[183.58Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[164.42Kb]
Upravil Doc dne 28.03.2012 20:58
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[159.37Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[174.54Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[135.09Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[172.26Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[108.34Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[162.61Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Zbykek cesty do Annemasse proběhl nejenom v absolutní pohodě, ale na úžasné autostrádě v Alpách. Měli jsme radost z cesty a z krajiny, a protože jsme opravdu drželi velkou rychlost a viděli, že bude cíl včasného dojetí určitě splněn, náš úsměv to zvětšovalo. Navíc, komunikace fungovala skvěle a celou cestu jsme si povídali, uporzorňovali ta tu či jinou zajímavou věc a uběhlo to o to zábavněji. Opravdu skvělá komunikace, čistosta hlasu je neuvěřitelná i při rychlosti 180Kkm/h. Během francouzského placetí na dálnici, přestože nebylo mnoho placených míst jsme nevěděli, že poplatek za motorku je poloviční než za auto (Francií jsem na motorce nikdy neprojížděl) a tak jsme platili „po italsku“, opět postaveni vedle sebe a platili jenom směšné částky. Na svoji obhajobu dodávám, že jsme to dělali omylem a z neznalosti. Ale také upřímně doznáváme, že jsme způsob nezměnili, ani když jsme na to později přišli......
Doc přiložený následující obrázek:
[124.27Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[142.74Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[140.48Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[148.51Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[142.79Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[164.34Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[172.54Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[121.63Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[147.01Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Po celou dobu naší společné první cesty musím říci, že jsem si uvědomoval, že Thanasis je velmi dobrý, rychlý ale i bezpečný jezdec. Umí zatáčky a nejenom vysokou rychlost na dálniční rovině, je předvídavý a schopný a má dobré reakce. Neplaší, je cool. Vždy jsme se střídali ve vedení po přibližně stejných intervalech, dávajíc džentlmensky přednost jeden druhému. Souhra doslova absolutní, děvčata si cestu zpeztřovala častým focením během jízdy. Vanna je známa na jejich fóru jako vynikající fotograf, ale já měl možnost vidět, jak to dělá. Ta mrška fotí prostě nepřetržitě a z těch sto rozmazaných fotek vyjde náhodně jedna fantastická momentka. A proto není divu že z minulé cesty měli nejdřív 8000 fotek a já slintal, když jsem tehdy četl jejich cestopis a záviděl tolik krásných fotek. To je holá pravda pane prokurátore! A protože i nás často fotila, museli jsme se i my „revanšovat“ a měli jsme na konci cesty nepřeberné množství fotografií, když jsme je dali všechny dohromady.
Doc přiložený následující obrázek:
[162.18Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Tak dopadla naše první společná etapa, v úžasné pohodě, dobré atmosféře mezi všemi a navíc podle plánu. Nesnáším, když se odchází z kafe na autostrádě a my s Elpídou jsme již na motorce připraveni a nastartováni a vidíme, když naši spolucestovatelé si teď teprve vzpomenou, že ještě chtějí jít navšívit toaletu, potom vyndat ze zavazadel ještě mikinu, třikrát otvírat a zavírat bagáž. Ne že se to nemůže výjimečně stát i nám, ale během 750ti kilometrů již pochopíš co je stabilní systém jednoho páru a co je výjimka. Neměli jsme žádný rozdíl. Jak jsme již napsal, jsou zkušenými cestovateli a nemají zbytěčná „hluchá místa“ nebo „mrtvé časy“. Logicky, svižně, šetříce čas tam, kde to nebolí, ale zvyšuje to produktivitu. Kdo často cestujete v páru víte přesně o čem mluvím. Dámy na záchod a než se vrátí, již jeden z pánů koupil kafe a zakousnutí pro všechny. Jak kdy a jak kdo, ale nikdo není líný, nikdo nemá nos nahoře a spolupráce funguje harmonicky. Nezdá se to, ale je to ohromně důležité. Jenom si zkuste představit, o kolik dopředu vám ujede pomalu jedoucí tirák, pokud ztratíte (zcela zbytečně)pouhých pět minut. Do Annemasse jsme dorazili nejenom za světla, ale ve vynikajím čase, těsně po půl sedmé. Na to, že v jednu v poledne jsme teprve vjížděli na dálnici u Ancony, není 750km během šesti a půl hodin malý výkon, včetně tunelu, zastávek a pátečního provozu na italských dálnicích.
Doc přiložený následující obrázek:
[124.71Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[160.7Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic