Jako kdyby nebylo jedno co si kdo na motorku dá, za co si ty svoje prašule utratí a vůbec so se komu líbí . Že některý slova některý lidi tak iritujou ...
Čekal jsem že se to se sluncem vytratí ale nic .... pořád to trvá
Tohle bude asi výživný vlákno .
mitak napsal:
Mně jen přišlo divné, proč se oblíkat jako ve westernu, když jsme v České Republice. Předpokládám, že chápeš, na co narážím. Když člověk nechodí do vláken o 1100GS nebo 1150GS, protože má jinou motorku, tak tě musí vnímat jen jako svatého bojovníka proti Touratechu, neznámo proč.
No a mé majetkové poměry tady nerozebírejme :-) Já sice nejsem skromný, ale nerad se chlubím
To je jako bych já napsal že že je mi divné že s tou holou hlavou chodíš na bmwgs.cz možná kdyby jsi měl klobouk tak by jsi byl hezčí(i když já osobně o tom pochybuju)No a o majetkových poměrech jsem nic nepsal ty mne vůbec nezajímají....
Nechci Vám nějak kazit komunikaci, ale! Proč pořád hledáme co nás rozděluje, myslím že by jsme měli hledat spíš co nás spojuje, vždyť milujeme stejné dvě kola s motorem. Vážím si Tě Vlastimile, a Vás ostatních také. ( nejsem homoděj).
brtnik napsal:
Chapu i Vlastimila, ono 12GSA ovesenych komplet katalogem TT se potka nejvic nekde na benzince v Praze(cest vyjimkam). Me osobne to ale nevadi(jen nesmi mit oblecek RP2 a helmu schubert C2 to je pak i na mne moc). V praze jezdi i dost Hummeru a to je podobnej pripad...
Já ho nechápu. Jak může soudit! Copak toho borce v R2P na benzínce zná? Co když je to nadšenec cestovatel, který má jen moto a do práce jezdí na ní. A i cestovatelé jezdí po Praze. Copak ten kdo má cestovní enduro musí být jen na cestách?
Někdo je hodně pracovně vytížený a dokáže vydělat peníze. Svého volna si váží, je mu vzácné (třeba má i rodinu které se chce věnovat). Ale když vyrazí, tak si to chce užít. Mít pohodlnou přilbu, spolehlivou motorku, pohodlné oblečení atd. Zaplatil si za to, vydělal si na to a je to jeho věc. Ostatní je jen závit.
Já si taky občas nějakou tu radost udělám. Není to kvůli egu. Baví mě to, líbí se mi to a je to moje věc. Mám C3 a RUKKU Air. Jezdím na moto i do práce v Brně (lze mě potkat i na benzínce). Dnes u nás například 0 st. a jel jsem. Umožní mi to oblečení.
Ale to vše neznamená, že už jsem nebyl na delších výletech. Loni například Korsica po vlastní ose.
Nenadávám na tebe nebo Vlastimila, spíš na maloměšťáckost a závist lidí. Kdo co má je jeho věc. Vlastimil klobouk, já C3 .... jiný R3P nebo R2P. A co?
Klasická diskuze o ničem... resp. o závisti apod.
Ono pro hodně lidí už jen to, že někdo přijede na BMW, je masírka a okamžitě člověka zařadí mezi zbohatlíky. Nakonec podívejte se na opravdové cestovatele - myslím lidi, kteří nemají domov a tráví život na cestách. Zjistíte, že většinou při jízdě v zemích třetího světa (nejen) mívají sundaný nebo přelepený znaky BMW na motorce, protože to strašně provokuje. To samé, proč profesionální fotografové přelepují loga výrobců foťáků páskou, proč nepoužívají řemeny s nápisy NIKON nebo CANON apod...
Pro mě je stejná "masírka" člověk, který přijede s KTM LC8 v plné náloži továrních doplňků v epesních enduro hadrech KTM s racingovým krčním chráničem a MX botama do hospody na kafíčko, stejně jako někdo, kdo jezdí celý rok po městě s motorkou ověšenou věcma z poslední cesty v Africe (včetně pantoflí a zaprášený náhradní pneumatiky na topcase). Je to jejich věc. Jsou lidi, kteří jezdí po městě s ostrou rallye KTM na silničních pneumatikách, do práce jezdí lidi na okruhových R1 a stejně tak jezdí lidi nakupovat do obchoďáku s terénním 4x4 se zahrádkou plnou kanystrů a na AT/M pneumatikách. Je to jejich věc, proč by nemohli. Nebudu kritizovat výrobce těch doplňků (ať už to jsou karbonové díly na okruhové motorky pro racing nebo terénní výrobky třeba zahrádky nebo pevnostní nárazníky u aut) proto, že s nimi někdo jezdí po městě. Podstatné je, že ty věci fungují tam, kde mají fungovat - na cestách. Možná je řada dalších výrobců, kteří dělají věci stejně dobře nebo i lépe ale Touratech je jeden z nejstarších, začínali v dobách, kdy nic takového nikdo nedělal před 20-25 lety a jsou asi největší výrobce cestovních doplňků na světě, proto jsou hodně vidět, stejně třeba jako GS motorky, kterých je taky nejvíc. Ale v cizině vidíte stejně ověšené motorky s věcma jiných výrobců a je evidentní, že majitel s tou motorkou možná jednou ročně zajede na Grossglockner a spíš ani to ne. Ale kritizovat kvůli tomu výrobce těch věcí?
Jak říkám - věci se ověřují na cestách, ověřuje se i jak rychle je dotyčná firma schopná věci dodat, jaký má servis, jak rychle kam dodá náhradní díly apod. Mockrát jsem psal, že když jsem před svojí první cestou do Afriky (na motorce, bez motorky jsem tam byl předtím 3x) potřeboval od maximálně spolehlivého tuzemského "garážového" výrobce udělat pravou stranu poškozeného padacího rámu, tak mě vyfakoval s tím, že má zakázku na nějaké ploty z nerezu a udělá mi to nejdřív v říjnu (odjížděli jsme v září a byl srpen) a musím mu dodat na týden nebo dva motorku, protože padáky dělá co kus to originál a netuší, jak udělal tu druhou stranu. Takže jsem tu druhou část vyhodil, koupil si tovární výrobek a bylo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
dwar napsal:
Nechci Vám nějak kazit komunikaci, ale! Proč pořád hledáme co nás rozděluje, myslím že by jsme měli hledat spíš co nás spojuje, vždyť milujeme stejné dvě kola s motorem. Vážím si Tě Vlastimile, a Vás ostatních také. ( nejsem homoděj).
Jen mě ještě napadá.
Kdyby jsem měl sundat z moto doplňky, které na ní mám pro cestování, kura to by byla fuška. A ještě by mě někdo obvinil, že tu motorku furt leštím.
hicks napsal:
to jsou stejne blby kecy jako kdyby vam nekdo nadaval do hloupejch delniku.
---
jako kdyby nestacilo, ze jste moravaci
hele ofafrně
jsem rad, ze jsi se chytil
hele -- vis, co vzniklo dlouhodobym obcovanim Polaku s mrožema a cernou zveri?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no to je zase počteníčko..touratech má í nemá dobre věci,ostatně jako každý výrobce nebo dodavatel.Něco je stěžejní něco doplněk k prodeji,něco firmu táhne a pak jsou věci co se vezou,ale asi bych to nehanil a už vůbec neřešil kdo si co koupí a kdo ne.Je to čistě osobní věc a nikomu do toho není co mám doma v obýváku
http://czunici.ra...
Tady je slíbené foto krytu od TT,tímto nechci nikomu křivdit či něco podobného,pravděpodobně asi vada materiálu bo to prasklo při povolování šroubu co drží kryt.
To: Tomas TT- Mě kupříkladu nejde o věci od TT určitě to mají vychytaný nebo spíše měli
Mě se nelíbí prezentace ....všechno je zvláštních materialů a od TT je vše nej......dělá tohle Wunderlich nebo SW motech ??????
Za další: Když to někdo začne vyrábět po domácku tak je hned plagiátor ,krade materiál neumí česky .......nemáte ochrannou známku tak že si může vyrábět co chce kde chce!!!!!
Za třetí Vaše navi inerfony atd se dají sehnat všude možně a za jiný peníze kde je teda chyba? ??
PS: Jen s těma poblblejma kanystrama když jsem měl dotaz tak si mi odepsal ....že má EU nějakou vyhlášku a že to nesmíte prodávat ,přitom ti v klidu najdu 2 český výrobce kteří pochopili co lidi chtěj a maj to ve výrobním programu.....?
To: Tarmac ....stejně tu fotku zase smažou
Upravil smazak73 dne 28.03.2012 21:10
Neboj,tam sroubovak do ruky nedostanu.A svarim pouze bodovou svareckou a to se nauci snad i cvicena opice.
Jinak kontrola kvality je dost vysoka.Za smenu svarim pres 3000 bodu (na kazdem kusu 18)a nikde nesmi chybet ni jeden.Kdyby se to s chybou dostalo az do skodovky,tak je to za kazdou chybu 1000kc z vyplaty dolu.
smazak73 napsal:
Mě se nelíbí prezentace ....všechno je zvláštních materialů a od TT je vše nej......dělá tohle Wunderlich nebo SW motech ??????
tak mezi TT a SW Motechem ja tedy vidim celkem rozdil...
---
a Wunderlich se snazi sam sebe prezentovat podobne myslim...
A leccos od TT fakt z kvalitnich materialu myslim je.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2