To Alda: Za 10,5 Ti nechám skoro nový Kaheda se zárukou
To Maris: Rozhodl jsem se až teď - nehodlám pak v Alpách bejt nasranej kvůli sedlům i když třeba by to bylo v pohodě a fakt bych si zvyknul jak říkáš Třeba mi nebudou sedět ani Sargenty. Každopádně je beru nevyhřejvaný. Za prvý kvůli ceně a za druhý bych nerad, aby se mi to pak posralo. Někdo tady psal že čeká na regulátor a jedno měli v TT na reklamaci zřejmě s KO dečkou. I když věřim, že to je super - v autě výhřev mám a v zimě než se to roztopí si chrochtám blahem, ale taky už jsem je vloni spravoval
Jenže Ty máš 1150 a tam je sedlo mnohem lepší - aspoň na normálnim GS (na Advenčůře jsem nejezdil). Tam by mi beran taky stačil, ale 12ka má sedlo dost měkký
Na 1150 ADV to sedlo taky neni zadnej zazrak, Ja jel na trech advicich a zajimavy je,ze kazdy melo sedlo jinak tvrdy,pritom na vsech bylo originalni. Ja si koupil taky berana . Trochu drazsiho od Alaskaleather strizenyho,obarvenyho a sityho presne na advika.. Jeste se mi asi vali nekde v garazi.
Docela to pomohlo,nemuzu rict,ze by me zadek vubec nebolel,ale bylo to pozdeji a hlavne- v lete se nepoti zadek a v zime to pekne hreje
Jen se to asi moc lidem nelibi,ale na to jsem prdel... Jo a v noci jsem s toho delal polstarek
Upravil xavier dne 20.06.2011 22:44
Aktualne 1250 GSA HP
xavier napsal:
Na 1150 ADV to sedlo taky neni zadnej zazrak, Ja jel na trech advicich a zajimavy je,ze kazdy melo sedlo jinak tvrdy,pritom na vsech bylo originalni. Ja si koupil taky berana . Trochu drazsiho od Alaskaleather strizenyho,obarvenyho a sityho presne na advika.. Jeste se mi asi vali nekde v garazi.
Docela to pomohlo,nemuzu rict,ze by me zadek vubec nebolel,ale bylo to pozdeji a hlavne- v lete se nepoti zadek a v zime to pekne hreje
Jen se to asi moc lidem nelibi,ale na to jsem prdel... Jo a v noci jsem s toho delal polstarek
To vypadá echtovně, s beranem je to teprv pravá adventůra. Du do něj.
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
Ten Sargent taky nemusí vyhovovat každému. Fakt to chce zkusit. Já mám snížené vyhřívané a vyhovuje mi absolutně na touring ale na offroad to není ani náhodou. Ani bych nechtěl jezdit offroad s tak drahým sedlem. Stačí první pád a nohou nebo kovovou špičkou roztrhneš materiál (stalo se mi to několikrát).
Ale vyhřívání je prudce návykový. Kdo nepoznal, nepochopí.
Ale fakt tvar je individuální záležitost..
Jinak teď nám nějaké sedlo přišlo ale tuším standardní ale nevyhřívané a říkal evropský dovozce že každý týden jim teď bude něco chodit. Regulátorů máme dost, přišlo všechno, co nám dlužili.
Mám tady na vyzkoušení tohle sedlo, takže když přijedete, půjčím vám ho na projetí a za hodinu uvidíte, jestli je OK nebo ne a můžete to hned třeba porovnat s Kahedem, což je dost jiný tvar.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
[/quote]
Za pětadvacet litrů je stádo beranů. Kože do smrti a žrádlo na pár let...[/quote]
Na cruiseru mám sedla Corbin za pěkných 55 tisíc Takže je to vždycky otázka toho, co člověk chce do motorky investovat ale sedlo považuju za jednu z nejdůležitějších věcí, protože na pořádném sedle ujedeš 1000km denně několik dnů po sobě a nebudeš cítit únavu a dělat chyby způsobené tím, že sedíš tak, aby sis ulevoval a jsi z toho otrávený atd... Prostě pro mě je sedlo na všech motorkách zásadní věc a nikdy jsem nelitoval investice do sedla, které mi vyhovuje. Bohužel výběr a změny jsou obvykle drahá záležitost (koupíš, jezdíš, prodáš se ztrátou, koupíš další... )
Ale jak na Yamaze, tak na 1150 a 1200 mám sedla, která mi fakt sedí a jsem schopný na nich jet 10h denně klidně 14 dnů v kuse.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Už tady o tom pár lidí psalo - skvělý je Airhawk, měl jsem ho teda zatím jen jednou, když jsem na Gorille objel za den republiku (1003 km), vyjel jsem v půl páté a jedině díky Airhawku jsem to stihnul do západu slunce. Ale při průměrné rychlosti cca 70 km/h to chtělo stále jet, takže jsem zastavoval jen cca po 3 hodinách na tankování a cigáro. 800 km v pohodě, pak už jsem cítil zadek i přes Airhawk, bez něj bych ale chcípnul. Na GS ho nevozím, 1000 km mému zadku nečiní zdraví ohrožující problém..
Ivan přiložený následující obrázek:
Nazdar slečinky, jak si tak čtu Vaše stesky nad bebi, které vám působí křesla, jaká jsou na GS-ech, nedá mi to abych se neozval. Mám XChallenge, a kdo se o její sedlo jen opřel rukou si snad dovede představit jaká byla cesta na Ukrajinu a do Rumunska (celkem 9 dní, 5-8 hod čistého jízdního času denně). Nepomohla ani psí kožešinka „zapůjčená“ kdesi na kolibě ve Slovensku – inu hnus velebnosti. U DDT mi provedli přečalounění, čímž se původní sedlo-hranol změnilo na něco, co se tuhostí a šířkou podobá snad sedlu z 634 nebo DR650 – a na tom už se jezdit dá (nejvíc 1120km za 15 hod. – a nebyla to prdel co mne bolelo nejvíc). A osobní postřehy jsou:
1) sedlo (přiměřené tuhosti/šířky) musí umožnit měnit polohu, protože sebekomfortnější čalounění, když můžete sedět jen v jedinné pozici, nezabrání namožení a nejen prdele (zaúhlování zad, rukou atp.)
2) 50% komfortu ovlivňuje oblečení – střih, prodyšnost a to jak u svrchní tak i u spodní vrstvy. Příklad: Používám chráničové spodky i pro přejezdy. Ty první byly od Deinese a po prvním dni jsem je zahodil, protože jejich střih a provedení mi absolutně nesedly. Teď jezdím s 3/4 s cháničovými kalhotami od Worker, které mi vyhovují a aby byly použitelné delší dobu, nosím obyč. bavlněné slipy i při dnešních funkčních super-hyper materiálech, jednoduše proto, že se ze syntetikou na těchto partiích nesnesu.
3) (i když to možná není přímo k tématu) "kdo maže ten jede" - a to platí i o řiti - vím o čem mluvím, protože jednou do roka dělám několikadenní přejezdy na koni a to je úplně jiný level zátěže. Preventivní promáznutí může zvýšit komfort cestování nevídaným způsobem.
Pokud jste tohle vyřešili, nezbývá než přestat brečet a zemřít jako chlapi.
cerv napsal:
Sériové sedlo pro mě na delších trasách (6+ hodin denně v sedle) bylo jako mučící nástroj. Prosedělo se a bolestivě tlačilo do stehen. Sedlo spolujezdce tlakové body nevytvářelo, ale taky se prosedělo, byť „do plocha“.
Na základě spousty pozitivních ohlasů jsem koupil Kahedo, a... Pro spolujezdce je to údajně ohromné zlepšení a i já sám cítím, že tolik neklouže dopředu. Pokud jde o mě samého, obávám se, že při delším pobytu v sedle to začne tlačit úplně na stejných místech a stejně nepříjemným způsobem jako sedlo sériové. Pravda ale je, že k tomu dojde o něco později.
Závěr: Kahedo stojí za to, ale kvůli spolujezdci. Pro mě osobně to žádné velké zlepšení není.
Presne tak! Aj ja som zamenil kompletné sadlo za Kahedo, môžem povedať že je naozaj dačo pohodlnejšie, nešmíka sa nanom a o dáky čas posedím naňom dlhšie. Spolujezdec to isté. No mám pocit že sedlo možme mať aké kolvek kvalitné a potah trebárs aj zo zlata zadok nato nepozerá.
Je to o zvyku - mne to vychádza nie na km ale asi tak na 1,5 - 2,00 hod jazdenia a musím stáť. Na starom orig. sedle max 1 hod.
r 1200 gs - 09
Nemáte vy ty zadky nějak citlivý:-)? Nebo je sedadlo 1200 o tolik horší než 1100/1150? Vždycky je to o zvyku, volbě oblečení a pokud to nepomůže, tak jako poslední verzi bych sedadlo přešíval nebo kupoval jiné, ale naštěstí jsem to nemusel. Po 10-ti hodinách v sedle bude bolet zadek vždycky... Mimoto je třeba na sedadle měnit polohu a mám léty prověřené cviky na prokrvení zadku, např. zatínání svalů, někdy kombinované s odlehčením v sedle, jízda ve stupačkách a masírování zadku rukou atd.
Ivan napsal:
Nemáte vy ty zadky nějak citlivý:-)? Nebo je sedadlo 1200 o tolik horší než 1100/1150? Vždycky je to o zvyku, volbě oblečení a pokud to nepomůže, tak jako poslední verzi bych sedadlo přešíval nebo kupoval jiné, ale naštěstí jsem to nemusel. Po 10-ti hodinách v sedle bude bolet zadek vždycky... Mimoto je třeba na sedadle měnit polohu a mám léty prověřené cviky na prokrvení zadku, např. zatínání svalů, někdy kombinované s odlehčením v sedle, jízda ve stupačkách a masírování zadku rukou atd.
Labužníku Já si po 200km můžu masírovat akorát tak vlka.
Nyní o dovolené provedu další experiment pro "citlivé prdelky" a uvidíme, jak to dopadne. Hadry spodek Devold multisport a vršek Rockway adv. Mastičky až po experimentu. tentokrát jedu s batůžkem, takže se na sedle moc nepovrtím.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz