glock7 napsal:
Čo máte všetci s tým hučaním ? Nad 120 je hluk motora + vietor tak silný, že pneu absolútne nepočuť. A keby ich aj niekto počul, tak by to chcelo asi tichšiu brilbu a nie furt riešiť hlučnosť pneu
Taky nechápu. Teď mám Karoo - pravda, model T, ale je to naprosto tichý. Měl jsem z toho teda děs, podle toho co jsem přečetl a slyšel, ale je to úplně v pohodě, asi jsem hluchej, ale prakticky žádný rozdíl neslyším. Jinak zatím najeto ke třem tisícům, vzorek slušný (vepředu jak nový, zadek je viditelně jetej, ale pořád OK) asfalt pohoda a terén paráááárda.
PS: nafoukáno mám kompromisně - trochu pod předepsaným tlakem, ale žádnej extrém
Maiali nel Fango!
Vjetrnik napsal:
to Morabo: ale Ty přeci jsi hluchý...
alespon vime, proc s Tebou kamaradi
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No vidíte, já jezdím na R1100GS i Tourancky i TKC, přezouvám si je sám když chci změnu. Přemýšlel jsem co zvolím v červnu na cestu do Savoyek na asfalt a na štěrkový cesty. Koupil jsem prvně E-07, s tím že je vyzkouším, a když budou stát za prd.. je se ztrátou hned pošlu dál.... Podle toho jak jsou šípy vzorku lehce zkroutit je to už evidentně měkká (nová) směs, DOT je XX10. Dojmy z jízdy? Do náklonů jdou proti TKC krásně, proti Touranckám nepatrně hůře a narozdíl od nich při jízdě bez držení řídítek samy nepadají do zatáček. Je to dost hravá guma na rychlé manévrování (proti TKC), na stupačku při pomalých rychlostech (kolem 50ti) jde hodně s jistotou, naopak při brždění poměrně brzy spíná ABS a vzorek při zatáčení a při brždění je skutečně hodně hlučný, bez zátěže ale celkem v rozumné míře. Možná je to způsobené 13 mm!! výškou lamel u nového zadku....
Proti špuntům jde hučení nulasedmiček (nejspíš vlivem velkého množství lamel) přirovnat ke hvízdání meluzíny, proti hrubému vrčení TKC, které při pomalé jízdě po asfaltu přechází do třasu celé motorky. Moje pocity u E-07 ve štěrku a písku: zadek výborný, předek lehce nervózní, bohužel o něco málo horší než TKCéčka. Na asfaltu dobrý kompromis mezi jistotou Tourancek a zpožděnými reakcemi TKC. Na štěrku proti Touranckám poskytrují o dost více jistoty. Až budou E-07 k mání ve 150 a 110, neschválený rozměr pošlu do světa a rád E-07 koupím (jestli ovšem nepřijde nečekané překvapení s malým nájezdem u nové měkké směsi .)
Já jezdím na R1150GS Michelin Anakee2 a zatím spokojenost. Na asfaltu drží jak přibyté ( dá se škrtat padákem, o botech nemluvě ) za mokra taky výborný, sem tam se stane když na menší nerovnosti víc zabrzdím předkem, tak zabere ABS,ale nic neberpečnýho, dá se to už tak nějak vypozorovat. Jinak první sada mi vydržela cca 9 tis, druhou jsem koupil jako lehce jetou, mám na ní najety asi 4 tis a tak 1 tis ještě vydrží,ale pak půjde do kytek. Právě laboruji,že bych zkusil nějaký ještě více silniční gumy, do terénu se fakt moc neženu.Poradí někdo, zas ale aby byla v rozumné cenové relaci, cca do 5 tis
sandman-GS napsal:
Já jezdím na R1150GS Michelin Anakee2 a zatím spokojenost. Na asfaltu drží jak přibyté ( dá se škrtat padákem, o botech nemluvě ) za mokra taky výborný, sem tam se stane když na menší nerovnosti víc zabrzdím předkem, tak zabere ABS,ale nic neberpečnýho, dá se to už tak nějak vypozorovat. Jinak první sada mi vydržela cca 9 tis, druhou jsem koupil jako lehce jetou, mám na ní najety asi 4 tis a tak 1 tis ještě vydrží,ale pak půjde do kytek. Právě laboruji,že bych zkusil nějaký ještě více silniční gumy, do terénu se fakt moc neženu.Poradí někdo, zas ale aby byla v rozumné cenové relaci, cca do 5 tis
furt nevýméšlej a kup si toho supersporta. Na tomhle fóru se spíš řeší jaký pneu do terénu a né naopak
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Klídek s tím přechodem na jiný stroj to nebude tak horký. Nějak mi uniká,proč bych tady nemohl řešit obutí na báwo spíš více na silnice,myslíš si že jsou zde jen lidé co jezdí terén? Pak se téma mělo jmenovat jinak.
no no no. Neřekl jsem, že to tady nemůžeš řešit. Ale takovejch střelců tady asi moc nebude, kterejm nestačí anakýčka
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
tož sem fčil,konkrétně fčera obul Heidenau K60 a jel se projet
hned zpočátku se mi zdálo,že ta motorka je najednou na dírách trochu tvrdší,špunt dokáže líp pohltit děrnou ránu,při přidání plynu v mírném náklonu zadní guma hučí a když to slyším i já,tak je to fakt,při přeřazení v zatáčce mi lehce klouzla zadní guma,několikrát ale jinak dobrý,až se trochu vodmastí a ojede,myslím,že bude dobrá i vtakovém lehčím terénu,co já jezdím,kdyby ne,vrátím se na mitas E 10
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
ja sem mel na 1150 a vcil aj na 12ce conti trail attack
jezdim z 99% asfalt a vcelku spokojenost, lepsi nez tourancky prvni generace
hledal sem obrazek a uplne nahodne sem nasel totok
Rozměr:sada- 110/80 R19 59V+150/70 R17 69V - AKCE Cena: 4440 CZK
to je myslim na GSo ne? neznam ty rozmery vsecky z hlavy
takze aj cena celkem OK
Na těch Attackách bylo před čtrnácti dny v Dolomitech obuto hodně GS, možná na třetiny Anakee, Touranc, Attack, a že tam bylo 75% motorek GS
všude dobře.....doma GSA
já teď budu vyhazovat Anakee 2+1, najeto 16000 a předek by ještě dal
Pokud vím tak na GS rozměr se dělá plno gum i sportovních typu Attack a konkurence. A Metzeler Z6 taky. To jsou řekl bych velice slušný gumy.
Mě na těch Anakýčkách vadilo jen to, že kloužou po těch páskách s kterýma se přelepujou praskliny silnic. To jsem s TKC + E-09 nezažil
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Tak jsem konečně něco obul - konkrétně po poradě s Raptorem TKC80 dopředu a Mitas E-09 dozadu. A nechal jsem si tam rovnou nalít Ultraseal. Teď to v této kombinaci můžu aspoň otestovat, prozatím jsou mé dojmy oproti Touranckám dost strašné, ale čekám, že až to trochu ojedu, bude to lepší.
Mimochodem, jak tyto gumy foukáte? Podle BMW se má přední foukat na 2.5 a zadní 2.8 (ve dvou), ale na Mitasu je napsáno max 2.3