Petr 11 napsal:
Morabo...signalizace dojezdu existuje,kdyz se dostanes na rezervu,jednak se rozsviti kontrolka rezervy a druhak se ti automaticky spusti trip F,kde se nacitaji km ujete na rezervu...ono je to ponekud netradicni,ale pochopitelne a treba ja uz si na to tak zvykl,ze uz ani nesleduju najete km v dalsich dvou tripech,kde jeden vzdycky nuluju pri tankovani...
Ale jinak jo,celkem slusne shrnuti...kazdemu vyhovuje neco jineho,ja chci nerozbitnou masinu s co nejmene ficurama,bo co tam neni,nemuze se po...,chci,aby prosla co nejtezsim terenem a zaroven jsem na ni v poho mohl jezdit treba do prace,nebo na dovcu a taky jsem nechtel nic slozite prestavovat,jako predtim TTR-E...a pro moje pozadavky proste nic lepsiho,nez 990 nebylo a neni...
jenomze ty taky pouzivas ponekud rozumnejsi argumenty, nez Jacob
ja nikde nerikal, ze 990 nechapu... ja jsem se jenom ohrazoval proti tem nesmyslum (ala plyn), co sem napsal.
Misto aby se naucil poradne jezdit, tak hleda problem v motorce. Ja si dokazu naprosto v pohode predstavit, ze Jacobem vylepsena 800 muze naprosto v klidu sekundovat vam v terenu...
Misto aby se na ni naucil poradne ovladat moto a VYUZIL tech silnejsich stranek osmistovky, tak furt laboruje s motorkou.
Ja taky, kdyz si sednu obcas na Morabovu 1150, tak s ni jedu jinak, nez s osmikilem... a nenapadlo by mi zacit rezat telelever flexou jenom proto, ze to okamzite neodpovida "memu" rigidnimu jizdnimu stylu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jacob napsal:
Motor: 800GS je ucukaný, jde rychle do otáček i z otáček, táhne sice odspodu, teda aspoň s laďákem jde od nějakých 1200ot, ale žádnou velkou špičku nemá. Někomu to vyhovuje, ale mě přijde lineární zátah celkem bez charakteru. Mě třeba často chcípal v techničtějším terénu. A na bahně třeba na dráze mě předbíhal zadek.
co dodat?
ja si porad myslim, ze svoje jezdecke nedostatky hazis na motorku... a ted to nemyslim, jako rejpani.
To jak rychle jde osmikilovej motor do otacek a zase zpatky je OBCAS trochu otravny, ale ve vetsine pripadu proste bozi.
Nemusis se tu pasovat, ze jako jedinej jezdis off.. ja o tom dost pochybuju, myslim, ze bys fakt plyn tolik neresil. Nejlip se osmikilo chova pod plynem.. a nekonec asi nejen osmikilo.
Ja jezdim technicky pasaze, klickovani mezi autama na centimetry, jizdu krokem a jeste pomaleji furt. Parkrat jsem se mimo silnici i vydal.. a ROZHODNE MI UZ HODNE DLOUHO PLYN NEVADI.
Je to v prvni rade o zvyku a nejspis i sikovnosti.
Upravil hicks dne 31.10.2011 09:06
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr napsal:
Tak za osmičkaře.
Hicksi bojuj, jsme potajnu za tebou.
Na KTM jsem jen seděl (9 adv) přišlo mi to trochu jako na mém horáku. Hubené vysoké. Myslím že pro cestu do Mongolska je to lepší volba než 8
8 je podle mě lepší volby do terénu než 12, ale horší než KTM. Je to výborná motorka pro jednotlivce, nebo lehčí páry, ale nesmí být nikdo z nich postižen nadvládou ega, to skončí u 12, a když se přídá k tomu nutnost být vždy proti skončí u KTM.
Z toho prosím vyjměte ty co si svou motorku kupují po řádném posouzení využití a ty co si kupují protože se jim líbí. ...ale těch není mnoho....a asi u KTM jich bude víc.
tak nejak velkej samec nemuze mit osmikilo.. to da rozum...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kubo, kličkování mezi autama je ROZDÍL s technickými pasážemi někde v terénu...takže Ty technické pasáže NEJEZDÍŠ...
Odpočítávání rezervy je běžná záležitost, mám to tak i na silniční Yamaze a nikdy s tím nebyl problém, narozdíl od vosmikilařů motajících se na krajnici tlačíce k nejbližší benzínce
A že jedeš na Morabovo 1150 jinak je pochopitelné, s tím jeho nastavením geometrie se divím, že vůbec došáhneš přes bandu (teď myslím nádrž) na řídítka
Jinak přestavěnou motorku nemůžeš srovnávat se seriovou...nikdo netvrdí, že vosmikilo není špatný základ pro TOTÁLNÍ přestavbu, akorát prostě série je mrdka....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Hicksi,kdyz BMW tak to musi bejt vzduchem chlazenej boxer!Kdyz z tohoto slevis,tak pak urcite radsi ktm 990,nez predelavat 800gs.Ale nechapu co furt srovnavas,kdyz tady vsichni argumentujou nespornyma vyhodama ktm v terenu a ty to porovnavas s 800gs se kterym jezdis po silnici,a do terenu chces neco jineho.
Moje pozadavky do terenu(boxer,21-18,normalni vidle,dobra vaha)splnujou pouze predelany dvouventily.Problem je,ze ale 20 let stary motorky stojej stejne jako nova KTM!Takze musis bejt velkej nadsenec,nebo magor!
vevis přiložený následující obrázek:
[41.89Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jak rikam, chybi tu ta cast osmikilaru, co jezdi fest teren a ukazou to z jejich pohledu. Tj. treba ti, co jsou na Advrideru.
Jezdit na 20 let stary motorce v terenu je asi to posledni, co bych chapal.
Alespon ze si ted alespon repasujes ty tlumice, ze
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
Jinak přestavěnou motorku nemůžeš srovnávat se seriovou...nikdo netvrdí, že vosmikilo není špatný základ pro TOTÁLNÍ přestavbu, akorát prostě série je mrdka....
mne nena*eres, maximalne ze sebe udelas magora...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vevis napsal:
...Moje pozadavky do terenu(boxer,21-18,normalni vidle,dobra vaha)splnujou pouze predelany dvouventily....
...tohle se současnými tlumiči a brzdami může dobrý expediční stroj ....i to mne napadlo ve spojitosti s čím do Afriky
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Asik budu utlucen z obou taboru,ale tohle je posledni GS,ktere,mit na to,stoji vedle kaceny v garazi pro "expedicni" ucely
Upravil Petr 11 dne 31.10.2011 09:51
gratuluji k Tvemu novemu Skype banu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
JJ je vidět že pro většinu ježdění skončilo ale pravý enduro začíná dušičkama
Tak snad se s někým potkám na nějaký víkendový akci v reálu - Motoráj atd ... 800 stovek tam je jak šafránu
Dakar 650, HusaberG
To Hicks:
Já sem na zcestí pokud se týká motorek pořád, napřed supersporty, pak choppery, pak 800GS a pak lehký endurka a SM.....teď asi navíc HD night rod special...prostě vymejšlim, zkoušim, bavim se tim. Proto taky motorky kritizuju a nebojuju za nějakou značku nebo typ, prostě vidim výhody a nevýhody.
Pokud se týká off, pojď se projet, moc rád se podívám, kudy jezdíš a jak. A mohu ti ukázat situace, kde budeš z plynu na tvé moto dost nešťastnej. Jezdit se dá se vším, tedy i s 800GS, my se tu ale bavíme o slabých místech seriovek...
Jinak 690 není Rko, je poněkud dovybavená a to především pro offroad, na silnici moc nejezdila. Rko nebylo žádoucí kvůli výšce, já mám 172cm a kolega 169cm, takže tohle vyhovovalo. Kupodivu z EXC (shodil jsem ho asi o 1cm dosáhnu daleko lépe a taky se z něj dobře vystupuje oproti LC4)
No, kdybys někdy uvažoval opravdu o offroadu, přijeď se podívat na DObříš a klidně ti půjčím EXC i LC4 na drapcích ať víš, o čem to je. Nemyslím, že bych tě nějak školil, ale úvaha o koupi 690 jako 2. moto k 800 je poněkud zvláštní.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
EXC je na dojíždění do Prahy uplně luxusní, problém nastává až u cedule Praha, tam většinou končí pole
Fakt je, že kolega právě kupoval tu 690 že je univerzální, že může obout SM kola, hodíme motky na vlek a projedeme se po Alepách....každopádně na silnici byl asi 2x a pak se 2 měsíce přesvědčoval, že vlastně EXC nepotřebuje, teď zjistil, že EXC je jasná volba (nebo přesně WR450F) a k tomu něco na silnici.
Já si třeba nedovedu představit, že se mi 690 postaví do svíce ve výjezdu, já ji párkrát takhle zahodim a ona bude ještě celá. V Rumunsku se jednomu klučinovi za 3 dny u 690R 2x přes uchycení plastu prorazil chladič a 3tí den měl nějaký další defekt (dělá se mezikus na ochranu, ale nevím, nevím). A navíc ten klučina měl 190cm, sílu jako kráva a dá se říct, že tu motorku zvládal.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
no bud k tomu musis pristupovat jako Hicks, a porovnavat ruzne parametry, znacky a jine nesmysly a nebo se svezes a koupis co ti vyhovuje nejlip pro to co chces jezdit. A velice tezko to budu vsechno splňovat jedna motorka. Ale pokud Hicks to ma jako pracovbni nastroj, tak 800 je urcite pro nej nadmiru vyhovujici a k tomu jeste dokoupi neco na blbnutí a bude klučina jeden konečne spokojeny :-)
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Petr 11 napsal:
Morabo...signalizace dojezdu existuje,kdyz se dostanes na rezervu,jednak se rozsviti kontrolka rezervy a druhak se ti automaticky spusti trip F,kde se nacitaji km ujete na rezervu...ono je to ponekud netradicni,ale pochopitelne a treba ja uz si na to tak zvykl,ze uz ani nesleduju najete km v dalsich dvou tripech,kde jeden vzdycky nuluju pri tankovani...
Ale jinak jo,celkem slusne shrnuti...kazdemu vyhovuje neco jineho,ja chci nerozbitnou masinu s co nejmene ficurama,bo co tam neni,nemuze se po...,chci,aby prosla co nejtezsim terenem a zaroven jsem na ni v poho mohl jezdit treba do prace,nebo na dovcu a taky jsem nechtel nic slozite prestavovat,jako predtim TTR-E...a pro moje pozadavky proste nic lepsiho,nez 990 nebylo a neni...
Jo, tenhle systém znám, na GXC to bylo stejně. Docela to funguje, spíš jsem se ale blbě vyjádřil, myslel jsem spíš ukazatel paliva, než vyloženě dojezd. Ale jak říkám, bez všech těch fičur se dá žít, když zbytek splňuje co hledáš a když Ty hledáš co nejmíň fičur, tak tím spíš
Asi jsem to tady celý i trochu vyprovokoval tím svým srovnáním s osmikilem, za což se omlouvám, nechtěl jsem to vyloženě postavit na úroveň, že si obě motorky přímo konkurujou a že mají stejnou cílovku, jen to že pro někoho, kdo je zvyklej na 1150 jsou si ty motorky na první pocit za svezení PO SILNICI hodně podobný. Sám spíš upřednostním výhody 990R, než 800 (ale i ta má svoje plusy), uměl bych si ji určitě představit, na druhou stranu mi zase sedí spousta věcí na 1150, takže jí kvůli tomu beztak prodávat nebudu. Navíc když se nad tím vším pořád dokola zamýšlím, asi nejvíc mně láká, jako doplněk, HP2 (s vědomím, že i ta má ale v základu pár slabších míst k doladění). Ale zase nechci tu srovnávat HP2 a 990, jen říkám, že bych ji asi nejradši. Ale ani 990advR, nebo upravená 800 by mi nebyly proti mysli. Toť vše
Maiali nel Fango!