artursad napsal:
Ahoj lidi,
Zjistil jsem na origo zadním tlumiči na bmw r1150gs, že je hydraulická hadice mezi hydroštelem a tlumičem resp. takovým prstencem obepínajícím tlumič dost popraskaná. Máte s výměnou nějaké zkušenosti? Mám obavy, že když úplně sundáme hadici, tak se mi zavzdušní tlumič nebo minimálně ten prstenec, který ovládá předpětí pružiny a já pak je v domácích podmínkách neodvzdušním, protože nemám tušení jak bych je prakticky odvzdušňoval.
Máte někdo s výměnou této hadice zkušenosti?
Není to jen ochrana hadice?
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
artursad napsal:
Ahoj lidi,
Zjistil jsem na origo zadním tlumiči na bmw r1150gs, že je hydraulická hadice mezi hydroštelem a tlumičem resp. takovým prstencem obepínajícím tlumič dost popraskaná. Máte s výměnou nějaké zkušenosti? Mám obavy, že když úplně sundáme hadici, tak se mi zavzdušní tlumič nebo minimálně ten prstenec, který ovládá předpětí pružiny a já pak je v domácích podmínkách neodvzdušním, protože nemám tušení jak bych je prakticky odvzdušňoval.
Máte někdo s výměnou této hadice zkušenosti?
a má smysl řešit hadici na origo tlumiči? Hodil bych to celý do hnoje...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Joe:
Pravděpodobně je. Vnitřní oplet není sice vidět, ale když teď budu měnit pružiny, tak už to chci rovnou dát celé do kupu a pár desítek tisíc km neřešit. Po těch letech služby má hadice na věčný odpočinek nárok.
MrGS:
Do hnoje určitě nepůjdou. Jdu cestou repas a nové pružiny.
Upravil artursad dne 04.04.2018 20:54
... jasný... taky občas jedu dál, ikdyž proti mě jedou všichni a ukazují, že cesta je slepá
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
artursad napsal:
to je věčná diskuze. Momentálně nehodlám dávat přes 20 000 do tlumičů. Priority jsou nyni jinde. A kvůli hadici nebudu měnit celý tlumič
Vzdyt nedavej. Tohle je presne ten duvod, proc jsou skoro vsechny sestpade u nas hrozny vraky. Motorka je to dobra, ale maj ji lidi co maj jiny priority.
Jezdím 1150 gs. Vím, napsal jsem dotaz k diskuzi do vlákna 650, ale nechtěl jsem zakládat nové vlakno s řešením stejné problematiky. Už tak je tady spousta vláken se stale se opakujícími tématy a kdo se v tom má pak vyznat.
Každopádně pro moji potřebu, kdy jezdím 90 % silnice je repas a nove pružiny dostačující řešení, které je kompromisem mezi cenou a užitnými vlastnostmi.
Tak jestli jdeš cestou repasu a výměny pružiny, tak se s dotyčným domluv a nech vyměnit i hadici, stejně to bude mít rozložené. Ale pamatuj, že je to repas nerozebiratelneho tlumiče, na začátku to možná vyjde levněji, ale ve finále můžeš zaplatit repas a až ti výtečné tak stejně pujdes do nových...
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
artursad napsal:
nechtěl jsem zakládat nové vlakno s řešením stejné problematiky. Už tak je tady spousta vláken se stale se opakujícími tématy a kdo se v tom má pak vyznat.
Vidíš... tímto ses zařadil do kategorie inteligentních lidí. ...takže velice brzy poznáš, že repasem sis nepomohl. Hold si tím projdeš sám, jako spousta jiných.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Milan-Enduroškola... Kdo ho potal, za kolik umí něco, co není extra třída, ale je to nový tlumič s plnou servisní podporou???
Relativně je mi to jedno, ať si na svou mortorku dá každý co chce, ale dělat tyhle pokusy se mi zdá absolutně mimo.
Upravil Tomas1200GSA dne 05.04.2018 09:31
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
BMW
R 1150 GS
R 21
1999-2004
M
140-0063-00
13870 Kč
Upravil Tomas1200GSA dne 05.04.2018 09:30
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
Řešíte repase, ale co lidi jezdí na tlumicich úplně mrtvých, to chce taky zmínit. Beru to tak, že aspoň kdo má repasované tlumiče se stará. Ono dát do motorky za 40k tlumiče za 25, je prostě raketa. Já budu kupovat tlumiče komplet, ale je to nějaké řešení, když člověk na to momentálně nemá.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Su nejake priznaky, podla ktorych viem, ze mam tlmice pred smrtou? Mam dajme tomu 70k km (bohvie kolko realne), ale subjektivne sa mi zdaju tlmice v poriadku. Zmeny cez hydrostel su citelne, ale vzdy mozem byt zaba co sa vari, len neviem o tom.
Možná že na to někdy v budoucnu přijdu a koupím si je, ale momentálně jsem se rozhodl pro variantu repas, která mě přišla na celkem 10 tis (oba tlumiče vč. pružin) za což seženu tak nejvýš jeden tlumič.
Salem: Podle toho, co jsem se tady na fóru dočetl, tak pokud to máš pořád original tlumiče bez jakéhokoliv servisu (po servisu si je servisáci zpravidla označí nálepkou), tak je máš zralé na repas nebo výměnu.
Já jsem na nich nemohl ani zaboha nastavit předpětí pružiny podle tohoto postupu https://www.youtu...4RxFRrB9Kc, tak jsem je poslal na repas a lehce to pomohlo, ale bylo to ještě málo, tak dávám nové pružiny. Jinak jsem si původně myslel, že to je OK
Tak jenom pro porovnani. Koupil jsem nove yss na R1200GS, zadni je s hydrostelem a staly 17000,- oba. Z tohoto pohledu je asi repas vyhozovani penez.
Upravil Ivanhoe dne 05.04.2018 19:08
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000