Po výměně gufer a spojky se mi objevil olej v sání.Má to spojitost?Dneska jsem dal 50km ostré jízdy a pak jsem otevřel to víčko na sání tak vytekla štamprle oleje
Upravil Vencar1150r dne 03.09.2016 19:32
takze po 5 rokoch znova ta ista praca bol som lakomy minule kupit novy spojkovy valcek a len som ho dal repasovat a zacal znova tiect... skoda reci. vcera som to rozobral konecne. lamela cela mokra a vsetko mastne. valcek som zohnal novy. chcem sa spytat ci treba este dake gufera vymenit ked to mam otvorene aby som znova nerobil o par mesiacov alebo rok znova. v bmw predajni mi nevedel povedat a nasjt ktore su to. malo by to byt za zotrvacnikom na kluke podla mna.
vie niekto prosim cisla a cenu?
pripadne daka rada este? dakujem
xNOKIAx přiložený následující obrázek:
[94.73Kb]
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Zdravím Vás kluci ,jsem tady nový a v originále mě najdete případně u Pardubic, kde můžu případně poskytnout bezpečnou záchranou stanici pro vaše koně
Mám na vás dotaz ohledně možná spojky a nechci zakládat zbytečně nové vlákno: RTčko 1150 rv.02 při volnoběhu "klepe", po zmáčknutí spojky se ztiší, ale nepřestane úplně - od 40 sekundy ve videu(ty dvě větší rány byly, když jsem pustil rychleji spojku).
Olej v kardanu a v převodovce jsem měnil včera
Chci se zeptat, jestli je to u těchto BMW normální, nebo už ne? Všude se totiž dočítám, že jsou hlučnější, ale tuším, že tohle už v pořádku nebude.
YouTube Video
Díky všem za reakce. Popř samozřejmě není problém někam dojet, aby si to odborník poslechl živě.
Upravil supiluliumas dne 13.06.2017 15:30
Když vidím jak lezou nahoru ceny dílů tak uvažuji o koupi spojky "do zásoby" (asi na přes příští sezónu :-D ) a tak bych se chtěl zeptat: Vše na 1150GS sada od Sachse je stejná jako origo od BMW nebo se tam musí něco upravovat, případně se musí při použití jen lamely Sachs vždy měnit celá sada nebo stačí jen lamela a pružina (pokud jsou samo oba origo. přítlačáky v pořádku?
Pokud je vse v poradku staci jen lamela. A nemyslim si ze by to vysplhalo nahoruntak zmaby se vyplatilo mit to doma v regale.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Právě, že rozdíly v ceně jsou značné (vždy oba přítlačáky, lamela, pružina)
Adv1 cca 11541Kč
Bmwmotoparts cca 8360 Kč
na německém webu jsem jí viděl za cca 250E
Ahoj, u 11tky mám sjetou lamelu mírně pod limit, spojka už dlouho pod plnou zátěží klouzla. Řeším dilema, jesli jen lamelu nebo komplet. Přítlačáky vypadají pěkně, ty bych risknul ještě namontovat, ale je nějaký postup, jak doma v garáži "změřit" pružinu?
A docela jsem se zapotili, než jsem sundal převodovku ze zarezlých vodících pouzder. Pomůže něco při montáži jako prevence? Třeba měděná pasta?
Díky za rady.
agenthonza napsal:
Ahoj, u 11tky mám sjetou lamelu mírně pod limit, spojka už dlouho pod plnou zátěží klouzla. Řeším dilema, jesli jen lamelu nebo komplet. Přítlačáky vypadají pěkně, ty bych risknul ještě namontovat, ale je nějaký postup, jak doma v garáži "změřit" pružinu?
A docela jsem se zapotili, než jsem sundal převodovku ze zarezlých vodících pouzder. Pomůže něco při montáži jako prevence? Třeba měděná pasta?
Díky za rady.
Vyměň to komplet a budeš mít klid - moje rada.
Čepy mažu Optimoly pastou (stejně jak drážkování na vstupní hřídeli) - krásně to i po letech zase rozděláš.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
hele, nová pružina, když ji položíš na rovinu a skrz středovou dírku si dáš šupleru, tak má 17mm na výšku.. stará pružina měla 16mm.. já jsem teď měnil lamelu a pružinu jsem vzal k ní jako prevenci.. přítlačátky byly ok..
Ahoj, tak jsem včera namontoval komplet novou spojku a dneska nasadil převodovku.
Ale zaráží mě, že jsem musel dost přestavit šroub na spodní páce, abych vůbec spojku vypnul (z téměř vysroubovaneho do téměř zašroubovaného), a dál mě zaráží, že spojka má úplně jiný chod a jde vypínat hodně lehce na páčce na řidítkách. Je to normální, nebo mám přemýšlet, kde jsem udělal chybu? Stará lamela mela 4,5, nová má 5,9.
Doplnění: ještě jsem neměl manžetu a pružinu za vypínacím ložiskem, ale i potom mi přijde páčka měkčí. Možná to moc hrotím a jen se mi to zdá...
Upravil agenthonza dne 22.08.2019 20:40
Yuri a co si dalšího měnil, ještě váleček? Taky mě to asi čeká.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
mi5 napsal:
Yuri a co si dalšího měnil, ještě váleček? Taky mě to asi čeká.
Netekla gufera ani váleček, brzdovka v něm čistá, vypínání bez pazvuků.. Takže nebyl důvod.. Ale nejde to říct paušálně co měnit.. Musíš to rozebrat a uvidíš.. A prostuduj manuál, na spojce je dost míst, která se musí mazat..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
agenthonza napsal:
Ahoj, tak jsem včera namontoval komplet novou spojku a dneska nasadil převodovku.
Ale zaráží mě, že jsem musel dost přestavit šroub na spodní páce, abych vůbec spojku vypnul (z téměř vysroubovaneho do téměř zašroubovaného), a dál mě zaráží, že spojka má úplně jiný chod a jde vypínat hodně lehce na páčce na řidítkách. Je to normální, nebo mám přemýšlet, kde jsem udělal chybu? Stará lamela mela 4,5, nová má 5,9.
Doplnění: ještě jsem neměl manžetu a pružinu za vypínacím ložiskem, ale i potom mi přijde páčka měkčí. Možná to moc hrotím a jen se mi to zdá...
Ono když tu spojku rozebereš a všechna místa co mají být namazaná namažeš, tak spojka je o poznání jinak i u hydrauliky, natož tady.. S tím šroubem je to ale trochu divný, ale to ti musí poradit jiní..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
co je natom divnyho, prostě udělaš nastaveni dle manualu -. daš novou lamelu tak se musí samozřejmě upravit nastavení, by ses divil kolik vidím ěpatně nastavenych spojek na 1100
... servis a diagnostika BMW Motorrad
tak to je jasný, že se musí nastavit a pečlivě, jinak půjde rychle do kopru..
já nevim kolik z toho šroubku kouká.. s novou lamelou si pružinu jakoby odtlačí víc dozadu, tzn. že na ni šroubek už nedosáhne.. ale když stará měla 4,5mm a nová má 5,9mm tak by teoreticky měl ten šroubek jít zašroubovat o cca 1,5mm a to se mi zdá na rozdíl mezi úplně zašroubovaným a úplně vyšroubovaným málo.. ale jak říkám, nevím kolik z něj "čouhá"..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
Asi jsem měl dříve špatně nastaveno, za 40tisíc jsem párkrát dolaďoval jen na páčce, podle citu aby byla malá vůle na lanku.
Teď jsem nastavil podle manuálu a vůle je tam obrovská. Nová spojka chodí lehčeji, zabírá dříve, trochu "kouše", ale to si budu muset zvyknout... Zatím vypadá, že to bude OK.
Díky.
Upravil agenthonza dne 24.08.2019 20:23