Mitas má asi nějaké problémy s kvalitou a poslední dobou ještě víc. Marek jezdí dost rychle, ale mám kamaráda, co s náma byl minulý týden v Rumunsku, jeli jsme do 140km/h po dálnici, jinak piánko, a ulítly mu 2 celé špunty na úplně nové gumě - vyrvaly se až na plátno. Tak co k tomu řekne výrobce??? Ivan
howgh
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Já osobně nemám na Mitaskách nejmenší problém, zadek mi vydrží 20 tisíc, předek 10 tisíc, tak proč ne??? Pokud budou problémy s kvalitou, tak se na ně vykašlu, ale zatím mi sloužily perfektně. Ivan
bohumil napsal:
Já taky nevím proč ty mitasky furt rvete na baworáka dyž tam nepatří ani rozměrově ani váhově.Myslim si že na gumách by se zrovna šetřit nemělo.
Mě se taky nezdá dávat dozadu místo 150ky 140ku.Bohužel mitas větší rozměr nedělá.Jak je to s váhovým a rychlostním indexem nevím,ale myslím si že ta guma prostě tu zátěž nevydrží a začne se trhat.Viděl jsem to samý na varaderu...taky urvaný špalky.......Problém s gumama na velký endura je ale celosvětovej.Když jsem pročítal fora ADVriders,taky se tam lidi ptali jaký gumy jsou nejlepší na šotolinu,bláto nebo na písek.Na silnici je to jasný...anakee....ale co tam obout aby byla cena/životnost/dobrý vlastnosti v terénu vyvážená???
Třeba by mě zajímalo na jakejch gumách jeli B&G v LWR ??? Popřípadě co obujou na LWD????
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
tak jsem se nechal informovat u conti zastoupeni pro čr a jejich odpoved je zde: Pneumatiky TKC 80 se vyrábějí již pouze v Koreji. Při přesunu výroby se změnila i používaná směs, ale dle vyjádření výrobce by měla být výdrž přibližně stejná.
Vliv na ujeté kilometry může mít styl jízdy, druh povrchu a v neposlední řadě i to, že výroba nestíhá a pneumatiky nejdou na sklad, ale přímo do prodeje.
Upravil zmijon dne 10.05.2007 19:46
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Čau chlapi, zaujaly mě vaše postřehy a zkušenosti s různými typy pneumatik. Můžete mi prosím někdo poradit? Z celé té to diskuze vychází jako vítěz, na zadní kolo pro 1200 GS, Mitas E-09. Místo rozměru který je doporučený výrobcem (150/70/17) vyrábí Mitas 140/80/17 a ještě k tomu je to dušová pneumatika, která by se obouvala na ráfek pro bezdušovou pneumatiku, což mi v pneuservisu vyloženě nedoporučili. Můžete mi v tom někdo udělat jasno? Díky za pomoc.
hanzelka
Jednou je to rozměr který na náš ráfek nepatří a stát se může cokoli, to je bez debaty.
Ovšem Dakary jsem sjela už tři a neměla jsem jediný problém. Dávám ho tam s duší a mezidobí mezi obutím a vyzutím nemám nic k řešení. Prostě jen jezdím.
Přezouvat nechávám v pneuservisu kde mají zouvačku, protože doma se nám podařilo právě kvůli širokým patkám na ráfku Dakara protrhnout, jak jsme ho tam rvali... Nazout dušovou 140ku na bezdušový 150kový ráfek není taková sranda jak se může zdát...
Takže shrnuto a podtrženo: není to guma pro nás určená, ale slouží nám více než dobře
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Ještě bych se vrátil k Karoo T, má někdo praktickou zkušenost, kolik se na nich dá najet při provozu asfalt/terén 70/30? Už jsem byl rozhodnutý je obout, byl jsem ale v TT montovat nějaké věci a přijel tam 2 maníci na Karoo a shodně tvrdili, že na nich najeli max 2000 a jsou holé, tak teď fakt nevím, ale asi to bude jenom o tom, kolik za to kdo tahá a kde jezdí. Jinak jezdí někdo kombinaci MITAS přede 07 a zadek 09? a na kolik je foukáte?
Luboš
Karoo T - jízdníma vlastnostma jsem byl maximálně nadšenej, jak na silnici, kde si pravidelně odírám boty o asfalt, tak v terénu. Ve velkých rychlostech (dálnice - 190 km/h) se chovají neutrálně, nehučí, v podstatě jeko kdybych neměl špunty. Výdrž je průser, mám na nich najeto tak 3000 km a vypadaj jak pneu se silničním vzorkem na okruh Zajedu si teda do brna na autodrom, abych jim ukázal jak maj vypadat slicky, a pak přezuju. Co, to ještě nevím...
Kombinaci 07 předek a 09 zadek měl kamoš. Nijak si nestěžoval. Já měl buď 07 nebo 09 vždy sadu. Foukám asi 2 předek a zadek 2,4 jízda imrvére ve dvou a tři kufry. Když jedu náhodou sám a jen s jednim kufrem, tak tlaky nechám bejt. Nikdy problém. Jedinej jsem měl naloženej a to takovej, že se mě zdálo jako by mě občas trochu ustřelil zadek. Tak jsem vzal měřák a zjistil. že tam mám 1,4. Dofouk jsem je a opět bez problémů.
Jen bych se chtěl zase zeptat já, kolik stojí a jaký jsou rozměry.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Vcera jsem s vratil z Ro.
mam obute TKC 80 na obou kolech a byl jsem moc spokojeny.
Najeto na nich 3600 km a asi by to vydrzely jeste jednou.....asi,asi
Tom
TKC 80:
Asi nejlepší pro kombinaci do 50% offroad, výdrž 6-8 tis km podle stylu jízdy
Karoo T:
Jízdními vlastnostmi téměř totožné s TKC 80. Zadní guma však vydržela jen asi 4 tis km a totálně se sjela. Je ale pravda, že jsem s nimi jezdil více na asfaltu (tak 80%). Přední má už cca 7 tis km a pořád docela drží. Typuju tak ještě 2-3 tis. km.
E09 Dakar:
Mám ji jen vzadu (vpředu dojížím Karoo T) a velice mile mě překvapila. Trakce v terénu výrazně lepší než obě předchozí. Na asfaltu drží docela obstojně (zatím mi to ani jednou neustřelilo). Více ale hučí a neporučuju na ní jezdit více jak cca 150 km/h. Problém je trochu s užší šířkou (140), a tak je potřeba dát pozor na šutry, aby neotloukly zadní ráfek. Už mám na ní tak 3 tis km a vypadá to, že životnost je výrazně vyšší než u obou předchozích (pokud vám ale špatným nahuštěním či jízdou rychle na dálnici neulítnou špunty - mě se to ale nestalo). Přední E09 však moc nevydrží, prý. Není dělaná na náš těžkej předek.
S trháním špuntů na E09 žádný problém.. předek i zadek foukám na 230kPa, tak 50% ve dvou.. skoro 90% asflat... obvykle cestovních 100, když mě rupne v kuli i 170.. předek po 6500km skoro mrtvý-obržděný, zadek ještě 8mm.... duše neřeším, nalil sem OKO a drží
Zajímalo by mně, jestli máte někdo osobní zkušenost s Karoo T, jsou vzorkem podobné jako TKC, nějaké hodnocení už tu bylo, jde mi spíš o výdrž. Měl jsem na ně spadeno, ale potkal jsem maníka který tvrdil, že na nich najel 2 t km a byly holé. Já jezdím tak 70/30 asfalt/terén a nechce se mi věřit, že se normální jízdou tak rychle zhoblují, asi je to o tom, kdo jak za to tahá.
Luboš
mám pocit, že po ujetí svých prvních 700 km na GSu mohu přispět do této odborné diskuse. chtěl jsem říct že mám takovou zkušenost, že během 3km v bahnitě loužovité údolní cestě s obutými ankee si to boží hovádko zhruba tak 2x v leže na chvilku odpočine
říkám si hurikán
Luba napsal:
Zajímalo by mně, jestli máte někdo osobní zkušenost s Karoo T, jsou vzorkem podobné jako TKC, nějaké hodnocení už tu bylo, jde mi spíš o výdrž. Měl jsem na ně spadeno, ale potkal jsem maníka který tvrdil, že na nich najel 2 t km a byly holé. Já jezdím tak 70/30 asfalt/terén a nechce se mi věřit, že se normální jízdou tak rychle zhoblují, asi je to o tom, kdo jak za to tahá.
Ohledne jizdnich vlasnosi, Karoo T neni spatna volba. Me prisly hodne podobne jako. TKC-80. Maji jen jeden problem, a to zcela zasadni. Zadek mi vydrzel 3 tis km a byl temer holy. Proto je podle mne lepsi jit sice do drazsich TKC-cek ale najet na nich temer dvakrat tolik. Pokud chces kombinaci asfalt/teren tak 70/30.
Ohledne jizdnich vlasnosi, Karoo T neni spatna volba. Me prisly hodne podobne jako. TKC-80. Maji jen jeden problem, a to zcela zasadni. Zadek mi vydrzel 3 tis km a byl temer holy. Proto je podle mne lepsi jit sice do drazsich TKC-cek ale najet na nich temer dvakrat tolik. Pokud chces kombinaci asfalt/teren tak 70/30.
A nebo do lacinějších Mitasek a vydržej ti 4 x tolik
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
A nebo do lacinějších Mitasek a vydržej ti 4 x tolik
Z Mitasek mám zkušenosti jen s E-09. Předek vydrží výrazně méně než TKC-80 a dokonce i méně než Karoo T. Není to guma stavěná na váhu velkého GSA.
Zadek E-09 fak docela drží a cena kolem 1500 Kč je super. Problém je v tom, že se mi začínají po cca 2 tis km natrhávat špunty. A to mám gumu huštěnou na cca 2.2 atm a nejezdím víc, jak 120 km/h. Problém je i v tom, že je to 140 místo 150 a tak už mám na pár místech omlácenej ráfek od šutrů. Z těcho důvodů u mne po mnoha pokusech vítězí TKC-80. Záleží ale na každém jak a kde jezdí.