No já jsem taky spokojenej, ochota, normální (motorkářskej) přístup. Nicméně se mi po druhý urvala plotna pod Zega topcase - už jednou měněná v záruce. Takže spíš (asi na TomaTT) - je možný klasickou Zegu dát na ten novej držák Zegy Pro? Protože ten původní se opravdu nepovedl .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Osobně maximálně spokojenej. Tomáš velice ochotně poradí a vysvětlí. Jen škoda, že tak nefunguje více prodejců u nás, protože v zahraničí je takový přístup zcela normální. Za mě
Přišlo by mi nefér nedoplnit můj příspěvek. Již je vše vyřízené a mám vyměněné všechny šroubky a matice za nerezové. Škoda jen, že k tomu bylo potřeba toto více či méně negativní vlákno. Nicméně děkuji za vyřízení.
tom_P napsal:
No já jsem taky spokojenej, ochota, normální (motorkářskej) přístup. Nicméně se mi po druhý urvala plotna pod Zega topcase - už jednou měněná v záruce. Takže spíš (asi na TomaTT) - je možný klasickou Zegu dát na ten novej držák Zegy Pro? Protože ten původní se opravdu nepovedl .....
Hele na naší demo motorce máme ten starý typ plotny a zatím to drží ale jezdí se s tím jen po silnici. Na offroad je podle mě lepší ta verze co používáme na Rapid Trap. Nicméně ten nosič by s tou starou plotnou (bez RapidTrapu) šel použít naprosto v pohodě, jen by byl kufr asi o 1cm výš kvůli té plotně. Konstrukce toho nosiče je pěkná, jsou to docela silný trubky, nemělo by to dělat problémy.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
slonci: je to fakt ale nepříliš častá věc, i v Německu na to zírali a ještě jednou se ptali jestli to nebylo přez zimu někde u moře apod.. Takhle zoxidovaný hliník není častý případ.
Ten nerez by měl být OK.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nedávno jsem si objednal v Touratechu Desierto, když jsem si ho byl vyzvednout ujal se mě pan Milan Holý. Krabici rozbalil ,veškerý materiál překontroloval. Při tom jsem mu zdělil, že si Desierto budu montovat sám. Vysvětlil mi všechny záludnosti a vychytávky s joho montáži,během řeči vysypal vše na jednu hromadu a Desierto mi sestavil. Na mě zbyla po příjezdu domu jen jeho montáž na motorku. které mi zabrala tak hodinku času.
S odstupem času si sám nedovedu představit, jak bych se v tý směti šroubu a podložek, dle přiloženého manuálu hrabal já a výsledek nejistý.
Tímto ještě jednou děkuji p. Holému za perfektní přístup k zákaznikovi, za ochotu a odbornost
Díky za chválu. Občas to je ve stresu, míváme někdy špatný dny, jsme lidi a někdy nás něco otráví a je to třeba znát ale myslím, že jsme na tom od loňska hodně zapracovali a snažíme se, aby KAŽDÝ od nás odjížděl spokojený nebo alespoň s pocitem, že jsme pro něj udělali maximum. Někdy to je těžký, neovlivníme rychlost dodávek z ciziny i od českých dovozců, nevíme jak už třeba lidem po půl roce říkat, že to pořád není a zatím nevíme kdy bude... Jediné co jsme proti tomu mohli dělat byla obří zimní objednávka zboží, třeba sedel z USA jsme vzali za víc než 750 tisíc a díky tomu se prodávaly ještě v létě, kdy nám evropský dovozce každý týden volal, jestli by si od nás němci, švýcaři nebo italové nemohli třeba eventuálně jedno sedlo odkoupit apod.. Ale takhle nejde suplovat importéry, ty věci by měl mít skladem on, od toho je importér pro evropu. Oblečení to samé, tam je to spíš způsob výroby v továrnách, kdy se na backordery čeká. Ale s navigacemi nebyl snad letos problém a hodně se zlepšil i německý Touratech - kromě čekání na rapidtrap topcase a novou verzi držáku na 62ST.
Ale v té komunikaci s lidma jsme zkusili změnu a i když je to opravdu náročné, protože třeba v červenci jsme dělali denně 12-16h (běžně lidi do půl deváté do večera a po nocích fóra, maily, nabídky, objednávky...), tak je to znát. O to víc nás mrzí, když někdo třeba přijde už s blbou náladou a nesedne si s náma (třeba proto že ty věci nemáme hned skladem) a odejde naštvaný. Stane se ale snažíme se to řešit..
Od podzimu zase začneme s pravidelným promítáním z akcí a nějaké nové workshopy (foto, video, GPS..) a hlavně ještě budou nějaké akce - třeba 17. 9. ve Whiteblue v Jílovém, kam se snažíme dovést nějaké ultranovinky z TTAG. Takže díky a dík i za tu kritiku - i když mě štve, když si někdo něco koupí a okamžitě to řeší na fóru a nezavolá nejdřív k nám a neřeší to se mnou jako s majitelem dřív než na fóru.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ahojte
I já se musím podělit o zkušenosti s Touratechem. Zakoupil jsem pekelně drahej mondůr od RUKKY na dodporučení nenej kluků od TT. Doma jsem vyndal vložku a zjistil jsem ,že na vložce je malá-opravdu malinká trhlinka a protože to bylo mezi vrchní vrstvou a na vložce na straně ,kterou normálně není vidět,jedině ,že by jste tu vložku vyndali tak jsem se jal vložku reklamovat.
Musím uznat,že rychlost a razance s jakou se k tomu postavili byla velkej kalibr-radost. Nejdřív jsem jim am vložku nechal-standartní postup při reklamaci mají na to holt měsíc. Ale pak mi to nedalo protože jsme narychlo svolali bezva švih,tak jsem cinknul a poprosil o urychlení(bylo úterý). V pátek jsem měl doma novou vložku. Booombáá.
KLUCI Z TT DÍÍÍK
Scuby: někdy to jde, někdy záleží na dodavateli. taková celozávodní dovolená je peklo
přijde mi, že v některých zemích MUSÍ nutně přijít ta pekelná krize, protože je až neuvěřitelný, jak se tam flákají - pořád nějaký svátky, 6 týdnů v plné sezóně dovolená, týden předtím už nikdo nedělá, 14 dnů potom třídí poštu a taky nedělají, je to občas děs. A překvapuje mě, že nejen evropské země.. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Aojte
Moje zkušenosti s TT jsou exelentní.
Zakoupil jsem dost drahej obleček o RUKKY. a po vyndání vložky jsem objevil malou-malinkatou dírku, spíš trhlinku na goratexové vložce. Bylo to na vnější straně směrem ven ,takže to nebylo vidět dokud jsem nevyndal vložku.
Po tel .oznámení reklamace jsem jim vložku přivezl a oni ,že na tomaj měsíc-chápu,ale že se budou snažit co nejdřív.
Cca za 7 dní jsme domluvily bezva švih a já jen tak na zkoušku cinknul jak to vypadá s reklamací.
Byla Středa a v pátek jsem měl doma novou vložku a já mohl vyjet.
Doost dobrý
Tome díík
Asi to musí napsat na každý forum a zapoměl že už tady byl
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Asi se občas člověk dostane do nepohody jedné z jednacích stran, za poslední moje dvě návštěvy v TT můžu říct, jo dobrý..profesioální. Takže si myslím, že pokud je za co kritizovat, tak musí být i za co chválit.
všude dobře.....doma GSA