teoreticky mohl.Otazka je,jestli mu to dovoli elektronika.
Rekl bych, ze podstatne bude, kterou cast motoru ta voda primarne chladi. Olej chodi celym motorem a jeho chlazeni chladi tim padem vsude. Voda muze byt jen na nejaka teplotne velmi exponovana mista, treba zrovna na hlavy. Bez vody by to tim padem neslo. Ale to je jen domnenka.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
vevis napsal:
chladic premostit a pomalu nouzove nekam dojet bez chladice.
Je ale otazka,jestli dokaze 1200gs vodnik po nejake nehode se znicenym chladicem a bez vody pokracovat pomalejsim tempem v ceste.Vzhledem k tomu,ze ta voda chladi pouze asi z 1/3,tak by teoreticky mohl.Otazka je,jestli mu to dovoli elektronika.
Vevisi Vevisi.. aktualni olejovka muze pokracovat v ceste pote, co si cucne z vetsi louze kdyz ma tak NIZKO sani (narozdil od vodnika)?
---
je zajimave, ze vas napadaji tyhle sileny scenare vicemene exkluzivne u novych modelu. Jinak kdy udelas megadiru do pneumatiky (jo v offu, nebo kde jinde prorazis chladic), tak taky muzes snadno skoncit.
Upravil hicks dne 06.10.2012 09:24
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2