Zajímavé téma, mám motorku 1150 GS r.v. 01 s dlouhou šestkou. Párkrát jsem počítal spotřebu a kolem 5l/na 100 se tak nějak dostanu ale na dálnici když jsme jeli do Garmische v Německu jsem měl spotřebu 5,5-5,7 l/100 km při rychlosti 130-150 km/h. Zpět jsem dojel od Rakouských hranic až do Železné rudy, kde jsem tankoval u nás. Asi to bude tím, že v cizině je kvalitnější benzín než u nás. Tak asi tak. Od té doby už to tak nějak nepočítám a když se rozsvítí oko tak tankuju. Nejezdim na spotřebu, ale abych se svez a podle nálady.
Jezdím tak rychle, jak lítá můj Anděl strážný!!!
Hezký, já se zase dostal na těch průměrných 6,5 litrů .... nevím asi to opravdu bude tím jak jezdím....
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
mám 1100RT a teď jsem to měřil na vyjížďce a na 350km si vzala kolem 17l. Motali jsme se po kopcích na valašsku, na Buchlákách, Brno, Blansko a dom. Jel jsem s batůžkem a max. 140. Takže super. Jenom to řazení musím nějak vychytat. To mě trhá uši.
RTčka jsou tak nějak celkově úspornější, že by aerodynamika a nebo delší převody? Na 12RT když jedu do 120km/h mám 4,3, je to ale údaj z počítače, skutečnost jsem neměřil.
Nevím kdo tu motorku jezdil přede mnou, ale asi ji moc dopřával.. budu ji muset vysvětlit, že je v čr.. je tady drahej benzín, malé výplaty a že takhle rozežraná být prostě nemůže.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
tomle1 napsal:
mám ji chvilku tak to ještě nemám v oku. Ale na 100% je o oproti FZS 1000 o 1000 otáček níž. Fazer točil při 100km asi 4000. RT kolem 3000.
Měl jsem na mysli oproti GS. Čtyřválce budou točit vždycky víc.
Jasně, ale i tohle se mi na ní líbí a pak ještě ten pohled pod sebe. Jako bych jel na Titaniku. Jsem prostě rád, že jsem tu změnu udělal
Jenom mě mrzí, že RŤáci nemají takové skvělé fórum, jako je tohle
Upravil tomle1 dne 23.03.2014 22:21
Já jsem se dostal při druhým měření na průměrnejch 6 litrů.Zkrátka si na ni zvykám a daleko víc používám 6ku.Jo a doufám že to příště bude zase o něco míň.
Na delsich trasach mi moje 1150GSA bere v prumeru 5,5 l/100km. A to vcelku bez ohledu na to, zda jedu offroad, road, pomalu ci rychle. Jedinou vyjimkou jsou hory od nadmorske vysky cca 4000 mnm. To kvuli nastavene palivove mi bere blizko 4 l /100km. Uzasna motorka :-)
Mira1150 napsal:
Já teda musím říct že když jsem měl 1150GS s origo laufem a katalizátorem tak sem jezdil mezi 5,1-5,5 teď mám 1150GSA s y svodem a laďákem mám spotřebu mezi 5,5a 5,8 a to teda pomalu rozhodně nejezdím. jednou když jsem spěchal a držel to po dálnici průměrně 160km/h asi 250km tak to sežralo snad 7,5 na sto
Nemám Y svod ani laďák a povedlo se mi na D1 spotřebovat na GSA 10l/100 km..možná mě okradli na pumpě ...naloženej na měsíc...solo..rychlost ...to si nechám raději pro sebe...a nebo prostě max co to šlo
Upravil pepanek1150 dne 27.03.2014 00:47
všude dobře.....doma GSA
dvaja (spolu max 120kg) s vrchnym kufrom, 40% pokrutene okresky svižnym tempom, 40% rovinkate okresky tak do 120, 20% dialnica cestou domov celou cestou 160-170. Spotreba 5,5
Aj ked si myslim ze mi napriek tomu, že mam spravenu synchro, dost striela, hlavne po zastaveni na mieste napr. na križovatke. A to mam KAT a seriovy vyfuk
Mira1150 napsal:
Já teda musím říct že když jsem měl 1150GS s origo laufem a katalizátorem tak sem jezdil mezi 5,1-5,5 teď mám 1150GSA s y svodem a laďákem mám spotřebu mezi 5,5a 5,8 a to teda pomalu rozhodně nejezdím. jednou když jsem spěchal a držel to po dálnici průměrně 160km/h asi 250km tak to sežralo snad 7,5 na sto
Nemám Y svod ani laďák a povedlo se mi na D1 spotřebovat na GSA 10l/100 km..možná mě okradli na pumpě ...naloženej na měsíc...solo..rychlost ...to si nechám raději pro sebe...a nebo prostě max co to šlo
Pokud valím nad 160, tak mám podobnou spotřebu. Jsem rád, že v tom nejsem sám
Jinak vyhlídkové tempo - pod 5, normální tempo 5,8, sportovní tempo 6,5
Taky jsem spokojenej, mám 1150 gs, r.v. 2002, 75000km, ani nezaznamenávám rozdíl jestli jedu sám, nebo ve dvou....,pořád kolem 5l... A oleje si ku podivu taky moc nebere, super stroj!
Mam 1150 GS r.v. 2000. Je na nem mraky uprav, co by mohly ovlivnit spotrebu:
K&N filtr
Y-svod
LeoVince SBK
pogramovatelna jednotka www.bbpower.de
prevod z 1100GS. Je to vic do sily
dlouhy 1. a 6. prevodovy stupen
velke turisticke plego Wunderlich
Mitas E-07
Zatim jsem meril spotrebu jen u 2. a 3. palivove mapy. Rychlost obec 50-60 mimo 100-120.
2. Jede to moooc pekne, nikde zadna vyrazna vykonova dira a spotreba kolem 6,5
3. Jede to jak pitbull na perniku! Spotreba kolem 7,5
1. Ted testuju, ale pri nejoptimictejsich odhadech bych rekl kolem 6ti
Taky jsem spotrebou nemile prekvapen. Na 650 CSku se nad 4,5 nedostanu ani kdyz prasim jak ****! Dlouhodobe mam tak 4. Pohodli, stabilitu a jistotu velkeho GSa a spotrebu maleho a mame dokonalou motorku!!!
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
.. seriova 1150 GS s plexi GSA a KN fitrem.... kochacka z manzelkou (60/100-110)lehce pod 5, svizna jizda pro zabavu - tak do 6 az 6,5 - chvatam a letim jak sutr - 7,5+ (v tom jsou risske dalnice okolo 180 - 200 km/h s kuframa)....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
BURE napsal:
Mam 1150 GS r.v. 2000. Je na nem mraky uprav, co by mohly ovlivnit spotrebu:
K&N filtr
Y-svod
LeoVince SBK
pogramovatelna jednotka www.bbpower.de
prevod z 1100GS. Je to vic do sily
dlouhy 1. a 6. prevodovy stupen
velke turisticke plego Wunderlich
Mitas E-07
Zatim jsem meril spotrebu jen u 2. a 3. palivove mapy. Rychlost obec 50-60 mimo 100-120.
2. Jede to moooc pekne, nikde zadna vyrazna vykonova dira a spotreba kolem 6,5
3. Jede to jak pitbull na perniku! Spotreba kolem 7,5
1. Ted testuju, ale pri nejoptimictejsich odhadech bych rekl kolem 6ti
Taky jsem spotrebou nemile prekvapen. Na 650 CSku se nad 4,5 nedostanu ani kdyz prasim jak ****! Dlouhodobe mam tak 4. Pohodli, stabilitu a jistotu velkeho GSa a spotrebu maleho a mame dokonalou motorku!!!
Ahoj Bure, v případě, že jezdíš s dB Killerem, můžeš stáhnout spotřebu lehce tak, že nastavíš mapu "Stage 1". (bez dB Killeru pak St. 2.) Posuď sám, jestli to pojede dobře. Pamatuji si ale, že "Stage 3" byla s Vinckem nesmyslně bohatá i s vyndaným dB Killerem, tu vůbec nemá smysl používat, je určená pro opravdu racingový výfuk, a ten na motorce nemáš. Po přidání už lítaly z výfuku saze, jak to na trojku obohacuje při akceleračním režimu. Jinak převody máš teď poskládané na zrychlení a do šotolin naprosto skvěle, a díky dlouhé šestce máš při kratší rozvodovce při 100kmh stejně ještě kolem 3350 otáček, takže stále máš těžší převod, než má klasická krátká šestka s 3630 otáčkama při 100kmh. v Převodech problém nehledej, zkus Stage 1 a občas jezdit i na šestku. Dej pak vědět, kam se to posunulo. Těpic, Mel.
Wer später bremst, fährt länger schnell.