Bob napsal:
To Loss:tak už jsi se dočkal máš ji u mě ted jsem ti ji projel je to fajnovka;)
V pátek na tk a od pondělí si můžeš přijet budeš mít ready převozky.
Bob
Tak paráda!!!!! Konečně jsem se dočkal! Ale oslavovat začnu, až ji budu svírat nohama! :)) Napsal jsem ti, že bych přijel v pondělí, ale zapomněl jsem, že když pojedu po vlastní ose, tak se budu muset taky nějak přizpůsobit podle počasí. Však si dáme ještě vědět. Každopádně předem díky za ni!
Bob napsal:
To Loss:tak už jsi se dočkal máš ji u mě ted jsem ti ji projel je to fajnovka
V pátek na tk a od pondělí si můžeš přijet budeš mít ready převozky.
Bob
Tak, pojištění vyřízeno. Teď už jen čekám, jaký bude v pondělí počasí.
Já jsem si dneska k Bobovi dojel pro Dakar :-) Včera jsem se kousnul a řekl jsem, žen pojedu i kdyby kroupy padaly a nakonec svítilo Slunko :-) Akorát trošičku větříček na dálnici :-)
Bob napsal:
To Loss:tak už jsi se dočkal máš ji u mě ted jsem ti ji projel je to fajnovka
V pátek na tk a od pondělí si můžeš přijet budeš mít ready převozky.
Bob
Tak, pojištění vyřízeno. Teď už jen čekám, jaký bude v pondělí počasí.
tak se připojuji k Morabovi - ať to jezdí a hlavně bez nehod ! Ale že to bude těžký a dloouuhý víkend, co?
Já to takhle měla minulý týden, ale už je taky doma..
No ono už se to táhne víc jak jeden víkend, takže myslím, že to ještě vydržím. Navíc se teď zase termín posunul kvůli technické, takže neblíž je až středa. :) No co už, no.
Loss napsal:
No ono už se to táhne víc jak jeden víkend, takže myslím, že to ještě vydržím. Navíc se teď zase termín posunul kvůli technické, takže neblíž je až středa. No co už, no.
Dnes sme měli možnost ji vidět a je fakt krásná...
Loss napsal:
No ono už se to táhne víc jak jeden víkend, takže myslím, že to ještě vydržím. Navíc se teď zase termín posunul kvůli technické, takže neblíž je až středa. :) No co už, no.
Dnes sme měli možnost ji vidět a je fakt krásná... *clap*
JÁ, JÁ, JÁ, JÁ, jenom JÁ!!! JENOM JÁ! (už ji mám doma!!!!!!! a je to voňvka!!!!! - úplná škoda, že bude muset i do terénu :)) )
Ty vole, adrenalin jak sviň!!! Od Boba do Brna sice jen po dánici, ale aspoň jsem si vyzkoušel, co to umí. Plnej jsem zatím ještě nedával, ale zrychlení z cestovních 140 Kmh na 160 Kmh předjížděcích, jsem si patřičně vychutnal, což na Dakaru moc nešlo. S tím malým štítkem jsem si dovolil jen 180 kmh max, protože už to mlátilo do helmy neúnosně. Časem musím dát normání plexi. Jako správnej punťa asi dodržím linii a pořídím kouřový. maximální pocit mám z vostrý jedničky a vůbec z akcelerace. Je to hrozný žihadlo! Budu se s tím zase nějakou chvíli zžívat, než si začnu dovolovat. Úplně jinak se to řídí, jinak to chodí do zatáček a musím to do nich daleko víc mačkat, než Dakara. Ale možná je to těma silničníma gumama, který stejně pudou! Ale i tak cítím pod sebou jinou geometrii, se kterou se musím ztotožnit. Prdel teda bolela jak z horskýho kola, ale taky jsem si ji načal cestou do Bolky na Stromku s bráchou v baťohu. A jelikož jsme oba stavění tak akorát (on po třech, já po dvou dětech), tak jsme se docela tísnili a furt jsme si přesedávali. Zpomalovací osmdesátky v pracovních pásech jsem dával raději vstoje.
Naprosto mě ohromil skvělej zvuk z továrního výfuku. Při opatrných točkách potichej, jak když jdu v noci krást ze spíže uzený, což potřebuju na polňačky a lesní cesty a když dostane motor kouř, tak to výfuk taky řekne nahlas. Navíc krásná pravidelnost bez zaváhání. Měl jsem v rukou osmistovku s Remusem a teda ten základ je imho mnohem hezčí. Remus mi přišel docela tupej a při pomyšlení, že mu dávám bumbat víc, než základnímu nerezu, mi hlava nebere, proč...
Trochu mě překvapil prodřenej kufr, ale na radu Boba ho zkusím nechat opravit kluků plasťáků v Obřanech. Taky bych potřeboval vědět, zda je u osmikia normální, když na neutrál jde slyšet takové jemné cinkání a klapání v motoru a když zmáčknu spojku, tak to přestane...??? Jinak není co vytknout. Snad jen, že v té bílé a navíc výročním tuningu, je nebezpečně krásná. Nebezpečně... Dobře vám radím, nekupujte si bílé motorky, nebo se z toho zblázníte.
Bob je OK týpek a rád s ním pokecám i "nepracovně".
Tak ti gratuluju ! Vím o jakým pocitu mluvíš. Já sice musel od začátku hodně opatrně jelikož sem si ji i zajížděl, ale ten pocit nový motorky je úžasnej. Tak přeju hodně šťastných a bezpečných kilometrů .
Loss napsal:
Taky bych potřeboval vědět, zda je u osmikia normální, když na neutrál jde slyšet takové jemné cinkání a klapání v motoru a když zmáčknu spojku, tak to přestane...???
mne to nedela a nikdy nedelalo...
jinak samozrejme gratuluji
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Loss napsal:
Úplně jinak se to řídí, jinak to chodí do zatáček a musím to do nich daleko víc mačkat, než Dakara.
par tipu:
a) predpeti vzadu na max, nebo alespon na dost
trochu se naklonit dopredu
c) spravna souhra mezi riditkama a prevodem vahy
= zataci temer sama
Ani nemusis silou.. je to hlavne o zatizeni PREDNIHO kola a spravnemu pohybu jezdce. Rozhodne to zatoci blbe kdyz vazis metrak a sednes si dozadu.
Tj. spis nez to rvat si pohrat s tezistem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Loss napsal:
Jasný, musím se do toho dostat. (akorát nevím, co myslíš tím předpětím)
zvedni zadek... tj. UTAHNI predpeti vzadu.
V principu Hixovy zkusenosti na silnici -- naklon moto dopredu, nahni se dopredu = zataci super.
Zatez to vzadu a je to o DOST horsi.
Co jsem predevcirem kroutil zadkem na Morabovy 1150, tak ta je na tohle o dost mene citliva mi prijde.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Co se toho cvakani tyce, tak mi to dela taky... presne jak popisujes... Na neutral kdyz nedrzim spojku, tak jakoby cvaka a jemne vybruje...Kdyz spojku zmacknu (vystavim) tak to prestane...
Netusite nekdo co by to mohlo byt??? )
Tractive fakt funguje
Stejně tak se zeptám: Nevíte, proč je uchycení brzdových kotoučů tak "navolno". Jsem za něj chytl a ono se to pohlo a já se málem podělal strachy, že je něco špatně. :)
Dále uvedu objektivně ještě nějaká negativa.
1. Gripy hřejjou daleko méně, než na Dkaru. Tam na první polohu hřály a na druhou opravdu topily. Tady na první polohu jsou takový vlažný a na druhou hřejou.
2. Pak jsou ty gripy daleko užší, z čehož mě bolí ruce. Dakarácký byly silnější a pohodlnější na úchop.
3. sedlo už se propralo dávno
4. centrální stojan je hrozně blbě přístupnej... ten konec, kterej se má vyklápět nohou je schovanej přímo pod stupačkou spolujezdce a tak je jeho vyklápění dost neohrabané.
5. origo blastry jsou fakt skoro nefunkční. Táhne mi na ruce, na čež jsem z Dakara nebyl zvyklej.