Nechce se mi to teď číst celé znovu.Našel jsem dnes v Třebíči v Motosportu oblečení značky RST s označením Adventure.Nevypadalo to špatně a dva komplety mi nacenili na 20800 Kč.Měl jsi toto oblečení ve svém výběru?Případně jestli se mi ty nebo někdo jiný můžete k tomu vyjádřit.(Fotku neumim vložit.)Díky
Tady je v akci.....Dakar 2011 Daniele Carmignani YouTube Video F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Nazdar,
mate nekdo zkusenost s bundou Revit Nevada Gore-Tex? http://www.doplnk...vada-Black
Na fc-moto.de ji maji za 240EUR, coz je nadherna cena.
Myslite, ze je lepsi nez Revit Sand?
Diky
Upravil Bawko dne 24.10.2012 20:55
Ještě k těm úplně prvním příspěvkům a tématu diskuze:
- je strašný rozdíl jestli je oblečení vyrobené z opravdové Cordury (a ještě záleží na gramáži) nebo z polyesteru nebo nylonu (těch názvů jsou mraky, některé vymýšlené v asii jsou i různé pro stejně vypadající střiže). Mimořádně vtipný je právě název "airdura", který evokuje souvislost s Cordurou ale jde o polyamid který s tím vláknem od DuPontu a jeho vlastnostmi nemá společného nic. Vůbec nejlepší je čínský materiál "polyester cordura", což je něco jako "kůže z bavlny" nebo "papírová ocel" apod. Cordura je unikátní pevností, která je podle testů 3x až 4x vyšší než třeba "balistický nylon", běžně používaný na oblečení v USA. Cordura musí mít vždy zátěr nebo úpravu z rubové strany (jinak se to nesmí označovat visačkou) a může nebo nemusí být teflonovaná. Každopádně když vezmete do ruky kus polyesterové nebo nylonové látky stejné gramáže jako Cordura a zkusíte ho roztrhnout, tak to zvládne každý. Krásně se to trhá na proužky a není potřeba ani moc velká síla. I tenkou Corduru prostě roztrhnout nejde. Na jednom školení jsme zkoušeli rvát metrový kus látky ve čtyřech lidech a prostě to neroztrhnete.
Každý ten materiál je jinak odolný proti prodření, protržení a propálení (i při tření - nejen při kontaktu s výfukem). Některé se taví dřív, jiné později, některé jsou náchylné na žmolkování, jiné mimořádně málo odolné proti vytrhávání vláken (při kontaktu třeba se sucháčem).
Nicméně je to všechno o cenách. Pokud se použijí kvalitní materiály, tak to prostě vychází dost zásadně dráž a podle toho se dá dost dobře poznat, jak to celé bude nebo nebude odolné a jak vás to ochrání v případě pádu a taky jak dlouho to asi vydrží v té formě (polyesterové věci mají tendenci ztrácet tvar, rovné kusy látky se různě vytahují) apod. Všichni chtějí vydělávat, proto i mnohé značky používají na některé modely levnější materiály (konkrétně třeba BMW přešlo s výrobou do továrny, která nemá certifikaci GoreTex a začali používat materiálově horší ale uživatelsky příjemnější materiál - je měkčí a míň váží). Rukka taky jeden typ oblečení nešije z Cordury (a taky se tenhle model šije v asii) atd. Prostě nevím o žádném výrobci, který by dělal cestovní komplet z kombinace Cordura + GoreTex pod dejme tomu 900EUR. Možná existuje ale já to ještě neviděl. Nemluvím o výprodeji 5 let starých věcí. Na tu cenu se prostě nedá s rozumnou marží pro prodej dostat. Takže cena je dost výrazné vodítko. A logicky srovnávat vlastnosti materiálů, které jsou cenově tak děsně rozdílné (třeba 5x nebo i 10x levnější), je prostě nemožné. Můžete porovnávat střih a různé vychytávky, polohy a tvar kapes, větráků atd ale když si koupíte polyesterovou bundu, bude vždycky pohodlnější, lehčí a měkčí než podobná bunda z Cordury. Ale opačná situace bude po prvním vážnějším pádu. Prohledejte internet, třeba tady je pár zajímavých fotek, co dělá polyesterový úplet (mesh) po pádu a jak se to propálí: http://dontai.com...n-a-crash/
Každopádně - to, že je nějaká bunda těžká (viz ta poznámka o staré BMW rallye) nemusí znamenat že je špatná, právě naopak. Je dělaná tak, aby vydržela ty podmínky, na které byla navržená. První Rallye oblečení bylo 100% rallye - jezdil v něm celý BMW rallye tým a první roky se to nedalo ani běžně koupit. Rallye 2 a Rallye2PRO byly pořád dělané tak půl napůl rallye a cestování. R3 nemá už s rallye koncepcí nic společného. Zajímavé je, že třeba na Dakaru od roku 2007 dodneška vidíte spoustu jezdců, kteří mají Rallye2 nebo Rallye2Pro s odstraněnými logy BMW - protože moc lepších rallye bund na trhu nenajdete. Ale ne každý jezdí v takových podmínkách a potřebuje oblečení s takovou odolností ale je fakt těžké porovnávat jablka a hrušky.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nemáte někdo zkušenosti s Goretextovým oblečením od Hein Gericke http://www.hein-g...ce=5%2C100
(kvalita zpracování, reklamace......)?
Líbí se mi tato bunda http://www.hein-g...hwarz.html 3 v1, má dobrou barvu (ani černá, ani moc světlá), dva stahovací pásky na rukávech (lepší usazení chráničů např. proti Revitu).
Upravil Jirik dne 25.10.2012 14:04
Tak to vidím asi jasně, vzhledem k mým krátkým nohám si nechám ušít PSI TAIGA a hlavně gatě KIANNI :-) CORDURA® 500 DUPONT + TEFLON® není za tu cenu moc co řešit :-)
Cca před 14 dny jsem se stavil v prodejně Psí na Lipně vyzkoušet bundu Taiga a bylo mi řečeno ať s nákupem neotálím, bo od 1. listopadu budou zdražovat a to především textilní oblečení. Konkrétně tu Taigu o cca 2000Kč.
Pardale, ukaz co chystas na rok 2013 za novinky.....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
TomasTT napsal:
Ještě k těm úplně prvním příspěvkům a tématu diskuze:
- je strašný rozdíl jestli je oblečení vyrobené z opravdové Cordury (a ještě záleží na gramáži) nebo z polyesteru nebo nylonu (těch názvů jsou mraky, některé vymýšlené v asii jsou i různé pro stejně vypadající střiže). Mimořádně vtipný je právě název "airdura", který evokuje souvislost s Cordurou ale jde o polyamid který s tím vláknem od DuPontu a jeho vlastnostmi nemá společného nic. Vůbec nejlepší je čínský materiál "polyester cordura", což je něco jako "kůže z bavlny" nebo "papírová ocel" apod. Cordura je unikátní pevností, která je podle testů 3x až 4x vyšší než třeba "balistický nylon", běžně používaný na oblečení v USA. Cordura musí mít vždy zátěr nebo úpravu z rubové strany (jinak se to nesmí označovat visačkou) a může nebo nemusí být teflonovaná. Každopádně když vezmete do ruky kus polyesterové nebo nylonové látky stejné gramáže jako Cordura a zkusíte ho roztrhnout, tak to zvládne každý. Krásně se to trhá na proužky a není potřeba ani moc velká síla. I tenkou Corduru prostě roztrhnout nejde. Na jednom školení jsme zkoušeli rvát metrový kus látky ve čtyřech lidech a prostě to neroztrhnete.
Každý ten materiál je jinak odolný proti prodření, protržení a propálení (i při tření - nejen při kontaktu s výfukem). Některé se taví dřív, jiné později, některé jsou náchylné na žmolkování, jiné mimořádně málo odolné proti vytrhávání vláken (při kontaktu třeba se sucháčem).
Nicméně je to všechno o cenách. Pokud se použijí kvalitní materiály, tak to prostě vychází dost zásadně dráž a podle toho se dá dost dobře poznat, jak to celé bude nebo nebude odolné a jak vás to ochrání v případě pádu a taky jak dlouho to asi vydrží v té formě (polyesterové věci mají tendenci ztrácet tvar, rovné kusy látky se různě vytahují) apod. Všichni chtějí vydělávat, proto i mnohé značky používají na některé modely levnější materiály (konkrétně třeba BMW přešlo s výrobou do továrny, která nemá certifikaci GoreTex a začali používat materiálově horší ale uživatelsky příjemnější materiál - je měkčí a míň váží). Rukka taky jeden typ oblečení nešije z Cordury (a taky se tenhle model šije v asii) atd. Prostě nevím o žádném výrobci, který by dělal cestovní komplet z kombinace Cordura + GoreTex pod dejme tomu 900EUR. Možná existuje ale já to ještě neviděl. Nemluvím o výprodeji 5 let starých věcí. Na tu cenu se prostě nedá s rozumnou marží pro prodej dostat. Takže cena je dost výrazné vodítko. A logicky srovnávat vlastnosti materiálů, které jsou cenově tak děsně rozdílné (třeba 5x nebo i 10x levnější), je prostě nemožné. Můžete porovnávat střih a různé vychytávky, polohy a tvar kapes, větráků atd ale když si koupíte polyesterovou bundu, bude vždycky pohodlnější, lehčí a měkčí než podobná bunda z Cordury. Ale opačná situace bude po prvním vážnějším pádu. Prohledejte internet, třeba tady je pár zajímavých fotek, co dělá polyesterový úplet (mesh) po pádu a jak se to propálí: http://dontai.com...n-a-crash/
Každopádně - to, že je nějaká bunda těžká (viz ta poznámka o staré BMW rallye) nemusí znamenat že je špatná, právě naopak. Je dělaná tak, aby vydržela ty podmínky, na které byla navržená. První Rallye oblečení bylo 100% rallye - jezdil v něm celý BMW rallye tým a první roky se to nedalo ani běžně koupit. Rallye 2 a Rallye2PRO byly pořád dělané tak půl napůl rallye a cestování. R3 nemá už s rallye koncepcí nic společného. Zajímavé je, že třeba na Dakaru od roku 2007 dodneška vidíte spoustu jezdců, kteří mají Rallye2 nebo Rallye2Pro s odstraněnými logy BMW - protože moc lepších rallye bund na trhu nenajdete. Ale ne každý jezdí v takových podmínkách a potřebuje oblečení s takovou odolností ale je fakt těžké porovnávat jablka a hrušky.
Na tom asi něco bude, mám bundu a kalhoty od Heldu z Cordury a bunda je těžká jak blázen, v létě se v ní nedá jezdit protože má nevyjimatelnou vložku proti vodě ale na jaro a podzim ideál. Neprofoukne a už jsem se s ní i válel na asfaltě a můžu říct že na bundě není skoro ani oděrka jen se trošiču prodřela nit ve švu ale to už mám spraveno.
Na léto jsem si koupil letnější bundu od fa. Furious která je sice lehčí a má větrací otvory takže aspoň větrá a je i pohodlnější když se líp dá pokrčit ruka ale...ale nesedí tak dobře chrániče a už se v ní necítím tak bezpečně jako v tom kabátu od Heldu. I na omak je ta Furious poznat že je "hebší" jako by říkala že proti větru ochrání ale padat radši ne.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
krasne sepsany Tomasi, mas recht,jen lidi prestanou chtit kvalitu jakmile se ukaze cena, pak umi hodit do placu miliony reci jak si jen lidi masti kapsu a vubc,skoda reci.