No sorry, kámoši co mají japonce mění co 6-8tis. a prý je ten interval kratší právě kvůli spojce. A to se bavím o dvouválech nebo naháčích. Připadalo mi to možné, že binec ze spojky urychlí odchod oleje.
Pokud je to nesmysl tak jsem se holt spletl a pár lidí pobavil......
Pája
paja1 napsal:
No sorry, kámoši co mají japonce mění co 6-8tis. a prý je ten interval kratší právě kvůli spojce. A to se bavím o dvouválech nebo naháčích. Připadalo mi to možné, že binec ze spojky urychlí odchod oleje.
Pokud je to nesmysl tak jsem se holt spletl a pár lidí pobavil......
jako kdyby vzduchac a jeho vetsi tolerance neurychlovaly odchod oleje...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
paja1 napsal:
Po kolika tisících se mění olej třeba v F800GS??
Jak moc vzducháč versus vodník ovlivní kvalitu oleje si netroufnu spekulovat, podle mě v běžných teplotách evropy moc né.
podle mych informaci ten olej ze vzduchace vypada hur, nez treba z osmikila.
Je to sice logicke, ale nemam to nejak extra overene.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kdyz uz jsem svuj nazor napsal na m.cz, zkopiruju to jeste sem.
Predposledni odstavec patri prioritne na m.cz, ale kdyz to tak ctu, i sem se docela hodi.
Novinky a technika mi nevadi.
Novy GS se mi libi, ale ze bych z toho nespal, to teda ne.
Tesim se na ADV a pevne doufam, ze vyresi ten nejvetsi pruser - 170tku gumu. A celkove ocekavam ze me snad uz tak nejak nadchne.
Jestli ne, necham si to co mam, pokud se to nerozpadne. Snad se teda rozpadne. Vsichni rikali, jak je 12tka poruchova a tak jsem si ji teda koupil, abych ji mohl brzy vymenit a udelat si radost novou motorkou a ja najel 100.000km s jedinou zavadou v cene 3500Kc. Ale za tech 5 let jsem zase pochopil, ze pomluvam BMW se nema vubec verit, pomlouvaji jen ti, kteri casto ani netusi. Asi jako kdyz dost blbu pomlouva KTM, taky nevedi proc.
Je to videt uz v tomhle vlaknu, na novym GS sice jeste nikdo z fora nejel, ale min. pulka lidi uz presne vi, co se rozbije a kdy, jak slozite se to servisuje a jakej teren to neprojede. Je tu fakt sranda
KTM1190 se mi libi moc, ale porad ji chybi kardan a telelever. Veci, ktery nechybi, dokud je clovek nema.
alda: +1 přesně tak, myslím že bude dobrá hodně dobrá ! Ví už někdo tady že do ní určitě jde ?! že prodá starou motku manželku dá do zárazu děti prodá na orgány prostě že ji CHCE !
shadowGS napsal:
alda: +1 přesně tak, myslím že bude dobrá hodně dobrá ! Ví už někdo tady že do ní určitě jde ?! že prodá starou motku manželku dá do zárazu děti prodá na orgány prostě že ji CHCE !
Já objednám prvního ADV
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
shadowGS napsal:
alda: +1 přesně tak, myslím že bude dobrá hodně dobrá ! Ví už někdo tady že do ní určitě jde ?! že prodá starou motku manželku dá do zárazu děti prodá na orgány prostě že ji CHCE !
Po pravde receno, nevim jestli to sam v sobe nekdy obhajim.
Po tech letech ji mozna ani nedokazu prodat.
Doufam, ze s novym modelem padne starym 12tkam cena tak dolu, ze si ji radsi necham stat v garazi nez prodat.
Skoda, ze nemam ADV, tam bych si byl jistej, ze ji fakt nikdy neprodam.
shadowGS napsal:
alda: +1 přesně tak, myslím že bude dobrá hodně dobrá ! Ví už někdo tady že do ní určitě jde ?! že prodá starou motku manželku dá do zárazu děti prodá na orgány prostě že ji CHCE !
Já objednám prvního ADV
Jsem si na 95% jistej, ze udelam to samy.
Myslíš druhý ADV?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i