Nový FW by měl vyjít teď v týdnu od 28. 7. tak to sledujte...
Budu mít tento týden poměrně omezený přístup na net, tak se omlouvám že nebudu reagovat tak rychle, jako obvykle a téměř určitě ne na SZ. Pokud někdo budete potřebovat něco urgentně, tak napište mail. Na ten odpovím jak to jen půjde z telefonu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nazdar tak napisu par svych poznaku po 2500km v zahranici a to konktretne Slovinsko vim , ze s vetsinou nejde nic udelat,ale proste to napisu jako me zkusenosti.
Jen na uvod doplnim, ze tesne pred Slovinskem jsem zakoupil pro kamarada taktez Garmina 590 opet od TT a obe navigace nastavil uplne stejne a nahral stejne cesty vytvorene v Basecampu.
Prvni den se zdalo byt vsechno v poradku jeli jsme z CR do Rakouska atam spali prvni noc. Druhy den jiz kolegova GPS nesla zapnout a musela se vyndat baterie a pak uz naskocila. Opet skontrolovano nastaveni zda je vse stejne a vyjelo se, kupodivu GPS ac stejne nastavene spocitali trasu kazda jinudy cca 20% trasy vedlopo jinych cestach.
Dalsi den se opakoval scenar, opet nesla zapnout GPS ani po nandani do drzaku az po vydani baterie a v tu chvili jsem zacal patrat cim to muze byt a vyzkousel par postupu jak umrtvit GPS, tak aby nesla zapnout tlacitkem a povedlo se to jak na te kolegove tak na moji. A postup pri aktivnim trasovani podrzet tlacitko vypnuti a udelat tvrde vypnuti pres potvrzeni. Zkousle jsem to nekolikrat vzdy to spolehlive fungovalo
Za celou dobu cca 10 dni se GPS sekla a porad dokola resetovala jen jednou jak moje tak kolegova u me to bylo po odboceni z trasy u kolegy zniceho nic za jizdy pri aktivni trase.
Gps ma docela problem se signalem, ale bylo zajimave , ze je to kus od kusu, me se spatne chytal signal v horskych oblastech např. cestou na Mangart mi to vypadlo tak 10x , kolegovi v udoli např. pred Bohijnskym jezerem jak se sjizdi ze Sorice k Bohijskemu jezeru a tam je planina jak krava a signal ztracen, diky tomu , ze jsme meli dve uplne stejen GPS bylo jasne videt , ze kazda GPS je proste unikat. Kde ja mel plny signal on mel ztratu druzic, vzdy bylo testovano na miste a GPS od sebe vzdalene do 2 m.
Co me zacalo vadit je zobrazovani mist po ceste, vadi mi ze jdou navolit jen tri a ikony jsou velky jak krava. Jsem byl zvyklej z 62, ze je tam uplne vse a kazdej druh ma svou ikonu, kemp ma Stan, Banomat ma svuj, benzinka svuj atd. tak pokazde, kdyz hledam kemp pri jizde musim klikat na ikony posteli a zjistovat zda je to kemp nebo ne.
Dalsi pripominky jsou hlavne ke kvalite mapy City navigatoru hlavne ve Slovinsku - 7x me to poslalo do lesa ci na louku ac jsem mel zakazany nezpevnene komunikace v google je to zpravne v City navigatoru nikoliv a hlavne 3 z nich totalne neprujezdny i kdyby jste meli krosku slo to max pesky . Informace o benzinkach hruza , par jich bylo dlouhodobe zavrenych a dokonce 4x tam benzinka nikdy nebyla coz nam potvrdili i mistni.
Jinak jen, abych si porad nestezoval : ovladani v rukavicich super, super je propojeni telefonu s F5 a volani a prijimani hovoru pres GPS, pocasi je taky dobre obcas jim to nestimovalo, ale oki a ziva doprava taky super , parkrat nam to usetrilo cekani v kolone, pokdu se doladi software na rozumnou podobu budu snad spokojen , pokud ne vratim se "do praveku" a koupim 62 nebo Colorado
PS: uz jste nekdo zkousle vratit platbu za zivou dopravu pres Samsung nikde to tam nemam polozku vratit
Upravil schrek dne 26.07.2014 20:21
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Koukám, že ta navigace moc nešlape, co ty taky člověk chtěl za dvacet tisíc že jo.
Funguje aspoň ten výpočet trasy po panoramatickejch silnicích? Počítá trasu opravdu podle panoramatickejch silnic, nebo jen s co nejvíc zatáčkama jako tomtom?
Jinak ta navigace celkove slape, vzdy nas dovedla tam kam jsme potrebovali a trasu vypocitala presen jak jsem chtel bud nejkratsi nebo nejrychlejsi popripade zatackovite silnice v tom problem neni.
To k cemu jsem mel pripominky je je dano z 70% prechodem z Turisticke 62st na tuhle motocyklovou a na to si hold musim zvyknout. To ze ma chyby v softwaru sem pocital stejne jak se vsim novym .
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
to je silnice s malebnou, půvabnou, krásnou krajinou. Prostě aby tě to netáhlo skrz průmyslovou zónu, když o pár kilometrů jinde máš krásný panoramata, někdo tu myslím psal, že by to snad měla umět.
daval jsem jednou zatackovite silnice a bylo to pekny , ale nevim zda to byla nahoda nebo to tak bylo
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Zatackovity silnice sem zkousel v vechach a super . Netusil sem ze nektery cesty a vesnice vubec existujou
______________________________________________
Schrek> Tak si zadej na trase zobrazovat jenom kempy. Prostě ubytování a pak volba kempy nebo tak nějak. Mám to tak a vyhledává mi to po cestě jen pumpy, obchody(s jídlem-housky,pivo :-)), a kempy. Funguje to docela spolehlivě.
Jinak se vším souhlas. A to se mi Tomáš divil. Asi kus od kusu. Mně to víceméně šlape. Spokojenost.
No a v tom je problem dal jsem kempy a naslo to minimum pak sem prepnul na vse a kempu pribylo o 50% proste to oznaceni v te mape.neni dokonaly ale to je mapou ne gps
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tak taky trochu přidám i za mě. Problémy s hledáním signálu mám také i na místech kde to fakt nečekám, to že mě svede někam do háje i když mám zakazané MIMO SINICE taky dělá. Zapnout vypnout jak píše Šrek taky dělá standartně, jako další bych mohl přidat zamrznutí displeje, začne fungovat třeba až po několika minutách.Restart ani nekomentuju..Mohl bych pokračovat ale už to tu je popsáno. Mě občas blbne i telefonování. Z 660 nebyla dokonalá ale co se týče závad na tom myslím tak hrozně nebyla. Na 660 jsem měl nakroutíno na motorce kolem 140,000km a jen jednou byl problém s tlačítkem zapínaní, ale Garmin dal jinou a bylo. Na této mám nakroutíno kolem 10,000km a věčně něco. Nicméně jí stejně lidem doporučuji, věřím že se to vychytá..Jen je divné že co kus tak třeba ten signál na jedné ok a na druhé ne..
Upravil tomaspelant dne 27.07.2014 15:31
tom3
Nebavim se o gps prijimaci ale o funkcich gps. Jinak meli jsme tam i tomtom rider a nekdy se nechytal taky takze si nemyslim ze garmin je na tom spatne me treba chyta signal pres stupacku na wc uprostred baraku
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Kolega má 590 a na tupost GPS přijímače si stěžuje také. Nemá signál, kde jeho původní 660 měla, jak je popsáno výše, často na otevřených prostorech. trvá několik kilometrů než najde svou polohu. Zasekávání navigace během jízdy, kdy vlastně dokud si nevšimne, že mu motorka nejede po displeji, je schopen ujet mnoho kilometrů za plánovanou odbočku (protože velmi často reaguje až na hlasový povel, jinak se věnuje řízení). tzn. nastartování vyndáním baterie - 5x za 6 dní cesty - tragédie. Mapové podklady 2015 tragédie, jak je popsáno výše, na Balkánu pumpy které již minimálně několik desetiletí nefungují, hotely, které několik desetiletí nejsou otevřeny, ba ani už nestojí a na jejich místech jsou jen ruiny, ale Garmin nabídne na tento hotel i telefonní číslo.. V Rumunsku při nezakázaném trajektu ho to hnalo na přívoz 100 metrů vedle mostu, kde dle místních nikdy žádný přívoz nebyl.. Při vyloučení nezpevněné cesty v Maďarsku jel 20 km lesem po šotolině, občas i pěšině na které se vyhřívaly lišky na sluníčku a tato cesta končila závorou. atd.. dle jeho posouzení, zápory převažují nad klady a vrací se k 660. Funkce počasí pro toho kdo nemá data na mobilu v zahraničí k ničemu, u nás se může podívat na mobil na radar, alespoň si nevybíjí baterku stálým zapnutím BT, radary jdou stáhnout z POI atd. atd..
Upravil jezek dne 27.07.2014 18:35
... a to si znamý myslí že stejné mapové podklady budou fungovet lépe na starém zařízení?
Já bych už do staršího krámu nešel. Rozlišení displeje a čitelnost je zatím nejlepší
co jsem viděl a to je pro mne nejdůležitější. I když je pravda že i průměrný mobil má mnohem lepší komponenty (paměť, procesor..) než tato navi.
Co se týka signálu tak je to zajímavé. S 590 mám lepší příjem než s 550 i 2595
o mobilu nemluvě (i uvnitř domu) ale teď se mi stalo že se 590 tvářila zcela v pohodě, s odchylkou cca 10m ale na mapě jsem byl zcela mimo realitu. Trvalo to cca 15minut takže jsem i zastavil a zapl mobil který ukazoval přesně... nepomohl restart 590 ani to že jsem 10min stál na místě. Prostě rozdíl několik set metrů... a to bylo místo kde jsem již x-krát jel bez problému.
to jsi špatně pochopil a dal jsi dohromady 2 věci.. to si kolega nemyslí, nicméně, pokud někdo koupí jako mapový podklad pro svoje zařízení takovou hromadu zastaralých "ho.ven" a prodává to pod jménem "2015" měl by se i postarat o to, aby data byla aktuální.. Případně svého dodavatele dat (mapových podkladů) upozornit na vadu zakoupeného.. Taky by se ti nelíbilo, kdybys měl v novém PC se samolepkou z boku Windows 8 po zapnutí nastartované Windovs 95.. nebo tobě jo? Prostě to nejsou data z roku 2015 a mnohdy ani z roku 1980.. Ona toziž tvorba nových mapových podkladů by neměla být jen o přidávání nových cest a POI ale i o odebírání starých.. Je to jako kdyby jsi měl v novém autě s optickými kabely ještě kabeláž z předchozího modelu, sice se již npoužívá, ale proč jí tam nenechat že jo.. Jinak básnění o MEGA SUPER displeji na 590 bych si také nechal asi na jindy.. měl jsem možnost porovnat a zas takový zázrak ze kterýho bych padl na zadek to není.. co se týče signálu, na předochozí 660 takový problém nikdy neřešil..
Upravil jezek dne 27.07.2014 19:39
souhlasim s tim ze mapove podklady 2015 jsou hrozny a neaktualni a mel by stim Garmin neco udelat , co se tyka GPS budu cekat na novy soft a uvidime
jinak display mam dost rezer pro zlepseni porad to neni OUTDOOR navigacka
Upravil schrek dne 27.07.2014 20:16
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Možná moc řešíme ale na druhou stranu je to právě navi pro nás ne? Osobně se za jízdy snažím věnovat hezčím věcem než sledování 590, ale je fakt že je to příjemné, než se stále věnovat a hlavně zastavovat, čumět do mapy. Mapa je mapa a bude doufám..Jakmile se budeme více věnovat sračičkám tak se to bude trochu míjet s naším záměrem, užívání si přirody a ostatního..Já osobně na navi mám rád že nemusím tak často zastavovat a čumět do mapy..ale co člověk to názor..
tom3