vevis napsal:
Dufino,jsi si jistej ze original nejde servisovat?Vetsinou staci montaz ventilku za 350kc pro opetovne natlakovani a mas servisovatelnej tlumic a repas za cca.2-2,5t.kc.
jistej si sem. Mozna na koleni to nekdo umi, ale neveril bych tomu, ze to pak vydrzi. Nejsou na to nahradni dily. V BMW ti reknou NESERVISOVATELNE, mame jen cely tlumic za 20tis.
Videl jsem tesneni co jsou tam a prave kuli jednomu mi tlumic vytekl.Sice Rusaci mi to nejak dali dohromady, ale vydrzelo to jen dalsich 7tis km a vyteklo to znovu. I to rozebirani byla kulisarna. Zadny sroubeni, proste to vylisovali na lisu.
Na to Hyperpro se da koupit vsechno...tedy to rikal Milan z TT.
Jeste jsem to nepotreboval, tak doufam ze ano
Nebudu se hadat,ale myslim ze to problem nebude.Jestli nekdo mate zadni tlumic na vyhozeni,tak mi ho klidne poslete a ja vam zjistim,jestli jsou ta tesneni bezne k sehnani a kolik by stala repas.
vevis napsal:
Dufino,jsi si jistej ze original nejde servisovat?Vetsinou staci montaz ventilku za 350kc pro opetovne natlakovani a mas servisovatelnej tlumic a repas za cca.2-2,5t.kc.
jistej si sem. Mozna na koleni to nekdo umi, ale neveril bych tomu, ze to pak vydrzi. Nejsou na to nahradni dily. V BMW ti reknou NESERVISOVATELNE, mame jen cely tlumic za 20tis.
Dufino ty jsi tady asi jaksi prisvuhnul debaty s p. Prochazkou a o panu Buranovi.
imho by to zvladli...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vevis napsal:
Dufino,jsi si jistej ze original nejde servisovat?Vetsinou staci montaz ventilku za 350kc pro opetovne natlakovani a mas servisovatelnej tlumic a repas za cca.2-2,5t.kc.
jistej si sem. Mozna na koleni to nekdo umi, ale neveril bych tomu, ze to pak vydrzi. Nejsou na to nahradni dily. V BMW ti reknou NESERVISOVATELNE, mame jen cely tlumic za 20tis.
Videl jsem tesneni co jsou tam a prave kuli jednomu mi tlumic vytekl.Sice Rusaci mi to nejak dali dohromady, ale vydrzelo to jen dalsich 7tis km a vyteklo to znovu. I to rozebirani byla kulisarna. Zadny sroubeni, proste to vylisovali na lisu.
Na to Hyperpro se da koupit vsechno...tedy to rikal Milan z TT.
Jeste jsem to nepotreboval, tak doufam ze ano
Nebudu se hadat,ale myslim ze to problem nebude.Jestli nekdo mate zadni tlumic na vyhozeni,tak mi ho klidne poslete a ja vam zjistim,jestli jsou ta tesneni bezne k sehnani a kolik by stala repas.
prosimte, never tomu...
volal jsem jak p. Buranovi tak p. Prochazkovi a jejich prvni vyjadreni bylo.. "PREDBEZNE TO JDE".. museli by videt.
Ja si koupil misto toho origo novej.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak po namontování pružin Hyperpro, se sem znova vracím. Nalil jsem tam olej dodávaný s Hyperpro 10 W a zdá se mi to tuhé až moc. Zvažuju že tam dám původní 7,5 snad se dostanu na očekávané vlastnosti. V tomdle stavu je to dobré na hluboké výmoly a kopance, ale zas moc tuhé na menší nerovnosti a kameny. Nezkoušel jste to někdo? Tedy Hyperpro+olej 7.5w ?
Upravil Lainen dne 26.04.2012 21:58
Lainen napsal:
Tak po namontování pružin Hyperpro, se sem znova vracím. Nalil jsem tam olej dodávaný s Hyperpro 10 W a zdá se mi to tuhé až moc. Zvažuju že tam dám původní 7,5 snad se dostanu na očekávané vlastnosti. V tomdle stavu je to dobré na hluboké výmoly a kopance, ale zas moc tuhé na menší nerovnosti a kameny. Nezkoušel jste to někdo? Tedy Hyperpro+olej 7.5w ?
Psal jsem to už na tomto vláknu na str.2 a musím se k tomu vrátit:
Je to tak jak píše Lainen. S olejem 10W je fakt moc tvrdá, navíc jsem do vidlí nalil 765ml, jak se psalo že by mělo být, ale neuvědomil jsem si, že progresivní pružina má víc závitů, tzn. trochu větší objem, než obyčejná. Výsledek se brzy dostavil: vyletělo mi gufero. Tak jsem si řekl, že by měl každý dělat to, čemu opravdu rozumí a dovezl vidlice k jednomu nejmenovanému pánovi k Uherskému Brodu. Po krátké přednášce o vidlích Mazocchi jsem si pro opravené a repasované odpoledne přijel. Takže: Olej 7,5W, důležitá je výška hladiny, navíc tam prý udělal ještě najaké malé úpravy. S tak brutálním rozdílem jsem fakt nepočítal, nikdy bych nevěřil, že může úplně nejtupější a nejlevnější vidle takto fungovat... Pročež to někdo uděláte jako já, bude vás s.r.á.t. jediná věc: zadní tlumič...
Mikes
Nově s KTM... :-)
Hele a víš jaká je ta správná hladina a co za „malé úpravy“ dotyčný na těch vidlích provedl?
Hyperpro progresy mám totiž připravený, olej taky a na výměnu se v nejbližší době chytám.
Do Uherského Brodu to mám ale docela z ruky, abych to tam vezl ..
Takže skončil jsem tím, že mám Hyperpro pružiny a olej 7,5 normálně 765ml. Na dorazy to nejde a tlumí to dobře na všech površích. Dosáhl jsem toho co jsem chtěl a už to prdím...
Takovej dotaz: taky vám tak nějak divně klape přední tlumič? Dnes jsem byl u Martyho se dívat na g650x a když jsem propéroval přední tlumič tak divně to klapalo. Než kovový zvuk spíš plastový.....divný. Říkal jsem si až přijedu domů, jestli to moje f800gs bude dělat taky. A dělá......tak nevím v čem je problém.
Teď mě napadlo jestli to nemůžou dělat brzdový kotouče........asi ne. Gčko má jen 1 a napevno.
Upravil swat dne 06.06.2012 21:28
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Takovej dotaz: taky vám tak nějak divně klape přední tlumič? Dnes jsem byl u Martyho se dívat na g650x a když jsem propéroval přední tlumič tak divně to klapalo. Než kovový zvuk spíš plastový.....divný. Říkal jsem si až přijedu domů, jestli to moje f800gs bude dělat taky. A dělá......tak nevím v čem je problém.
Teď mě napadlo jestli to nemůžou dělat brzdový kotouče........asi ne. Gčko má jen 1 a napevno.
Vem kladivo a zkus poklepat přes gumovou podložku na kovové části. Identifikoval jsem takhle 2 součástky vydávající pazvuky. Předtím jsem už odepisoval motor.
Já nevím, třeba to tak má být.....zatím jsem žádný vliv toho cvakani na funkčnost tlumiče nezjistil. A že mu dávám zabrat, to zas jo
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
No to jsem právě včera taky hledal co že to po startu tak bzučí ,říkám že by rozvoďák? a po detailní prohlídce jsem zjistil že to dělá spodní pružina na spoji výfuku,než se to trochu zahřeje a změní se pnutí tak rezonuje
Tak to dělá plovoucí kotouč.....nejhorší smrt je prej z vyděšení ......jedu dál.....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
me plavouci koutouce vpredu delaly takovej kraval, ze jsem muzel pomoci SKpasky prez diry u cepu je stahnout...a je klid.
Doporucuji.
Nekde jsem to tu cetl a je to paradni vychytavka.
Upravil dufino dne 09.06.2012 09:04
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Psal jsem to já, musíš ty pásky dát do kříže proti sobě na každej kotouč. pásku protáhni u nýtu,vlož jí mezi kotouč a třmen a stáhni jí, to klepání okamžitě přestane. Nemam foto. Jednu na 12hodin-druhou na 3 další na 6 a na 9. stáhni je k třmenu co je našroubovanej kotouč.
ptal jsem se v Inveltu a pry nove f800 maji kotouce stale stejne volne.
Pry to dokonce jeste volnejsi, takze je to asi normalni
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...