990 dakar jsem taky projizdel,proti bmw je to raketa,ale neznam ten novy motor. Skoda ze ty testy nejdou skouknout uz ted Zrovna dneska jsem nahodou jel prvne v zivote na Africe a rikal jsem si ze je desna skoda,ze ji nedelaj novou dal, to by byla uplne super masina jen trochu odlehcit a trochu pridat koniky i ten retez bych prekous. Tak treba tou prestavbou udelas taky takovou idealni masinu Jen ta vaha 1150 je proste dost hodne chtelo by to tak do 200kg sucha. Osmikilo uz je takova "jebka" tam se setrilo az moc na muj vkus.
Upravil brtnik dne 29.07.2011 20:42
brtnik: já jsem se s tou přestavbou dostal na 216kg včetně poměrně těžké kapotáže z kevlaru. Kdyby to byl jen karbon, bylo by to pod 210kg. A to tam je těžký stromeček, palubka a přístroje, nosič atd.. Pod 200 se dá dostat celkem snadno i s ABS.
Milan-no vidíš a já jezdím už od koupě(3200km) skoro jen prasárny jako Enduro Vysočina,Atav,Mastodont atd. a jediněj problém co jsem měl byla volnoběžka.Mám ale 06(prý nejhorší ročník).Baterka je co dva roky novátaky nepochopitelná věc,ale platí jen u stříkaček.Jinak jen jezdím a dělám pravidelnej servis.No s osvědčeností 1100 nebo 1150 je to mnohem,mnohem lepčí.To mně na BMW fascinuje a samozřejmě i relativně lehkej servis.
TomasTT napsal:
Ještě k té spotřebě - to samé jsme vloni řešili když jely 3 motorky a čtyřkolka. Ta měla dojezd opravdu malý a pořád, doslova pořád se řešil benzín pro Fanánka...
Ach ty "americke" rozezrane stroje) Kolik tak ten jeho Can-Am da na nadrz?
Upravil f800gs dne 29.07.2011 23:14
Tractive fakt funguje
Nepamatuju si kolik přesně najel ale bylo to tuším 15-20l/100km a když to valil po silnici. Dolévalo se z kanystru po 100km. Spotřeba byla rozhodně vyšší než měla přetížená Toyota Landcruiser. V terénu to nebylo tak hrozný, tuším lehce přes 10l ale na silnici když jsme jeli lehce nad 100km/h tak šla spotřeba canamu na úroveň hummeru
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
To taky nechápu. proč treba motorka žere vic než dodávka.... jo KTM ma vetší spotrebu než BMW a menší nadrž, to ji limituje, ale urcite se tomu da pomoc, vezsi nadrz, kanystr.... vse existuje. Ale ty jizdní vlastnosti v terenu se srovnavat nedaji, to je proste nebe a dudy. Spolehlivost motorek je tema nekonecne, znam KTM s najetymi 90 000 a neresil nic, ja na BMW do 60 000km 3x menil kardan... ted celou alabanii KTM nic a obe 1150 jsem resili podsedlovky, drzaky kufrů, zavzdusneni zadni brzdy a tak,ale prave že to je koníček, tak všechny ty upravy se mi moc libí a fandim tomu. Jo jeste k tomu kardanu, taky jsem si kdyz jsem to mel porad rikal jak je to skvele, netahat olej, nestrikat retez, jenze to je takova prkotina, a kdyz zapomenes tak se taky nic nedeje, dnesni retezy to zkousnou bez problemu. A myslim ze velka vyhoda je velice snadnem prizpusobeni si pomeru malé kolečko/rozeta fakt podle sebe, co ti vyhovuje. Ale tim nerikam ze jedno je lepsi nez druhy, na obou jsem si to uzival.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
adventure73-pardal napsal:
Jo jeste k tomu kardanu, taky jsem si kdyz jsem to mel porad rikal jak je to skvele, netahat olej, nestrikat retez, jenze to je takova prkotina, a kdyz zapomenes tak se taky nic nedeje, dnesni retezy to zkousnou bez problemu.
hele Pardale a rekl bys mi, KTERE konkretne retezy to zkousnou?
Ja jsem zatim o zadnem neslysel.. pokazde, kdyz to nenamazes, kousek to zrasis. A cim vic to zrasis, tim hur ta motorka jede... A to nemluvim o cisteni retezu, ktere je temer tak dulezite, jako mazani.
Ano, moderni retezy maji mezi URCITYMI CLANKY odolne mazivo pod tesnenim... ale porad jsou tam casti, ktere musis mazat rucne.
Nicmene i tak mazat nemusis a muzes koupit Scottoiler, ktery to i cisti. Hix rozhodne doporucuje ten eSystem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks ... ale je nepisu ze ho nemusis mazat. Ale když jeden den zapomenes tak tech 300-400km to druhy den urcite prezije. Ja jsem tohle resil uz hodnekrat. A jsou nazory mazat denně až nemazat vlastně vubec a rozdil v podstatě skoro žádný.... Ale Scottoiler urcite pro klid duše dobrá věc. Ja sam se taky priklanim k tomu mazat, ale že by byl pruser když zapomenu, tak to me fakt netrapí. Spis jsem resil jestli je kardan tak uzasna vec, prave na moto, a bohuzel v dnesni podobe a kvalite neni. Jinak myslenka je to uzasna, kdyby to fungovalo tak jak by jsem si prali.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
V terénu je leckdy lepší NEmazat, obzvláště třeba na písku. Silniční ježdění je něco jiného, nejen množstvím najetých kilometrů, v terénu musíš i jinak servisovat, Nemůžeš servisovat motorku po deseti tisících na silnici a po stejných deseti tisích v terénu....
Takže třeba já bych si na terénní moto nikdy Scott nenamontoval...čím méně hadiček, co člověk může urvat o větve, tím lépe...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
adventure73-pardal napsal:
Hicks ... ale je nepisu ze ho nemusis mazat. Ale když jeden den zapomenes tak tech 300-400km to druhy den urcite prezije. Ja jsem tohle resil uz hodnekrat. A jsou nazory mazat denně až nemazat vlastně vubec a rozdil v podstatě skoro žádný.... Ale Scottoiler urcite pro klid duše dobrá věc. Ja sam se taky priklanim k tomu mazat, ale že by byl pruser když zapomenu, tak to me fakt netrapí. Spis jsem resil jestli je kardan tak uzasna vec, prave na moto, a bohuzel v dnesni podobe a kvalite neni. Jinak myslenka je to uzasna, kdyby to fungovalo tak jak by jsem si prali.
Aha tak to sorry, to jsem pochopil jinak.
S kardanem souhlasim... je to dobry, ale neni to terno Rozhodne bych to cernobile nevidel, zvlast cim vic clovek jezdi off.
---
ad. retez -- no ja myslel ho treba 1500 (2 dny nemazat... to uz je hodne, zvlast jestli jedes v prachy a vode.
Moje zkusenost je, ze pokud chces, aby ti retez( hlavne asi na silnici) bezel bez skubani a pekne, musis ho:
a) cistit jak fsteklej
mazat
jak ho jednou.. byt na chvili.. dostanes do nevyhovujiciho rezimu, uz se snad nikdy nevrati do puvodni formy.
Podotykam, ze se to tyka osmikila... ktere je podezrele z masivniho řetězorasení... teda alespon moje.
Mam patej retez, spravne bych mel mit tak sedmej.. kdybych to nevymenoval 15 minut PO dvanacte
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
V terénu je leckdy lepší NEmazat, obzvláště třeba na písku. Silniční ježdění je něco jiného, nejen množstvím najetých kilometrů, v terénu musíš i jinak servisovat, Nemůžeš servisovat motorku po deseti tisících na silnici a po stejných deseti tisích v terénu....
Takže třeba já bych si na terénní moto nikdy Scott nenamontoval...čím méně hadiček, co člověk může urvat o větve, tím lépe...
tak na pouste Scottoilery berou, zvlast s tim DualInjectorem.
Jinak ad. opotrebeni v terenu.. jo... ja mluvil o silnici, akorat jsem to tam nejak nenapsal.
---
jinak na OFF moto -- co tim myslis? EXC co mas servisovane v garazi, nebo 990 kde potrebujes mazat retez porad a jses nekde v trapu -- ma taky scotta myslim kdekdo. Nemusis mit dalsi nadrzku jako ja ani eSystem... pri peclive instalaci si myslim dokazes usetrit pakarnu.
---
vjetr divej -- 990 a ma i LubeTube pod sedlem:
http://www.the-gr...mp;lang=en
Upravil hicks dne 30.07.2011 12:27
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
K mazaní řetězu, letos mně to dostihlo. Preferuju Scoot z úplně jiného důvodu. Kromě lenosti je to i úspora místa. Scoot mám na obou moto a na cesty tak beru jednu malou láhev s olejem, ketrá pro obě mota zabere půl místa co sprej. Druhá výhoda je čištění po cestě, je li to víc zajebané tak přidám průtok čímž se bordel přesune z řetězovky pryč (pravda většina na jiné části motorky) ale páč to není čopr umeje to vapka po návratu domů .
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
vlada-adv napsal:
K mazaní řetězu, letos mně to dostihlo. Preferuju Scoot z úplně jiného důvodu. Kromě lenosti je to i úspora místa. Scoot mám na obou moto a na cesty tak beru jednu malou láhev s olejem, ketrá pro obě mota zabere půl místa co sprej. Druhá výhoda je čištění po cestě, je li to víc zajebané tak přidám průtok čímž se bordel přesune z řetězovky pryč (pravda většina na jiné části motorky) ale páč to není čopr umeje to vapka po návratu domů .
mas i LubeTube?
My jsme naposledy -- pravda na kratsi.. vyrazili uplne bez nahradniho oleje. Rikal jsem si, ze tam v nouzi nejvetsi narvu neco jinyho...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ne jen normální nádobku Vsystému, to stačí, místo lube tube mám v kufru tu láhev a pravda když dojde použiju libovolný olej podobné vyskozity. Na cesty do 1500km neberu nic. Naleju a co vydrží vydrží mastné na dojetí to je až až.
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
vlada-adv napsal:
ne jen normální nádobku Vsystému, to stačí, místo lube tube mám v kufru tu láhev a pravda když dojde použiju libovolný olej podobné vyskozity. Na cesty do 1500km neberu nic. Naleju a co vydrží vydrží mastné na dojetí to je až až.
mne se ten LubeTube dost libi... vesel se mi krasne pod sedlo.
Zatim jsem dolejval jednou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2