a já dneska na Ericha zinknul čirá sklíčka do blinkrů.Tímto ještě jednou velký dík Miloschovi za super kšeft!!!
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrte, soused na dvanactce už jich několik postracel. Nevim jak 1150 ale 1200 je ma z nejakyho shit plastu a praska to okolo šroubku a pak to cely vypadne. Tak si je hlidej. :-)
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
prouky napsal:
měl jsem malou virážku, tam nastartovat na policajtu šlo, ale jakmile jsm zařadil rychlost, motor zhasl, podle mě - nejlepší řešení!
na jawce jsem s policajtem nastartoval, i se rozjel, a proto nic na své obstarožní 11 nic měnit nebudu, v rámci zachování čistého spodního prádla!
Když se pozorně podíváš na to schéma, na které jsem dal odkaz členovi fóra Spea - ToM, tak třeba zjistíš, že tvoje spodní prádlo může zůstat čisté
Když se bočák přepojí podle toho schématu, tak to funguje jako na tvé bývalé "virážce" - tzn. na bočáku nastartuješ, ale při zařazení rychlosti motor zhasne.
Mě z toho Tonda udělal taky Virgla a nemůžu si na starování stěžovat. Občas se hodí nastartovat na bočním, kde nejde na centrál motorka odložit.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
prouky napsal:
měl jsem malou virážku, tam nastartovat na policajtu šlo, ale jakmile jsm zařadil rychlost, motor zhasl, podle mě - nejlepší řešení!
na jawce jsem s policajtem nastartoval, i se rozjel, a proto nic na své obstarožní 11 nic měnit nebudu, v rámci zachování čistého spodního prádla!
Když se pozorně podíváš na to schéma, na které jsem dal odkaz členovi fóra Spea - ToM, tak třeba zjistíš, že tvoje spodní prádlo může zůstat čisté
Když se bočák přepojí podle toho schématu, tak to funguje jako na tvé bývalé "virážce" - tzn. na bočáku nastartuješ, ale při zařazení rychlosti motor zhasne.
Mě z toho Tonda udělal taky Virgla a nemůžu si na starování stěžovat. Občas se hodí nastartovat na bočním, kde nejde na centrál motorka odložit.
Me nevadi na centralu nastartovat,ale to ze vyjedes z garaze jdes ji zavrit a musis to dat zase na central.Jedes off-road,nekomu spadne motorka,jdes mu pomoct a v terenu to ne vzdy jde dat na central.Tak to musis chcipnout.A pak zase pri startovani deaktivovat abs.atd.V tom terenu mi to vadilo nejvic.Kdyz na Krocanovi jede skupina,tak stale zastavujes,pomahas,cekas atd.A stale to chcipat je pakarna.Ale zacal jsem kvuli tomu i v terenu jezdit s abs,protoze mne to neustale deaktivovani nebavilo.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
to Kubicek : čoeče,dík za tip,pojistim je
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
prouky napsal:
měl jsem malou virážku, tam nastartovat na policajtu šlo, ale jakmile jsm zařadil rychlost, motor zhasl, podle mě - nejlepší řešení!
na jawce jsem s policajtem nastartoval, i se rozjel, a proto nic na své obstarožní 11 nic měnit nebudu, v rámci zachování čistého spodního prádla!
Když se pozorně podíváš na to schéma, na které jsem dal odkaz členovi fóra Spea - ToM, tak třeba zjistíš, že tvoje spodní prádlo může zůstat čisté
Když se bočák přepojí podle toho schématu, tak to funguje jako na tvé bývalé "virážce" - tzn. na bočáku nastartuješ, ale při zařazení rychlosti motor zhasne.
Jak jsem odkaz rychle otevřel, tak jsem ještě rychleji zavřel, myslím, že mě přeceňuješ!
Ale jinak je to moc hezké, připomnělo mi to mapu pražské MHD! Nic pro mě.
Kubicek napsal:
Kubrte, soused na dvanactce už jich několik postracel. Nevim jak 1150 ale 1200 je ma z nejakyho shit plastu a praska to okolo šroubku a pak to cely vypadne. Tak si je hlidej. :-)
Ahoj,je to zpusobený přílišným dotažením těch šroubků
Tak já jsem dnes namontovat TT kryty rukou,nosič Topcase zega pro a na něm sundávací begr zubaté stupačky spolujezdce takže zase něco padlo do TT..
... servis a diagnostika BMW Motorrad