Už jsem to našel na fotkách v manuálu, co to vlastně je a kde to je... Pokud to chápu správně, tak budu muset rozpůlit motor, abych se na to dostal... Pokud by to tedy bylo opravdu v pytli...
xHackerM přiložený následující obrázek:
ale.... opravdu zkontrolujte ten snímač. Bývá to nejčastěji ne přímo na tom snímači - magnetu, ale mezi kontakty jak jsou na něm naletované přívodní dráty.. tak mezi nimi.. ty kovové šupinky se tváří tak trochu jako olej.. je potřeba ten snímač vyndat z motorky a propláchnout např. čističem na brzdy. NE V MOTORCE!! Když změříte odpor mezi jednotlivými kontakty při odpojeném snímači, měl by mít 120 nebo 210 Ohmů - podle typu snímače.. tohle udělejte a pak budeme zkoušet dál.. to těsnení když sundaváš víko motoru se většinou trhne.. Takže je dobrý pak dát nový.. Pak můžou bejt zlomený dráty k tomu snímači v tom místě co lezou "zvenku dovnitř" a pak ti doporučím ještě jednu věc:
zkontroluj kabelový svazek co vede na pravé straně za takovým tím kroutítkem - štelováním tuhosti zadního tlumiče. Ten svazek se tam v tom místě dotýká rámu a bývá za ty roky prodřenej.. Je potřeba ho odizolovat a ty dráty opravdu pečlivě zkontrolovat. Je to jakoby zezadu za tím stříbrným rámem.. to může taky dělat tenhle problém..
Upravil jezek dne 05.04.2012 21:47
Ježku, díky moc za vyčerpávající odpověď... Když už to mám takhle rozebraný, tak se mrknu i pod ten dekl a něco se přiučím... Udělám to dle tvého návodu, ještě předtím zkusím jen proměřit dle Servisáka a uvidíme, co to bude dál...
Jinak protože to je odstrojený (viz. fotka nahoře), tak nevadí, když to točím bez air boxu (pochopitelně s vyndaným zacpávacím hadrem)? Je v něm na sání taky nějaký čidlo bo co a teď to je pochopitelně odpojený...
No kucí já bych to tipoval fakt na nějakou kravinu- odpojenou lambda sondu nebo něco podobnýho.O špatnym snímači otáček sem fakt ještě ani nečetl. Nicméně tuhle možnost nijak nevylučuju.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
No kucí já bych to tipoval fakt na nějakou kravinu- odpojenou lambda sondu nebo něco podobnýho.O špatnym snímači otáček sem fakt ještě ani nečetl. Nicméně tuhle možnost nijak nevylučuju.
Když to je právě ono... Je tady moc elektroniky a už nevím, kam se mrknout... Dneska jsem sice našel jeden obnaženej kabel, ale po opravě pořád stejný... Všechny čidla či spínače jsem už měl v ruce, očistil nebo zkontroloval alespoň vizuelně a prostě nic... Je fakt, že až dneska to přestalo házet jiskru, takže nápad Servisáka a Ježka se mi fakt líbí a doufám, že to bude ono...
I tak děkuji Praskinovi za zaslání cívky a kabelu s fajfkou na odzkoušení...
TOLI napsal:
No kucí já bych to tipoval fakt na nějakou kravinu- odpojenou lambda sondu nebo něco podobnýho.O špatnym snímači otáček sem fakt ještě ani nečetl. Nicméně tuhle možnost nijak nevylučuju.
Když to je právě ono... Je tady moc elektroniky a už nevím, kam se mrknout... Dneska jsem sice našel jeden obnaženej kabel, ale po opravě pořád stejný... Všechny čidla či spínače jsem už měl v ruce, očistil nebo zkontroloval alespoň vizuelně a prostě nic... Je fakt, že až dneska to přestalo házet jiskru, takže nápad Servisáka a Ježka se mi fakt líbí a doufám, že to bude ono...
I tak děkuji Praskinovi za zaslání cívky a kabelu s fajfkou na odzkoušení...
Mějte se a dobrou!
Tipuju na snímač otáček. Nemusí být vadný (pěkně ti to popsal ježek), stačí přerušený vodič, zanesený snímač nečistotami v oleji atd. Že není signál ze snímače otáček mi diagnostika u F650 GS, CS (který buď za jízdy chcípaly nebo nešly nastartovat) vyhodnotila několikrát (vůbec to není ojedinělé), ale opravdu vadný snímač to byl snad 2x - 3x, Jinak vždy nečistoty nebo přerušený vodič ve svazku - a taky jednou špatnej kontakt ve "chcípáku", kdy motorka občas chcípala za jízdy při nějakém otřesu, při přejetí větší nerovnosti (i to vyhodnocovala diagnostika jako že snímač otáček nedává signál).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...