Kam s ni chces jezdit? Otevrena je tak na skutra ne?? Nebo po meste jeste mozna. Ja bych si ji jinam nevzal,ale pravda par videi jsem videl kde meli otevrenou helmu.
Mel jsem ji kdysi na chopperu a fakt ne,nebral bych ji znova,max do toho mesta.
Chci s ní jezdit všude líbý se mi že nadzvedneš plexi a máš volný obličej.
Ale jsem úplný začátečník takže si nechám rád poradit.Motorku budu teprv kupovat ale potřebuji helmu abych mohl zkoušet nabízené kousky.
Muzes si koupit vyklapeci helmu, vyhody ze maš opravdu pri otevřeny volný oblličej, nevýhoda bude trochu váha a cena, nebo enduro helmu s plexy, coz je rozumny kompromis pro cestovani, je lehci, neprsi do ni jako do krosové s brýlemi. JET helmu na velkou motorku bych nedoporucoval, to je dobry fakt na skutra.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Jj na flexku integrálu ma cesťáky vyklápěčku,na cross a ostřejší endurka crosshelmu,na skutry a šlapačky otevřenou JETku ; pokud se vozíš i za chladnějších dnů či v zimě když to jde tak bys zaplakal nad omrzlým ciferníkem
sloon napsal:
Chci se zeptat jezdíte někdo v otevřené helmě?Chci si jí koupit ale spousta lidí mi jí rozmlouvají že je to nebezpečné.Díky za názory.
Ahoj, s přítelkyní máme Schubertky J1 - skútrová přilba s velkým plexi přes celý obličej a k tomu vyndávací spodní "drát", který po zandání do přilby je jako integrálka a chrání dolní čelist, ale s výhodou toho, že je velké plexi a volný obličej. Odjeli jsme takto Afriku (cca 14 000km) a bezproblémů. Je pravda, že Ježíšek se trochu prohnul, když nám přilby donesl, ale ten komfort přilby a kvalita a vůbec - nelitujeme vynaložených financí.