Zdravím, po pár neúspěšných návštěvách motorek jsem na mobile narazil na černé GSo, ročník 1998, najeto 41500 km, kompletní serviska do 40000km, bylo to u BMW prodejce. Přístup solidní se vší parádou a když jsem ho spatřil tak srdíčko zaplesalo nemá škrábanec, 2 kufry, FID, ABS, vyhřívané hefty, jeden majitel......prostě láska na první pohled tak snad bude jezdit
xtmotoman přiložený následující obrázek:
xtmotoman napsal:
Zdravím, po pár neúspěšných návštěvách motorek jsem na mobile narazil na černé GSo, ročník 1998, najeto 41500 km, kompletní serviska do 40000km, bylo to u BMW prodejce. Přístup solidní se vší parádou a když jsem ho spatřil tak srdíčko zaplesalo nemá škrábanec, 2 kufry, FID, ABS, vyhřívané hefty, jeden majitel......prostě láska na první pohled tak snad bude jezdit
Člověče, jak na to koukám, neodvezl jsi mi nakonec můj stroj?
Ale vážně, velká gratulace!
Tak vidíš, šlo to rychle a určitě jsi koupil dobře.
Tož hodně radosti a spokojenosti z předčasného Ježíška! __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
xtmotoman napsal:
Zdravím, po pár neúspěšných návštěvách motorek jsem na mobile narazil na černé GSo, ročník 1998, najeto 41500 km, kompletní serviska do 40000km, bylo to u BMW prodejce. Přístup solidní se vší parádou a když jsem ho spatřil tak srdíčko zaplesalo nemá škrábanec, 2 kufry, FID, ABS, vyhřívané hefty, jeden majitel......prostě láska na první pohled tak snad bude jezdit
Člověče, jak na to koukám, neodvezl jsi mi nakonec můj stroj?
Ale vážně, velká gratulace!
Tak vidíš, šlo to rychle a určitě jsi koupil dobře.
Tož hodně radosti a spokojenosti z předčasného Ježíška!
Zatím jsem najel jenom cca 60km "kolem komína", nemám ještě vyřízené doklady. Vezl jsem si s sebou kamaráda, ten má 1100GS pátým rokem, projel ji tam, nic na ní neodhalil. Já kontroloval všechno možný, co jsem tu na fóru vysondoval.....tak uvidíme.
PS: omlouvám se za duplicitu, až napočtvrté se mi povedlo tam naverbovat foto
Medik napsal:
Ještě jsem nenašel nic, co by mělo větší kochací potenciál než hroch. Sedím výš, lépe vidím a bublat umí po rovině na volnoběh.
Nedá mi to a ještě se k tomu musím vrátit.
Využívaje zřejmě posledních letošních krásných dnů s (pro mne) přijatelnou teplotou, dopřál jsem Báwu ještě jednu delší projížďku, než ho definitivně uložím k zimnímu spánku.
Při tom projíždění se jsem si několikrát vzpomněl i na Tvoje slova o tom kochacím hroším potenciálu (díky za správný postřeh), a dávám Ti znovu zapravdu.
BoGSer je za jízdy krásně ovladatelný, velmi poslušný, jeho pružný motor dovoluje široké rozpětí jízdních rychlostí i bez častého řazení, a rozhled z toho velkého stroje je výborný. A když se ještě k tomu člověk postaví do stupaček, vidí dobře jak z rozhledny, daleko dopředu třeba i přes auta v koloně před sebou.
A s tím "volnoběhem" - až doposud jsem se snažil nechodit pod cca 1800-1900 ot/min (po rovině bez zátěže), ale teď jsem zvednul hledí přilby abych dobře slyšel motor, a schválně jsem zkoušel, kam až se dá bezpečně jít při sólo jízdě na pětku a po rovině, bez zbytečné zátěže, ustálenou rychlostí...
Poslouchal jsem pozorně projev motoru (u R 1100 GS) a troufám si tvrdit, že to jde v pohodě až k 1500-1600 ot/min a motor si přitom jen ševelí a ani klikovka a ložiska tím nikterak netrpí - ještě stále se nejedná o podtáčení.
Ten potřebný přenášený výkon respektive krouticí moment v tomto režimu jízdy (na pětku i pouhých tachometrových cca 45-50 km/hod) je velmi malý, ničemu to neškodí, a při takovéto malé zátěži je motor v pásmu od 1500 do 2000 ot/min prakticky bez vibrací. Pro jistotu opakuju - jízda s minimální zátěží, po rovině, ustálenou rychlostí, žádné tahání za plyn. A samozřejmě pouze když to sitauce v provozu dovoluje, je dost času a okolní krajina láká k pokochání. Takže krátkodobě, ne trvale - a občas je samozřejmě potřeba naopak zase vyhnat pavouky a profouknout ventily
P.S.
A poopravuju proto v tomto smyslu příspěvek z 02.11.2011 14:48
EDIT: ehh, auta v koloně, ne v koleně
Upravil Dovi dne 09.11.2011 13:02
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Když jsem v r.1998 kupoval Kalaharku, v CZ návodu bylo k řazení uvedeno "..klesnou-li otáčky pod 1500, zařaďte nižší převodový stupeň." Platí to sice s omezeními - viz.Dovi - a hlavně na 5-ku jsem tak jezdil minimálně ale funguje to...
Ivan napsal:
Když jsem v r.1998 kupoval Kalaharku, v CZ návodu bylo k řazení uvedeno "..klesnou-li otáčky pod 1500, zařaďte nižší převodový stupeň." Platí to sice s omezeními - viz.Dovi - a hlavně na 5-ku jsem tak jezdil minimálně ale funguje to...
jo jo, potvrzuju, mám německý manuál a tam je to taky tak, ale to jsem neměl zatím to srdce na 5, trojku klidně, ale 5? já min. 2000/ot.
Ivan napsal:
Když jsem v r.1998 kupoval Kalaharku, v CZ návodu bylo k řazení uvedeno "..klesnou-li otáčky pod 1500, zařaďte nižší převodový stupeň." Platí to sice s omezeními - viz.Dovi - a hlavně na 5-ku jsem tak jezdil minimálně ale funguje to...
jo jo, potvrzuju, mám německý manuál a tam je to taky tak, ale to jsem neměl zatím to srdce na 5, trojku klidně, ale 5? já min. 2000/ot.
Byl jsem celou dlouhou dobu podobného smýšlení, a taky bych samozřejmě nechtěl svévolně (zbytečně) podtáčet žádný spalovací motor.
Ale jak říkám, věděl jsem, co dělám a zkusil jsem to bez zbytečné zátěže - při jízdě po rovině, bez zrychlování, a poslouchal jsem reakci motoru. A boGSer si i při pouhých 1500-1600 ot/min jenom vrní.
Ono totiž to zatížení motoru (potřebný přenášený výkon) při jízdě po rovině nebo dokonce z hodně mírného kopečka ustálenou rychlostí cca 45-50 km/h je velmi malé - je to jenom na překonávání odporu vzduchy (při této rychlosti ještě docela malého), valivého odporu a hlavně na krytí ztrát ve všech převodech (převodovka, kardan, hruška) a ložiscích kol.
Odhadnul bych to na ustálený (ne špičkový krátkodobý) výkon jen asi tak tří čtyř cyklistů. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
je to dost lákavé, najeto 0 km a cena 4.500 Euro.
Před půl rokem bych po tom asi i přes menší objem a karbecy šel, ale dneska už ne.
Jenom při tom současném kurzu Kč/Euro by to teď i s cestou a poplatkama vyšlo minimálně o 10 tisíc dráž. A co hlavně - od té doby, co jsem si projel jejího nástupce W800 a okusil ten zátah motoru úplně odspodu, tak si říkám - buďto R1100 GS nebo W800.
Anebo obě, ale na to už by bylo málo místa v garáži a málo času na ježdění. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Medik napsal:
Ještě jsem nenašel nic, co by mělo větší kochací potenciál než hroch. Sedím výš, lépe vidím a bublat umí po rovině na volnoběh.
Nedá mi to a ještě se k tomu musím vrátit.
Využívaje zřejmě posledních letošních krásných dnů s (pro mne) přijatelnou teplotou, dopřál jsem Báwu ještě jednu delší projížďku, než ho definitivně uložím k zimnímu spánku.
Při tom projíždění se jsem si několikrát vzpomněl i na Tvoje slova o tom kochacím hroším potenciálu (díky za správný postřeh), a dávám Ti znovu zapravdu.
BoGSer je za jízdy krásně ovladatelný, velmi poslušný, jeho pružný motor dovoluje široké rozpětí jízdních rychlostí i bez častého řazení, a rozhled z toho velkého stroje je výborný. A když se ještě k tomu člověk postaví do stupaček, vidí dobře jak z rozhledny, daleko dopředu třeba i přes auta v koloně před sebou.
A s tím "volnoběhem" - až doposud jsem se snažil nechodit pod cca 1800-1900 ot/min (po rovině bez zátěže), ale teď jsem zvednul hledí přilby abych dobře slyšel motor, a schválně jsem zkoušel, kam až se dá bezpečně jít při sólo jízdě na pětku a po rovině, bez zbytečné zátěže, ustálenou rychlostí...
Poslouchal jsem pozorně projev motoru (u R 1100 GS) a troufám si tvrdit, že to jde v pohodě až k 1500-1600 ot/min a motor si přitom jen ševelí a ani klikovka a ložiska tím nikterak netrpí - ještě stále se nejedná o podtáčení.
Ten potřebný přenášený výkon respektive krouticí moment v tomto režimu jízdy (na pětku i pouhých tachometrových cca 45-50 km/hod) je velmi malý, ničemu to neškodí, a při takovéto malé zátěži je motor v pásmu od 1500 do 2000 ot/min prakticky bez vibrací. Pro jistotu opakuju - jízda s minimální zátěží, po rovině, ustálenou rychlostí, žádné tahání za plyn. A samozřejmě pouze když to sitauce v provozu dovoluje, je dost času a okolní krajina láká k pokochání. Takže krátkodobě, ne trvale - a občas je samozřejmě potřeba naopak zase vyhnat pavouky a profouknout ventily
P.S.
A poopravuju proto v tomto smyslu příspěvek z 02.11.2011 14:48
EDIT: ehh, auta v koloně, ne v koleně
No vidíš Dovi, já na to šel pastevecky a ne vědecky, ale dobral se před časem k témuž. Stačilo, když jsem procitl z kochání a podíval se na budíky. Probral mě totiž jeden kolomrd, kterej mě předjel A navíc jsem neuvěřitelně línej
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Darek napsal:
To Medik: Neříká se kolomrd anýbrž pumpičkář
To je stejné, jako se neříká cikán, ale rom a přitom je to to samé
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik napsal:
No vidíš Dovi, já na to šel pastevecky a ne vědecky, ale dobral se před časem k témuž. Stačilo, když jsem procitl z kochání a podíval se na budíky. Probral mě totiž jeden kolomrd, kterej mě předjel
U nás známe tyto typy:
- KOLAŘ
Věkově cokoliv od děcka po důchodce včetně babky s hráběma na kole, ne moc ukázněný typ, nebezpečný sobě i svému okolí, téměř výhradně osamocený jedinec.
- CYKLISTA
Opak kolaře - uvědomělý a dopravně ukázněný občan jedoucí na bicyklu vyhovujícím plně všem předpisům, zásadně se drží u krajnice a prakticky nikdy nikomu nepřekáží, je předvídatelný a dobře viditelný, často jezdí s batohy po stranách zadního nosiče a ve společnosti cykloturistů vyznávající stejné hobby.
- PUMPIČKÁŘ, PEDÁLISTA
Namakaný štíhly borec ve věku 20 až 55 let, tělo samý sval a šlacha, vyráží op práci a i víkendech za sportem na silnici, v očích smrt ať šlape do kopce, jede po rovině nebo jede z kopce 80 km/h i do zatáček, kam nevidí a je schopen předjíždět i auta. Nebezpečný hlavně v rychle se pohybující smečce sobě podobných, která okupuje celý jízdní pruh. A někdy i víc než půlku silnice.
Ten Tvůj termín jsem neznal, ale moc mě rozesmál __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
my ještě používáme výraz "kolista" což značí zkrátka nepřítele když jsem kousek Brna jel stoupavou zatáčkou do který nebylo vidět potkal jsem ve svým směru 4 kolisty v ultraupnutých buzertrenkách a tričánkách jedoucí vedle sebe. Tenkrát jsem se na CBR vešel nějakým zázrakem mezi ně, dodnes nechápu a když jsem ve zpětným zrcátku viděl jak ještě hrozej pěstičkama tak do mě vjel vztek, zagumoval sem až se od zadní kouřilo, hodil na stojan, v příkopu se povaloval slušnej klacek tak sem ho v rychlosti popat a běžel jejich směrem.. takovou rychlou obrátku sem u kolisty snad nikdy neviděl, nakonec sem rád, že sem je nestihnul doběhnout :-))
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
mirekcinan napsal:
my ještě používáme výraz "kolista" což značí zkrátka nepřítele když jsem kousek Brna jel stoupavou zatáčkou do který nebylo vidět potkal jsem ve svým směru 4 kolisty v ultraupnutých buzertrenkách a tričánkách jedoucí vedle sebe. Tenkrát jsem se na CBR vešel nějakým zázrakem mezi ně, dodnes nechápu a když jsem ve zpětným zrcátku viděl jak ještě hrozej pěstičkama tak do mě vjel vztek, zagumoval sem až se od zadní kouřilo, hodil na stojan, v příkopu se povaloval slušnej klacek tak sem ho v rychlosti popat a běžel jejich směrem.. takovou rychlou obrátku sem u kolisty snad nikdy neviděl, nakonec sem rád, že sem je nestihnul doběhnout :-))
Hustá akce - jen představa mě fakt pobavila.
Dneska s GS najedeš k prvnímu z tlupy do tzv. kontaktní pozice a padákem mu rozpleteš dráty v předním kole. Ostatní se pak rozmotaj sami.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
mirekcinan napsal:
my ještě používáme výraz "kolista" což značí zkrátka nepřítele když jsem kousek Brna jel stoupavou zatáčkou do který nebylo vidět potkal jsem ve svým směru 4 kolisty v ultraupnutých buzertrenkách a tričánkách jedoucí vedle sebe. Tenkrát jsem se na CBR vešel nějakým zázrakem mezi ně, dodnes nechápu a když jsem ve zpětným zrcátku viděl jak ještě hrozej pěstičkama tak do mě vjel vztek, zagumoval sem až se od zadní kouřilo, hodil na stojan, v příkopu se povaloval slušnej klacek tak sem ho v rychlosti popat a běžel jejich směrem.. takovou rychlou obrátku sem u kolisty snad nikdy neviděl, nakonec sem rád, že sem je nestihnul doběhnout :-))
Hustá akce - jen představa mě fakt pobavila.
Dneska s GS najedeš k prvnímu z tlupy do tzv. kontaktní pozice a padákem mu rozpleteš dráty v předním kole. Ostatní se pak rozmotaj sami.
Jako kluk jsem na kole jezdil a to dost. Taky jsme hrávali takovou hru, třeba se srazit berany a kdo upadne dřív a nebo stačí léhké postrčení. Jinak kolomord je asi adekvátní k pumpičkáři, akorát je to ještě echtovnější odrůda, takovej ten buzík, namakaný nohy, vymačkanej pytlík a bez pudu sebezáchovy. Poměrně často se vyskytují poblíž našich vísek, je tam asi nějaký oblíbený okruh. S autem se bojím, tak uhybám, ale na Bobšovi ten starý trik s tím postrčením už jsem dal Bylo to jemné, takže to vybral, ale doufám, že na mě do smrti nezapomene a když za ním někdo zatroubí, tak se vrátí od středové lajny tam kam patří bez okolků.
Nerad bych riskoval, že když ho vezmu padákem, tak z něj budu mít fotku pod vejfukem. Přeci jenom je to ještě trestné, ale kdo ví..........
Upravil Medik dne 16.11.2011 15:43
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Pánové, co jsem napsal o tom padáku byl vtip, ne návod. :-DDDD
Nerad bych, aby mě parta pumpičkářů,či podobnejch elastickejch šlachařů před barákem až přijedu z továrny zapletla do kola.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
lamani v kole a zhaveni lebky zvane budik? No i ja mam z lonska veselou historku z Jiznich Cech od Habri u Budejovic. V ostre leve do kopce na sve strane jsem malem dal na bawu celicko s duhovym pumpickarem, ktery letel z kopce jak sutr do Macochy a v zatacce se stal hrickou gravitace a fyzikalnich sil. Nastesi se bawo luxusne ovlada a moje ma i ABS, takze jsem to nejal vymanevroval, ale pocitam, ze duhovka si na dresu pridal k tem barevnejm i hnedej pruh az na zada....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure