schrek napsal:
ma cenu resit gufera s prachovkou nebo ne?
na kola raděj s prachovkou, přece jen ten prachový břit chrání např při stříkání wapkou proti podstříknutí gufera a průniku větších prachových částic k těsnícímu břitu
schrek napsal:
ma cenu resit gufera s prachovkou nebo ne?
na kola raděj s prachovkou, přece jen ten prachový břit chrání např při stříkání wapkou proti podstříknutí gufera a průniku větších prachových částic k těsnícímu břitu
Na tomhle je toho je poměrně dost...znám hodně motokrosařů-veteránů-stará škola a hodně z nich Ti řekne, že motorku nemejou Wapem.....
Může to být samozřejmě jistým přesvědčením, ale všichni mluví o ložiskách a přepákování.....něco na tom je.
Tom
schrek napsal:
ma cenu resit gufera s prachovkou nebo ne?
na kola raděj s prachovkou, přece jen ten prachový břit chrání např při stříkání wapkou proti podstříknutí gufera a průniku větších prachových částic k těsnícímu břitu
standardne tam je, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
ma cenu resit gufera s prachovkou nebo ne?
na kola raděj s prachovkou, přece jen ten prachový břit chrání např při stříkání wapkou proti podstříknutí gufera a průniku větších prachových částic k těsnícímu břitu
schrek napsal:
ma cenu resit gufera s prachovkou nebo ne?
na kola raděj s prachovkou, přece jen ten prachový břit chrání např při stříkání wapkou proti podstříknutí gufera a průniku větších prachových částic k těsnícímu břitu
Na tomhle je toho je poměrně dost...znám hodně motokrosařů-veteránů-stará škola a hodně z nich Ti řekne, že motorku nemejou Wapem.....
Může to být samozřejmě jistým přesvědčením, ale všichni mluví o ložiskách a přepákování.....něco na tom je.
Už jsem to tu někde psal ; já jsem v životě snad nemyl moto jinak než wapkou (pokud jsem ji měl k dispozici) a nikdy jsem neměl žádný problém a to ložiska tak jednou za rok kontroluju ; vem si že tam jsou ty dvojbřitý gufera a ložiska jsou 2x RS -zakrytá,to by musel někdo dát tu wapku k tomu náboji těsně a prát to tam jak do festuňgu; normálním používáním tj stříkáním (běžně dostupnou wapkou) z rozumné vzdálenosti cca 20-30cm... a logicky nestříkat na choulostivá místa -PC buddíky atp (i když i to z dálky opláchnu) nemůžeš motorce ublížit; tento mýtus patrně vznikl tak že nějaký umělec někdy opráskal mašinu nějakou profi wapkou se 180ti at. tlakem (možná i párou ) a tak to vyrychtoval a od těch dob se tím straší ale snad je takových expertů fakt málo;vem si že zemědělské stroje např se myjou sakra tlakem a i tou párou a způsob zakrytí ložisek je obdobný a elektroniky je tam 10x tolik co na motorce to by všechny byli ve šrotu kdyby to tak škodilo. Já si ani nedovedu představit způsob jak to čistit jinak ,nestrávit na tom půl dne a nepřijít o nervy.
PS. a že to myju často v sezoně tak co 14dní nebo týden když je hodně hmyzu a je to od toho zapráskaný jak od kravěnců
Upravil kim dne 16.12.2013 19:19
Tak len pre zaujímavosť. Meral som kompresiu a vôle ventilov po 105000 km.
Kompresia ľavý valec 17,5 a pravý 17,0.
Ventily sa pohli proti minuloročnému meraniu cca o 1 stovku. Sacie ľavý valec 22 a 24, výfuk 34 a 33. Pravý valec 26 a 24, výfuk 32 a 35.
Takže ešte stále je to v tolerancii, podotýkam že ventily sú stále od fabrického nastavenia nedotknuté.
To je pěkný po tolika km.Já to dělám právě teď na paňmáminu CBFku a tam byly vůle menší o 3-5 stovek průměrně,tak jsem to trochu proházel ty podložky ale tři jsem musel zabrousit.po kolika km to bylo nevím páč si nedělám iluze že na tacho je údaj odpovídající skutečnosti