HonzaGS-SV napsal:
Podívejte se v Itálii, Německu, Rakousku, tam těch stromů podél cest moc není. V dnešní době bez koňských povozů moc smysl ani nemají.
Řeči typu, "máš jezdit aby si do nich nenarazil" neberu (to, že tě někdo vytlačí, dostaneš na náledí smyk atd... ) jen tady v sousední vesnici bylo pár mrtvých o strom podél cesty na rovném úseku a nebylo to nepřiměřenou rychlostí atd. I kdyby to zachránilo jeden život tak má smysl je tam nedávat...
Když vidím, vždycky nově vysazené stromky podél cest tak zuřím...
tak se podivej jak jde treba v DE biodiverzita do ****. Podivej se na radikalne mizici hmyz (v DE jeste vice, nez u nas)
Ja jsem pro vysadbu stromu i za cenu zvysene mortality, protoze tahle zeme proste NENI jen pro motoristy.
Smysl maji z mnoha duvodu, od zpevneni, po zastineni, ochrana proti vetru, požer pro motoristy a zvirata, bydleni pro zvirata, mensi hlucnost, moznost vyrobit kopi a luk na muslima, moznost pouziti jako upevneni pro opratku (prehodis smycku pres vetev, druhou privazes k vozidlu a pachatele (po radnem odsouzeni samozrejme ) zvednes).
Stromy za mne urcite ano i za cenu, ze musime obcas vic ubrat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
j_a_k napsal:
Tohle neberu jako argument. Dostaneš na náledí smyk = tvoje vine a bez diskuse. Někdo tě vytlačí - ano , to je problém, ale kolik je takových případů. Podle mého je za nárazem do stromu v drtivé většině případů chyba řidiče.
je to proste neco za neco. Nicmene podle mne stromama okolo cest ziskavame nasobne vice, nez ztracime.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to mě připomíná takový to vtipný heslo: zabij bobra, zachráníš strom... jenže teď je to zabij strom zachráníš bl.ba.
Naprosto nechápu, co má společnýho strom v pangejtu s bezpečím na silnici.
Když někde něco přeženu a rouzplácnu se o strom, tak za to jako může ten strom, jo? ... to je fakt dobrý
Takže jak dal výše příspěvek Zetor o tom, jak bába nedala přednost řidiči na 11ce, tak za to může co? ... strom?... slunce, který ji svítilo do očí?...málo asistentů v autě sledující provoz kolem?... kluzká vozovka?... nepřehledná situace... málo značek?
Vždycky je milion výmluv na nezodpovědnost a neschopnost
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mno vidím, že tu jsem v opozici, nicméně můj názor je, že lidský život je nadřazen těmto protiargumentům.
- Jinak např. proti domům (domy mají předepsané odstupy, stromy jsou kolikrát na krajnici)
- Že nežijí v nich zvířata v okolí silnic: nehrozí s nimi kolize a např. v Německu či Itálii nemusím i po dvou dnech čistit moto hadry či hledí od hmyzu narozdíl od hodinové projížďky v ČR.
- Všechny (majoritní procento) nehody se stávají neúmyslně. Ano je to prvek nepozornosti, ale např. i to náledí se opravdu může objevit zničeho nic kombinací X faktorů ikdyž pojedu sebelépe, sebeopatrněji může dojít k tomu, že mi to s tím autem o ten metr škubne a narveš to do stromu / nebo se to nestane tobě ale právě třeba manželce / dítěti / tátovi... Zkuste se zamyslet o někom ze svých blízkých kteří třeba nejsou tak vyjěždění jako vy...
Pak si říkejte, že za to ten strom stojí... Podle mě nestojí. Tak proč přidávat do této rovnice další rizikový faktor, který tam být nemusí... Podívejte se na BOZP v každé fabrice, a pak si stavíme stromy podél silnic...
Upravil HonzaGS-SV dne 03.10.2018 09:26
Ja teda stromy kolem cest neobhajuju.Znam z blizkeho okoli pripad,kdy se rodine zabila 16 leta dcera,kdyz sedla s klukem do auta,tehda favorit,kteremu uletelo kolo a kluk to napral do stromu.Holka byla na miste mrtva. Stromy at jsou v parcich.na namestich atd,ale kolem cest nemaji co delat.
HonzaGS-SV napsal:
Mno vidím, že tu jsem v opozici, nicméně můj názor je, že lidský život je nadřazen těmto protiargumentům.
jaký je procento lidí zabitých o strom bez své viny a jaký je procento lidí zabitých na silnici jiným člověkem?
Z toho mě jasně vyplývá, že větší škodič je člověk než strom.
Řešení bezpečnosti na silnicích teda není odstranění stromů, ale de.bilů a ignorantů ze silnic.
Až se odstraní tohle a nehodovost (záměrně nepoužívám slovo úmrtnost, protože úmrtnost snižuje i bezpečné auto, ikdyž je člověk čím dál větší de.bil), tak budou na řadě ty stromy. (přičemž věřím, že pak už to nikoho nenapadne)
Do tý doby je vykácení stromů kolem silnic jenom výzva pro ty největší pit.omce, aby ještě zrychlili, protože budou mít pocit většího bezpečí.
Upravil Mr GS dne 03.10.2018 13:56
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
HonzaGS-SV napsal:
Mno vidím, že tu jsem v opozici, nicméně můj názor je, že lidský život je nadřazen těmto protiargumentům...
Když je někdo pako, tak může mít okolo sebe letiště a stejně se zabije!
Pro Tebe a další "dřevorubce" - ještě bych zasypal příkopy okolo silnic. Když do něho vjedeš, je to velmi nebezpečné!
A proto říkám, že jezdit se má po vozovce (cestě) a stromy okolo jsou něco málo přírody, která zbývá (a přežívá pod vrstvou soli)...
Vjetrník - krásné fotky, díky za ně!
Upravil hobr dne 03.10.2018 15:58
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
HonzaGS-SV napsal:
Podívejte se v Itálii, Německu, Rakousku, tam těch stromů podél cest moc není. V dnešní době bez koňských povozů moc smysl ani nemají.
Řeči typu, "máš jezdit aby si do nich nenarazil" neberu (to, že tě někdo vytlačí, dostaneš na náledí smyk atd... ) jen tady v sousední vesnici bylo pár mrtvých o strom podél cesty na rovném úseku a nebylo to nepřiměřenou rychlostí atd. I kdyby to zachránilo jeden život tak má smysl je tam nedávat...
Když vidím, vždycky nově vysazené stromky podél cest tak zuřím...
tak se podivej jak jde treba v DE biodiverzita do ****. Podivej se na radikalne mizici hmyz (v DE jeste vice, nez u nas)
Ja jsem pro vysadbu stromu i za cenu zvysene mortality, protoze tahle zeme proste NENI jen pro motoristy.
Smysl maji z mnoha duvodu, od zpevneni, po zastineni, ochrana proti vetru, požer pro motoristy a zvirata, bydleni pro zvirata, mensi hlucnost, moznost vyrobit kopi a luk na muslima, moznost pouziti jako upevneni pro opratku (prehodis smycku pres vetev, druhou privazes k vozidlu a pachatele (po radnem odsouzeni samozrejme ) zvednes).
Stromy za mne urcite ano i za cenu, ze musime obcas vic ubrat.
Já bych toho frajera na motorce nechal odpracovat 10000dní veřejně prospěšných prací
Nepochopím, jak je vůbec možný, že toho policajta chce někdo soudit?
státní zastupitelství: Policista podle obžaloby postavil zátaras ze služebního vozidla přesto, že v tu chvíli nebyl schopen odhadnout rychlost motocyklu a jeho řidič už s ohledem na vysokou rychlost a krátkou vzdálenost nemohl střetu zabránit.
to si dělají už pr.del, ne?!
To má policajt jako postavit "zátaras" tak, aby na to zm.rd stihl zareagovat, objet ho a pokračovat jak dosud?
Jak je možný na standardně široké silnici postavit auto tak, aby ho motorkou někdo neobjel?
Už to, že tohle někdo řeší je naprostý znevažování policie a smyslu jejich práce.
Tady v tý pr.deli má každej vylízanec větší práva, než strážce zákona a tím pádem každej slušnej člověk.
Evidentní recidivista, kterej si naprosto neláme hlavu s nějakým zákazem řízení, což samo o sobě svědčí o tom, k čemu to celý je. Tohle je jediná "léčba" (krom zastřelení) na takovýhle šmejdy a oni chtějí ještě soudit policajta... neskutečný
Upravil Mr GS dne 10.10.2018 12:44
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Při účasti na provozu na pozemních komunikacích je každý povinen
a ) chovat se ohleduplně a ukázněně, aby svým jednáním neohrožoval život, zdraví nebo majetek jiných osob ani svůj vlastní, aby nepoškozoval životní prostředí ani neohrožoval život zvířat, své chování je povinen přizpůsobit zejména stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace,1) povětrnostním podmínkám, situaci v provozu na pozemních komunikacích, svým schopnostem a svému zdravotnímu stavu,
b ) řídit se pravidly provozu na pozemních komunikacích upravenými tímto zákonem, pokyny policisty, pokyny osob oprávněných k řízení provozu na pozemních komunikacích podle § 75 odst. 5, 8 a 9 a zastavování vozidel podle § 79 odst. 1 a pokyny osob, o nichž to stanoví zvláštní právní předpis,5) vydanými k zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích,
c) řídit se světelnými, případně i doprovodnými akustickými signály, dopravními značkami, dopravními zařízeními a zařízeními pro provozní informace.
Upravil Dedkoid dne 10.10.2018 12:48