Neska jsem namontoval REMUS Hexacon - Titanovou verzi a Remus svody bez katalyzátoru a je to úlet. Zvuk perfektní, hlubší a hutnější než originál, vzhled libovej a cena taky šla
Instalace byla v pohodě, bylo nutné sundat chladič a odpojit lamda sondu (následně jí zase zapojit a zašroubovat do Remusu).
Co je horší, že Remus nejde dohromady s padáky TT, takže budu muset vyzkoušet nějakou alternativu. Problém je u brzdového pedálu - výfukové potrubí remusu je trochu většího průměru než originál, a padáky TT jsou uchycené na stupačky, velice blízko potrubí. Navíc u hlavy válců je profil taky jiný, takže padáky v přední části před motorem taky vadí...
Ach jo, Remusu se nevzdám, takže asi prodávám padáky TT i s nástavci za nějakou dobrou cenu. Kdyby měl někdo zájem, dejte vědět.
...jo pokud by někdo měl zájem o origo potrubí, na ceně se dohodneme. JE promáčklé v přední části šutrem, ale funkcionalitě to nevadí. Navíc má vykuchaný katalyzátor, takže je to dobrá alternativa k současnému výfuku, pokud pojedete někam na východ, a nebudete si chtít ničit svoje svody a extrahovat prakticky nevratně katalyzátor...
A jak je ten Rámus subjektivně znát? Zvuk asi nebude mít chybu, ale co to ostatní?
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
A jak je ten Rámus subjektivně znát? Zvuk asi nebude mít chybu, ale co to ostatní?
No, je to luxus, před tím jsem měl origo výfuk, kterému jsem vykuchal katalyzator, a to bylo jak hlučný, tak to bohužel mělo i hnusný zvuk. Ale nebyla jiní šance, jel sem na východ, potřeboval jsem ten katalyzator nějak vyřešit a Remus tehdá ještě nebyl.
Remus má krásnej hlubokej klokotavej zvuk, nechal jsem tam to "homologované" tlumítko, takže se i ten hluk dá docela v pohodě. Když parkuju do garáže, tak ani nebudim sousedy (nebo se bojej cokoli říci)
No má ten výfuk zásadnější problém, o kterém se nikde nedočtete:
a) sníží světlou výšku podvozku cca o 1,5 cm (ty roruy sou prostě širší)
je nekompatabilní z většinou padáků a šusplechů Jediné co s tím +/- funguje je tohle: http://www.advent...d_121.html , což je IMHO nejlepší šusplech a padák co sem zatim viděl...
Takže je o něco hlučnější?
A přijde ti, že motorka jede lépe? Jak jsem pochopil, tak máš jiné svody, měnil jsi k tomu ještě filtr?
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
To Jarax: dá se Remus Hexacon namontovat na původní svody, nebo je nutno je taky vyměnit ? Mám padáky i nosiče kufrů od SW Motech a nerad bych to vše kvůli novým svodům taky měnil..
jacob napsal:
Takže je o něco hlučnější?
A přijde ti, že motorka jede lépe? Jak jsem pochopil, tak máš jiné svody, měnil jsi k tomu ještě filtr?
Mám i Remus svody. Komplet vyladěný set, včetně otevřeného filtru Blue (obdoba KN, akorát KN ještě nedělá).
Kromě toho, že do toho můžu teď lejt co mně napadne (třeba olovnatý super), tak to samozřejmě má významný vliv na krouťák a váhu.
a) váha - jak koncovka (titan) tak svody jsou výrazně lehčí než originál.
krouťák - jede to lépe v nízkých otáčkách, když zavřu plyn, klidně si na jedničku brumlá a nechcípe ani do kopce. Tipuju, že se mi posunulo pásmo kde ten motor něco dělá tak o 300 otáček. Srovnávám proti origo s katem.
Ale ruku na srdce - ten posun výkonu je znatelný i v případě, že jen vykucháte katalyzátor, což se dá provést za pár drobných. Mám tu celé jedny svody s vykuchaným katem na prodej.
bluesbery napsal:
To Jarax: dá se Remus Hexacon namontovat na původní svody, nebo je nutno je taky vyměnit ? Mám padáky i nosiče kufrů od SW Motech a nerad bych to vše kvůli novým svodům taky měnil..
...hmm pak je třeba se zamyslet nad tím, proč vůbec měnit jen koncovku. Podle mne je výměna koncovky na h...., teda vlastně ne, je na efekt - vypadá fakt hezky...
Jinak k tvojí otázce, nejsem si jist, protože trubky remus mají jiný průměr. Ale možná je ta příruba na konci už shodná. Musel bych změřit, ale sundavat to znova nebudu...
Nosiče kufrů jsou určitě v pohodě (výfuk je užší a lehce blíž ke kolu, montuje se na standardní úchyty), padáky netušim. Ale když se na ně kouknu, jsou svodům docela blízko, takže bych se trochu bál...
Moc pekne varianta je este ta moja http://trawis.rajce.idnes.cz/BMW_F_800_GS/ pasuje vsetko od TT a vzduchový filter bi mal pasovat z F800s/st rozmeri su tie iste poviem vam buduci tyžden objednal som ho ak nie bude na predaj.
Upravil siso dne 26.02.2009 19:21
umíte někdo italsky? tady v shopu pod F800 to vypadá, že maj celá kola na ráfkách excel pro F800gs.Nebo to je jen ráfek a dráty a vypleť si sám? Přeložíte někdo?
jarax napsal:
umíte někdo italsky? tady v shopu pod F800 to vypadá, že maj celá kola na ráfkách excel pro F800gs.Nebo to je jen ráfek a dráty a vypleť si sám? Přeložíte někdo?
Excel - Cerchio rinforzato per F800GS - Nero
- Toto je !pouze! rafek, neobsahuje ani draty, je tam vyslovene napsano, ze je to ilustracni foto.
TT® - KIT ruota ant. 21 per F800GS
(incluso montaggio)
- Tyto kity, v ruznych velikostech, obsahuji rafek s namontovanyma dratama, tedy ano, vcetne montaze. I tady je ovsem penumatika a brzdove kotouce pouze ilustrativni
Tedy 17'' a 21'' excel rafky, smontovane a se zarukou na montaz, te vyjdou na 404 a 317/317 (podle sirky) Euro.
jarax: Z tím že je to nekompatibilní z vetsinou... jsi mě teda dostal cená informace takže díky na to budu myslet.
Upravil NakasiBMW dne 30.04.2009 11:33
...padáky jsou opravdu super, sem měl nehodu v útrerý, čelní náraz a následně motorka spadla z výšky na bok a padáky bok motorky krásně ochránily, takže žádné škody na plastech nebo chladiči. Deformace padáků samozřejmě proběhla, ale přesně to se má stát. Teď budu na pojistku toho pitomce kupovat nové... Objednávám je vlastně dnes, protože se osvědčily. Každopádně jsou vhodné třeba i na přidělání kanystrů...