Kdysi sem koupil od kamarada karavan domaci vyroby. Nic moc, jen tak na ryby. Zaplatil jsem pojistku na rok, zapomeli jsme to prepsat a po skonceni stk stoji na mim pozemku. Na dopravnim inspektoratu sem nechal zlikvidovat vsechna vozidla, co na me kdy byly psany i kdyz uz neexistovaly. Stalo to dost, novy technicaky, znacky, likvidace, pokuty.
Na tenhle karavan mi prislo od kancelare poistitelu zaplatit za tri mesice skoro 3000,- kc. Pojistka v tu dobu byla 270,- kc za rok.
Dluzim pojistku za 600 a zaplatim 25 000 kc. Jednatel CKP si primo rika o kulku do palice. Magnum 7,50 kc, malorazka 1,20 kc.
Zalony pojisteni je z provozu na pozemnich komunikacich, muj pozemek neni verejna komunikace.
Zlaty komunisti, za nich takovej bordel nebyl, to myslim vazne:-((
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
nojde hlaven o to ze pokdu ma auto znacky muze jezdit a jsi povinen platit pojistku a uz nezalezi jestli stoji v garazi, na dvorku nebo je na dne rybnika. Jednou je to na znackach spusobile k provozu a je to , to ze neni STK nikoho nezajima to je tvuj problem - jedina moznost je nechat zlividovat nebo SPZ do depozitu
Děkuji Milošovi za vložení článku Štědré Vánoce České kanceláře pojistitelů do Zpráv tohoto webu.
Prosím všechny, kdo mají nějaké poznatky či zkušenosti jak s touto teroristickou organizací, tak i s jejich obětmi či oponenty, případně s nějakým občanským sdružením či advokátní kanceláří, která je ochotná či schopná se těmito útoky proti občanům zabývat, aby do tohoto vlákna dali kontakt či odkaz.
Pevně věřím, že při děravých a odfláknutých zákonech a paragrafech se najde cesta, jak s těmi grá*zly skoncovat. Možnost, že by jim někdo oficiálně formou zákona jejich činnost znemožnil, je bohužel mizivá...
Pro případné kritiky této mé žádosti se odkazuji na mé příspěvky v tomto vlákně číslo 41 a 47, kde vysvětluji své pohnutky a můj přístup k této problematice. Nezastávám se a NEBUDU se zastávat magorů, kteří jezdí po našich silnicích bez Povinného ručení. Vadí mi vyhrabávání prastarých restů, které nemají zkvalitnit pojištění ale pouze buzerovat a sankcionovat nic netušící lidi.
A mimochodem:
Nikomu z Vás tuto zkušenost nepřeji, ale ohrožen je kdokoli, kdo kdy vlastnil, vlastní či bude vlastnit cokoli povinně pojistitelného. Jakmile si na Vás ti grá*zlové zasednou, potom budete každý rád, že máte zastání...
Upravil radosek dne 22.01.2012 19:35
jsem stejného názoru.. Budu určitě informovat o naší kauze vymáhání peněz za vozidlo které jsme nikdy nevlastnili i toho které nebylo prokazatelně po dobu opravy na veřejné komunikaci.. Těším se na soud..
Výše denní sazby podle druhu vozidla pro účely § 24c odst. 2
Druh vozidla Denní sazba v Kč
1. motocykl s objemem válců motoru do 350 cm3 20
2. motocykl s objemem válců motoru nad 350 cm3 30
3. osobní automobil s objemem válců motoru do 1850 cm3 50
4. osobní automobil s objemem válců motoru nad 1850 cm3 70
5. autobus 160
6. nákladní vozidlo s největší přípustnou hmotností do 12 000 kg nebo přípojné
vozidlo s největší přípustnou hmotností nad 3 500 kg do 10 000 kg 130
7. tahač nebo jiné nákladní vozidlo s největší přípustnou hmotností nad 12 000 kg
nebo přípojné vozidlo s největší přípustnou hmotností nad 10 000 kg 300
8. speciální vozidlo 80
9. přípojné vozidlo s nejvyšší přípustnou hmotností do 3 500 kg 30
10. zemědělský nebo lesnický traktor a jejich přípojné vozidlo 40
11. ostatní vozidla 60
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Správní delikty
§ 16
Přestupky
(1) Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že
a) v rozporu s § 1 odst. 2 provozuje vozidlo bez
pojištění odpovědnosti,
jako vlastník vozidla v rozporu s § 15 odst. 5 neodevzdá
státní poznávací značku a osvědčení o registraci
vozidla, nebo
c) jako řidič vozidla v rozporu s § 17 odst. 1 nepředloží
zelenou kartu, nebo doklad o hraničním pojištění
tady je ten pragraf 15
5) Pokud pojištění odpovědnosti zaniklo a nebyla-
li ve lhůtě 14 dnů ode dne tohoto zániku pojištění
uzavřena nová pojistná smlouva týkající se téhož tuzemského
vozidla, na základě které vznikla nejpozději
uplynutím této lhůty povinnost pojistníka platit pojistné
a povinnost pojistitele poskytnout pojistné plnění
plnit pro případ pojistné události, je vlastník tohoto
vozidla povinen nejpozději ve stejné lhůtě odevzdat
státní poznávací značku a osvědčení o registraci nebo
osvědčení o technickém průkazu (dále jen „osvědčení
o registraci“) tohoto vozidla příslušnému orgánu evidence.
Nelze-li splnit povinnost odevzdat státní poznávací
značku a osvědčení o registraci vozidla příslušnému
orgánu evidence, je vlastník vozidla povinen takovou
skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit
příslušnému orgánu evidence. Povinnost odevzdat
státní poznávací značku a osvědčení o registraci vozidla
příslušnému orgánu evidence je splněna i tehdy, pokud
tak učinil provozovatel vozidla zapsaný v registru vozidel
ale zase tady pisou tohle
ZÁKON
o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla
2) Nestanoví-li tento zákon jinak, může na dálnici1a),
silnici2), místní komunikaci3) a účelové komunikaci,
s výjimkou účelové komunikace, která není veřejně
přístupná4) (dále jen „pozemní komunikace“),
provozovat vozidlo pouze ten, jehož odpovědnost za
škodu způsobenou provozem tohoto vozidla je pojištěna
podle tohoto zákona. Povinnost pojištění odpovědnosti
musí být splněna i v případě ponechání vozidla
na pozemní komunikaci.
kazdopadne to sou ****i jen kdyby takhle slapali po kazdym zm.rdovi kterej v zivote nemakal a neplati si zdravotni pojisteni a chce v pripade nemoci lecit zadarmo
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Takže joo, další "pozdrav" od ČKP je doma.
Naplňuje se tak předpoklad, ža od Nového roku ČKP plošně rozesílá Výzvy k zaplacení pokut za mezery v platbách mezi jednotlivými převody vozidel...
Obracejí se na mě i lidé, se kterými jsem během své automechanické a obchodní praxe přišel do styku, s těmi samými problémy. Auto v odhlášce, rozebrané na díly, karoserie ve šrotu. Auto de facto fyzicky už neexistuje a ČKP chce peníze za nepojištěné vozidlo...
Znovu tedy dotaz:
Víte někdo o právníkovi, nebo advokátní kanceláři v Praze a okolí, která by se byla schopna takových klientů ujmout?
Upravil radosek dne 27.01.2012 15:52
zmijon napsal:
.......5) Pokud pojištění odpovědnosti zaniklo a nebyla-
li ve lhůtě 14 dnů ode dne tohoto zániku pojištění
uzavřena nová pojistná smlouva týkající se téhož tuzemského
vozidla, na základě které vznikla nejpozději
uplynutím této lhůty povinnost pojistníka platit pojistné
a povinnost pojistitele poskytnout pojistné plnění
plnit pro případ pojistné události...
Sáááfra, tak mě napadlo... Je deset dnů na přihlášení vozidla a čtrnáct dnů na uzavření povinného ručení. Ze zákona.
Takže: Když si to v rodině mezi sebou ošéfujeme a každých devět dnů si auto prodáme-koupíme za 1,- Kč, tak to vypadá, že tam furt máme tu lhůtu, kdy se pojištění nemusí platit...
Hergot, přeci v těch bast*ardech, co ti "Naši" poslanci plodí, muší bit ňáká škulina, to ať mi nikdo netvrdí...
Upravil radosek dne 27.01.2012 16:05
Dnes byl ve zprávách na Nově šot o kanceláři pojistitelů. jSOU TO NESKUTEČNÍ LUPIČI,ŘADA LIDÍ JE CHCE ŽALOVAT !!
Upravil bluesbery dne 29.01.2012 20:53
Taky nam prisel doplatek na avii.Ta uz je ale nekolik let odhlasena a ekologicky zlikvidovana.Pojistovna jim to nahlasila asi o nejaky mesic pozdeji a oni prej nejsou propojeny s dopravnim inspektoratem nebo co.Takze clovek musi vsechno dohledat a dolozit.
A znamej mel pred 3 roky znacky skody pick up 3 mesice v depozitu.Prislo mu 11000kc.Mel stesti,ze ty doklady i po ty dobe dohledal.A za auto osobak,ktere ma v technicaku napsano nakladni(kdysi meli zluty znacky)tak tam je pokuda za den stejna jako u nakladaku!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
radosek napsal:
Takže joo, další "pozdrav" od ČKP je doma.
Naplňuje se tak předpoklad, ža od Nového roku ČKP plošně rozesílá Výzvy k zaplacení pokut za mezery v platbách mezi jednotlivými převody vozidel...
Obracejí se na mě i lidé, se kterými jsem během své automechanické a obchodní praxe přišel do styku, s těmi samými problémy. Auto v odhlášce, rozebrané na díly, karoserie ve šrotu. Auto de facto fyzicky už neexistuje a ČKP chce peníze za nepojištěné vozidlo...
Znovu tedy dotaz:
Víte někdo o právníkovi, nebo advokátní kanceláři v Praze a okolí, která by se byla schopna takových klientů ujmout?
A co DAS? Ty by se toho mohli ujmout. NE?
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
kdepak ti nebudou strilet do vlasnich rad.Jenom cloveku komplikuji zivot,ja jsem kvuli nim musel dat 9 motorek do depozitu a to si nikdo nedovede predstavit co je s tim prace.Ale je dobre ze se o tom zacalo hodne mluvit,ja od zacatku rikam ze to je zlodejina.A ted uz to zacinaji prehanet a to se jim vymsti.Proste nekdo si vylobboval zmenu zakona a udelal si byznys a my na to doplacime.Viva la Demokracia
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
BIGR napsal:
A co DAS? Ty by se toho mohli ujmout. NE?
O nich mi ani nemluv.Ty kamaradoj prohrali dle mne jasnej pripad,kterej za jasnej povazovali i policajti co ho na miste vysetrovali.Je pravda ze pravnika mel zadarmo,nekolikrat se zadarmo odvolal,ale i tak je bez papiru.Podle mne je lepsi si zaplatit pravnika kteremu veris a kdyz vyhrajes,tak ti ty vylohy proplatej.
Upravil vevis dne 30.01.2012 09:23
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
radosek napsal:
Takže joo, další "pozdrav" od ČKP je doma.
Naplňuje se tak předpoklad, ža od Nového roku ČKP plošně rozesílá Výzvy k zaplacení pokut za mezery v platbách mezi jednotlivými převody vozidel...
Obracejí se na mě i lidé, se kterými jsem během své automechanické a obchodní praxe přišel do styku, s těmi samými problémy. Auto v odhlášce, rozebrané na díly, karoserie ve šrotu. Auto de facto fyzicky už neexistuje a ČKP chce peníze za nepojištěné vozidlo...
Znovu tedy dotaz:
Víte někdo o právníkovi, nebo advokátní kanceláři v Praze a okolí, která by se byla schopna takových klientů ujmout?
Ujme se toho každej advokát kterýho budeš moci v případě soudní prohry nebo plichty zacálovat (a nejsou levní.)Řešení by bylo asi to trestní oznámení pokud možno hromadně jestli to právně jde.
Upravil kim dne 30.01.2012 11:00
Koupil jsem v roce 2009 auto a než v servisu vyměnili motor a já to pojistil a přihlásil tak nebylo pojištěné... Bohužel předchozí majitel zrušil pojistku hned druhý den po prodeji i když jsem od něj dostal do ruky zelenou kartu...
Takže mám platit něco přes 5000,- za vyměřených 39 dní
Jen pro info: Renault KANGOO - tady podle jejich sazby náklaďák do 12-ti tun...
Poslal jsem jim tedy dopis, že vozidlo nebylo provozováno + vyjádření ze servisu včetně fotodokumentace...
No uvidíme...
Ach jo... nemáte někdo nějaké info CO a JAK????
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Argument, že vozidlo nebylo provozováno, není akceptovatelnou (ze strany ČKP) omluvou. Jediné, co bude možné napadnout a zpochybnit, bude pravděpodobně prokazatelný majitel. Vycházejme z toho, kdo je povinen platit povinné ručení... Jaký je stav, pokud je vozidlo v "mezikolonce", tzn. majitel není tak úplně jasný, o tom je možné v právnické řeči polemizovat. Pokud ale má vozidlo majitele (dle velkého TP) jasného, pak je to malér...
Jo a pozor na termíny. Fakt, že rozporuješ, byť v určeném třicetidenním termínu, rozhodnutí ČKP, nemusí mít odkladný účinek. Proto je třeba bombardovat ČKP dotazy na průběh řízení stále dokola (já jim odesílám denně cca třicet e-mailů a týdně pět doporučených dopisů...) Za prvé nemohu být při případném Rozhodnutí o exekuci nařčen z nečinnosti a za druhé u nich snad zaměstnám jednoho blba, kterému z toho bude muset, bude-li nás víc, vybouchnout palice...
Upravil radosek dne 07.02.2012 14:24