diaboluss napsal:
HICKS:
Wheelie jsem na tom vživotě nedělal... a rozhodně tu motorku nějak nerasuju. Žádné skoky nebo tak. Off je tak cca 25% a spíš tak střední terén... ale lhal bych kdybych tvrdil, že mi to nikdy nespadlo...
mne to se zadrenim u wheelie vadi.
hrozne se tesim az budu mit neco na cem to muzu trenovat, abych nasledne mohl i na osmikile.. ale to prvni zatim nemam a druhy je po jistych zjistenich vyloucene
umim wheelie i skakat na zadnim na kole.
Nechceš na to trénování třeba Kawu, KLR 650, ?
Upravil kim dne 21.01.2012 14:56
diaboluss napsal:
HICKS:
Wheelie jsem na tom vživotě nedělal... a rozhodně tu motorku nějak nerasuju. Žádné skoky nebo tak. Off je tak cca 25% a spíš tak střední terén... ale lhal bych kdybych tvrdil, že mi to nikdy nespadlo...
mne to se zadrenim u wheelie vadi.
hrozne se tesim az budu mit neco na cem to muzu trenovat, abych nasledne mohl i na osmikile.. ale to prvni zatim nemam a druhy je po jistych zjistenich vyloucene
umim wheelie i skakat na zadnim na kole.
Nechceš na to trénování třeba Kawu, KLR 650, ?
nejpravdepodobneji to vypada na neco trialovyho.. nejdriv ale musim zhubnout
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
diaboluss napsal:
To má zas Hicks pravdu... pokud bych na tom měl nalítán třeba víc jak 150 tisíc, tak bych to celkem chápal. A už by na to ten motor měl nárok, ale v necelých 29 tisících je to dost brzo na to, aby se to celé měnilo... no uvidím až se to otevře, co se tam najde nebo nenajde... pak to začnu řešit případně přes BMW.
Samozřejmě dám vědět, až budu sám vědět víc.
BTW: 60 tis. je docela pálka! Nicméně pokud by mi někdo dneska řekl, že pokud dám šedesát a budu mít novej motor, kterej už se po pádech nezadře, tak do too jdu... co se dá dělat.
Už chápu ty co překládají zkratku BMW - Budeš Mít Velké Výdaje
nejdriv musime zjistit CO je vlastne to nejvetsi riziko a JESTLI to vubec 2010 a dal resi...
treba ten dil pujde koupit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
U dukny od Mirka lysého se prostě posunul koč pro sání oleje. I Osmička by ho potřebovala více dozadu. Ale on je tak divně zakomponovaný do různých plechů pod blokem, a navíc je tam to heblo uložení kliy co vede středem vany dozadu. AL eurčitě by to šlo. Nicméně myslím že bych se na to zeptal co s tím udělal Chris Pfeiffer YouTube Video
Upravil Waltr dne 21.01.2012 15:42
Zkráceno: Crash v docela vysoké rychlosti. Motorka ležela na boku a motor jel na 3 rychlostní stupeň, zadní kolo se točilo a to až do příjezdu policie. Borec na tom pak normálně odjel a řeší tam jestli by to měl nechat nějak speciálně překontrolovat, protože se motorka chová stejně jako před nehodou.
Podle měn ty kaskadérský motorku musí mít speciální úpravy, pokud jsou tedy motory náchylní na tlak oleje. Věřil bych, že tam může být třeba nějakej jednoducej fígl, kterej si třeba člověk udělá i sám, ale to bysme musel znát...
diaboluss napsal:
Podle měn ty kaskadérský motorku musí mít speciální úpravy, pokud jsou tedy motory náchylní na tlak oleje. Věřil bych, že tam může být třeba nějakej jednoducej fígl, kterej si třeba člověk udělá i sám, ale to bysme musel znát...
diaboluss napsal:
Podle měn ty kaskadérský motorku musí mít speciální úpravy, pokud jsou tedy motory náchylní na tlak oleje. Věřil bych, že tam může být třeba nějakej jednoducej fígl, kterej si třeba člověk udělá i sám, ale to bysme musel znát...
VŽDŤ TO PÍŠU POSUNEŠ KOŠ DOZADU.
A ta to teda takhle máš upravený? Pokud jo - pomohlo to???
chlapci ako chcete posúvať dozadu kôš, ktorý je súčasťou odliatku
tam sa dá maximálne odstrániť "proti-lievik" ktorý po páde spôsobuje , že čerpadlo musí prehltnúť viac vzduchu. http://www.maxbmw...=175941625
Někdo tu psal že se má držet hladina oleje 1 cm nad horní rysku . Neví někdo přesné množství oleje pro tento stav ? Musí to být ale velký rozdíl od toho co uvádí výrobce tj. 2,9 l . Mám odzkoušeno že po horní rysku je to 3,2 l a mám obavy abych něčemu neublížil např. gufera kolem ventilů , olej do spalovacího prostoru , zapečení kroužků . a pod. Pokud by ta vyšší hladina oleje vyloučila pozdější problémy s motorem tak fajn ale to nám asi nikdo nezaručí . Jinak ale to měření hladiny není nejšťastnější . Měřím to několikrát a vím že tam mám 3,2 l a pokaždé to ukazuje jinak . Ideální by byl olejoznak .(průzor) Prosím napište občas pod příspěvky kolik máte najeto km ať si uděláme obrázek vkolika km koho co potkalo . 17000km
Rostabmw napsal:
Někdo tu psal že se má držet hladina oleje 1 cm nad horní rysku . Neví někdo přesné množství oleje pro tento stav ? Musí to být ale velký rozdíl od toho co uvádí výrobce tj. 2,9 l . Mám odzkoušeno že po horní rysku je to 3,2 l a mám obavy abych něčemu neublížil např. gufera kolem ventilů , olej do spalovacího prostoru , zapečení kroužků . a pod. Pokud by ta vyšší hladina oleje vyloučila pozdější problémy s motorem tak fajn ale to nám asi nikdo nezaručí . Jinak ale to měření hladiny není nejšťastnější . Měřím to několikrát a vím že tam mám 3,2 l a pokaždé to ukazuje jinak . Ideální by byl olejoznak .(průzor) Prosím napište občas pod příspěvky kolik máte najeto km ať si uděláme obrázek vkolika km koho co potkalo . 17000km
proc proboha zakladas zvlastni vlakno?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ta ryska tam neni pro prdel.Jestli tam leješ nad,tak musíš jezdit jen po zadním kole.Proštuduj vlákno,kde se o tom píše,než se zeptáš.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Hele a ty rysky tam jsou pro co?? Když udržuješ olej mezi nima , tak to asi bude v rychtigu???!!!! Proč hledáte furt problém, kde není!!!
Upravil stenlybmw dne 21.01.2012 21:15
Stenly- motocyklista varnsdorfský
To je vono... teorie je jedna věc, ale praxe druhá... takže reálné řešení je nejezdit off a nepadat... tak to to rovnou prodám a koupím nějakou silnici a bude po starostech... ale bohužel i po radostech
No tazatel asi naráží na "poznatek", že když se olej nedoplňuje (není nad ryskou" tak při jistých situacích (pády a jízda po zadním) může způsobit, že se to dostatečně nemaže a tudíž dojde k zadření... což se (dle všech ukazatelů) stalo více lidem...
No,možná kdyby to tazatel napsal tam kam to patří a nedělal v tom bordel,tak by to bylo i líp pochopeno
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
diaboluss napsal:
To je vono... teorie je jedna věc, ale praxe druhá... takže reálné řešení je nejezdit off a nepadat... tak to to rovnou prodám a koupím nějakou silnici a bude po starostech... ale bohužel i po radostech
diaboluss napsal:
No tazatel asi naráží na "poznatek", že když se olej nedoplňuje (není nad ryskou" tak při jistých situacích (pády a jízda po zadním) může způsobit, že se to dostatečně nemaže a tudíž dojde k zadření... což se (dle všech ukazatelů) stalo více lidem...
Asi sis to špatně přečetl.Ptá se jeden centimetr nad horní ryskou.Což je podle mě blbost,to by tam ty rysky asi byly na co?Asi na hov.no.Nehledě na to,že ještě na hlavní stránce je vlákno o divném zvuku motoru se skoro 80 příspěvky.
Když je hlad,je i husa dobrá.