To bych taky rád věděl. Nějak to tu umrelo ....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Uprime to potrebuji, protoze jsem ted sroub vyndal a je opet ohnuty a to jsem letos nejezdil nalozeny, jen dost off.
Navic planuji do konce roku vymenu zadniho tlumice na plne nastavitelny Ohlins, takze jeste cekam, zda to tam pak pujde. Pak napisu a asi objednam.
Pokud nekdo objedna driv, dejte vedet.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
vydrzte je snad zima pred nama :-) jeste neskoncila sezona - ze sedla mne dostane az snih - do ty doby do moto nehrabnu
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Tak čo ako to dopadlo s tým spevnením, nejako to tu zomrelo.
Na 1 strane píšem ako som to poriešil ja, dlho som tu nebol tak ak chcete nejaké rady ako to spraviť, treba sa opýtať. Pre mňa to vyrobiť z kusu železa nieje problém. A ako všetko čo som si robil na mojej moto, je hlavne účelové a origo, žiadna kopia. Odo mňa to majú nahodené už traja.
Upravil siso dne 17.12.2012 18:05
Tak sem to vonehdá kontroloval a mám to jako nový -to mám 190/dost přes cent a hodně jezdím ve dvou ; tak sem si říkal co s tím ti chlapi dělaj že se jim to ohne?- že by nákupy ve stavebninách
kim přiložený následující obrázek:
neverim tomu...pokud sroub nevyndas, vydet to neni.
Vysroubuj sroub a uvidis. posli ho po stole kutalenim a bude vice ci mene do luku
Upravil dufino dne 17.12.2012 19:43
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Kim ja bi som to radšej pozrel. Ja som mal tu skrutku v zime vonku, keď som montoval to moje spevnenie a bola zohnutá, síce len pár desatín (0,5mm) ale bola. Tak som ju vyrovnal, hodil tam spevnenie a dotiahol na 60Nm. Tam je problém ten že keď sa to raz začne ohýbať nieje to vidno v oku tlmiča, pretože v oku je silenblok a v prvom rade trpí ten. A tak to pôjde ďalej. Ja bi som to nepodceňoval. Jazdím tiež vo dvojke naložený.
Upravil siso dne 19.12.2012 17:06
siso- 0.5mm prohnutí je na té délce opravdu zanedbatelné,řekl bych že je to ..provozní propnutí" které se tam prostě na té délce vytvoří i při menším zatížení; ale někdo sem dal foto kde to bylo prohnuté hodně. samozdřejmě se výztuhou nic nepokazí, ale kvůli 0,5mm bych se tím nezaobíral.Nevím jaký je tam šroub jestli 8.8 nebo 10.9 pevnosti ,když tak bych možná volil tvrdší než použitý.
To tady čtu a děsím se. Ten šroub bych dal A2 tudíš nerez. Dost tvrdej, dost houževnatej a jeho pevnost v tahu je dvojnásobná tj. 80kg/mm2 .
Někdo tady psal,že se použije dural, protože je tvrdší než hliník. Si taky někdo může pěkně rozbít hubu. Jenom hliníku je 14 základních skupin a duralu 6.
Ale určitě to není špatnej nápad.
Závist je nejvyšším uznáním úspěchu
a to s tou pevnosti nerezky A2 si v zal kde ? dyt A2ka to je blaton obecny :-) tvrdost a pevnost nejsou zamenny hodnoty ! http://www.akros....osti/menu/- v normalnich kseftech koupis max A2 nebo obcac A4 tj. 700 v tahu a to je porad min nez klasika "lepsi" ocel tj. 8.8 klasickej sroub - krome toho nerez je tvrda ale to neni u sroubu bonusova vlastnost mimojine protoze se seredne rada do sebe zadira -treba povazovat nerez matky + nerez sroub za nekolikrat rozebiratelny spoj to je jista cesta do pekel :-)
Upravil milanek dne 04.03.2013 22:21
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
No to nemyslíš vážně , že A2 nebo A4 má menší pevnost než 8.8.
Jinak s tím spojem souhlas to je peklo. Musela by se použít třeba měděná pasta. Já se jen podivuji nad tím, že někdo zkouší ztužit tlumič tímto způsobem. Píše se tu o hliníku. A jakém ? ALSi, ALMg, ALSiMg atd. Já vím že s ním děláš. Já občas taky. Právě proto si myslím, že takovéto testování je tak trochu šarlatánství. Přece jenom to není kryt motoru nebo kufr kde ty rázy nesou tak veliké. Dál to rozebírat nebudu, protože by to nemělo konce a názory se různí.
Upravil Pallfy dne 05.03.2013 07:04
Závist je nejvyšším uznáním úspěchu
Když se tam dá 12.5 ocelák šroub tak to musí držet jak šlak; Dával jsem je jako střižnou pojistku do podmítače Kromexin kde je origo 8.8-to bylo máslo,10.9 lepší a nakonec tam skončily ty 12.5ky a ty už šly ,byla to už slušná prda když se střihla,(mluvím o průměru 14mm; jsem přesvědčen že 12,5 pevnostní (pokud origo tam je 8.8) musí na tom tlumiči vydržet bez výztuhy(samo že prsáky)