Píšou tam nějaký marketingový ničim nepodložený hesla.
A když si klikneš na jezdce a týmy tak je tam jen mx,enduro,trial,supermoto
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
A když si klikneš na jezdce a týmy tak je tam jen mx,enduro,trial,supermoto
no to neni vubec povzbudive...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Přesně tak protože jde pouze o lepší čištění kotouče a hlavně brzd.třmenu od bahna a nečistot kde se potom neusazují nečistoty mezi brzdovýma destička v horní časti kde je jejich uložení ne trnech a destičky mají volnější pohyb aby nevázli...samozřejmě to taky funguje jen v omezené míře )
servisak napsal:
Tak jak na to tema koukám tak se nato vyseru abych nebyl za blba že mám zubatý kotouče....
No za blba ne,ale spíš aby jsi si nepřidělal vís starosti než radosti z nových pěkných zubatých kotoučů.Protože technickej přínos pro tebe bude asi nula..
Pokud teda nejedeš nějakej boxer GS CUP
A já kašlu na kotouče jdu sí dát jedno, možná pět
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Se omlouvám, jsem dal odkaz schválně z anglický verze, ale už jsem to nekontroloval... Ale v tom obrázku, kam jsem to dával to anglicky je.
Maiali nel Fango!
servisak napsal:
Tak jak na to tema koukám tak se nato vyseru abych nebyl za blba že mám zubatý kotouče....
nepanikar... zeptam se na ADVrideru...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TOLI napsal:
Píšou tam nějaký marketingový ničim nepodložený hesla.
A když si klikneš na jezdce a týmy tak je tam jen mx,enduro,trial,supermoto
Máš a nemáš pravdu. Detailně to rozebraný není, ale zase si nemyslím, že by si tam taková firma dovolila psát úplnej blud, je to prostě ve zkratce.
Kromě samočištění (který ale nezmňujou u "běžnejch zubaťáků", ale u modelu BATFLY), řeší lepší chlazení i chladnutí a nižší váhu, tedy i zlepšenou ovladatelnost.
O kolik, to už je věc druhá.
Každopádně něco málo na tom asi bude a jestli stojí jako origo, tak proč tam nedat zubatý, mně se třeba líbí.
Maiali nel Fango!
Já se moc nezapojuji do diskuzí, ale vzhledem k faktu, že mám osobní zkušenost přidávám svůj názor a to vcelku pozitivní.
Když odešly originály, dostal jsem nabídku na odzkoušení a já to riskl. Cena byla velice příznivá a zpracování dobré. Ve spojení s destičkami od AB racing, brzdný účinek vyžší. (nezapomínám na stav starých kotoučů a tak není nic divného že brzdily lépe). Na sestavě najeto zatím jen 3000km, žádné negativní odezvy opotřebení ??? nelze zatím určit, estetika pro mne plus