Tak to bude asi křížek u převodovky. Předpokládám, že musím sundat celou zadní kyvnou vidlici, abych se na křížek dostal. Je k tomu zapotřebí nějakej zvláštní cajk, jako stahováky atd..nebo vystačím s běžným dílenským vybavením????
Na sundání kyvky - běžné dílenské nářadí + přípravek na principu invertního kladiva (na demontáž pravého čepu pro ložisko kyvky) + momentové klíče (utažení čepů, šroubových spojů při zpětné montáži).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Přípravek zašroubuješ místo "prostředního" šroubu (ten tam slouží pouze jako záslepka) na pravém čepu - závit M6.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Přípravek zašroubuješ místo "prostředního" šroubu (ten tam slouží pouze jako záslepka) na pravém čepu - závit M6.
Jo presne takhle jsem to myslel.. Tak uvidime, o vikendu s tim zkusim pohnout dopredu
Snad me tam nic neprekvapi. Diky moc a diky vsem ostatnim, budu sem davat vysledky sveho pocinani. Kdyz jsem si u Hondy umel vymenit rozvodak, tak tohle snad taky dam
Tak vše je rozebráno a výsledek je následující - vůle na zadním rozvodu je téměř nulová, na obou křížcích taky nulová. Na výstupní hřídeli je to cca 45°, což mi přijde dost. Tak jsem na to koukal a přišel jsem na následující domněnku - pokud by ona vůle byla mezi jednotlivými ozubenými kolami v převodovce, tak je na každém převodovém stupni jiná vůle - pokud se pletu, tak prosím o opravu. Ale vzhledem k tomu, že je vůle stejná na všech rychlostních stupních, tak podezřívám posledního možného vyníka a tím je převod spojky na vstupní hřídel. Takže poprosím o Vaše názory
Můj názor je,že jsi to kuchal zbytečně.Když já pořídil dvanáctku,tak jsem myslel,že z toho zešílím.Před tím jsem měl japonce,takže ticho.Dneska mi přijde,že je to koncert a šepot květin.Různé pazvuky jsou pořád stejné a nemění se,takže dnes je už nevnímám.
Dum spiro,spero.
Biker755 napsal:
Můj názor je,že jsi to kuchal zbytečně.Když já pořídil dvanáctku,tak jsem myslel,že z toho zešílím.Před tím jsem měl japonce,takže ticho.Dneska mi přijde,že je to koncert a šepot květin.Různé pazvuky jsou pořád stejné a nemění se,takže dnes je už nevnímám.
Možná ano, ale je lepší to zbytečně rozložit a složit, než být pak překvapen někde na cestách. Což tedy mohu být stejně
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Biker755 napsal:
Můj názor je,že jsi to kuchal zbytečně.Když já pořídil dvanáctku,tak jsem myslel,že z toho zešílím.Před tím jsem měl japonce,takže ticho.Dneska mi přijde,že je to koncert a šepot květin.Různé pazvuky jsou pořád stejné a nemění se,takže dnes je už nevnímám.
Možná ano, ale je lepší to zbytečně rozložit a složit, než být pak překvapen někde na cestách. Což tedy mohu být stejně
Přeci nebudu rozebírat motor kvůli tomu,že by mne mohl někde,někdy zradit.Můj názor,řekni někomu kdo jezdí delší dobu na 12ce a porovnejte to,nebo bych využil servisákovu nabídku a zajel za ním,než bych to kuchnul.
Dum spiro,spero.
Biker755 napsal:
Můj názor je,že jsi to kuchal zbytečně.Když já pořídil dvanáctku,tak jsem myslel,že z toho zešílím.Před tím jsem měl japonce,takže ticho.Dneska mi přijde,že je to koncert a šepot květin.Různé pazvuky jsou pořád stejné a nemění se,takže dnes je už nevnímám.
Možná ano, ale je lepší to zbytečně rozložit a složit, než být pak překvapen někde na cestách. Což tedy mohu být stejně
Přeci nebudu rozebírat motor kvůli tomu,že by mne mohl někde,někdy zradit.Můj názor,řekni někomu kdo jezdí delší dobu na 12ce a porovnejte to,nebo bych využil servisákovu nabídku a zajel za ním,než bych to kuchnul.
Tak zatím jsem motor moc nerozebíral..zadní kolo bych sundal tak jako tak, takže jediné, co jsem dělal možná zbytečně je sundavání kyvky...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
nicholas1 - kdyby bylo vymačkané drážkování na spojkové lamele (případně spolu s vymačkaným drážkováním na vstupní hřídeli převodovky), tak to bude na neutrál při volnoběžných otáčkách slušně "rachtat" - při vymáčknutí spojky pazvuk zmizí.
Souhlasím s Biker755 - už jsem to psal o hezkých pár řádků výše - taky si myslím, že hledáš "čerta" tam kde není
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
nicholas1 - kdyby bylo vymačkané drážkování na spojkové lamele (případně spolu s vymačkaným drážkováním na vstupní hřídeli převodovky), tak to bude na neutrál při volnoběžných otáčkách slušně "rachtat" - při vymáčknutí spojky pazvuk zmizí.
Souhlasím s Biker755 - už jsem to psal o hezkých pár řádků výše - taky si myslím, že hledáš "čerta" tam kde není
Jo je to možné, ale těžko se mi chápe, že ta vůle je tam normální..jezdil jsem na Yamaze, Hondě i Jawce a takhle velkou vůli jsem nezažil...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Tonda napsal:
No teď ale jezdíš na BMW, takže si vymaž z mozku staré vzpomínky
Se snažím, ale ten divnej zvuk....
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Tonda napsal:
No teď ale jezdíš na BMW, takže si vymaž z mozku staré vzpomínky
Se snažím, ale ten divnej zvuk....
Taky jsem byl vykulený jak sud piva a dnes,jak říkám je to koncert.
Ok, no tak jsem to pěkně rozložil, vyčistil, umyl drobné skvrny od asfaltu a teď to zase složím
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Tak..všechno je na svém místě, včera jsem zubním kartáčkem čistil zadní kolo - toluenem jde asfalt smýt nejlépe a ještě je u toho veselo
Teď mě čeká štelování ventilových vůlí.
A ještě bych měl jeden problém - levé ventilové víko je od předchozího majitele trochu odřené - co s tím? Zabrousit, zaleštit, a nechat nastříkat komaxitem? Ale jak se zbavím staré barvy? Pískování se bojím...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Těch ventilu se neboj není to tak složitý jak to vypadá..
a k tomu víku bacha na pískování je lepší to sundat chemicky a pokud je hodně odřený po zbavení barvy dotmelit do požadovaného tvaru a nechat nastříkat komaxem.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Těch ventilu se neboj není to tak složitý jak to vypadá..
a k tomu víku bacha na pískování je lepší to sundat chemicky a pokud je hodně odřený po zbavení barvy dotmelit do požadovaného tvaru a nechat nastříkat komaxem.
Asi bych měl nastavit i axiální vůli na vahadle, ne?
No právě - pískování se dost bojím. Na druhou stranu nevím, jak jinak se zbavit barvy - nějaký louh?
Hele a on existuje nějaký tmel, který lze použít pod komaxit?
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..