morabo napsal:
Tak budeš hodná a pustíš tam Hekříka samotnýho
ono vubec v Italii.. hlavne v toskansku.. je ta dovezena baba.. tak nejak.. ZBYTNÁ
hezci holky nez napr. v Siene jsem FAKT nevidel. NIKDE.
Upravil hicks dne 29.06.2012 15:12
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
hezci holky nez napr. v Siene jsem FAKT nevidel. NIKDE.
Hicks oceňující dívčí půvab?
Blábol roku Nr. 2
Vždyť Hickse zajímá pouze: co samice(označení cituji) v kuchyni uvařila...né jak při tom vypadala
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
Vždyť Hickse zajímá pouze: co samice(označení cituji) v kuchyni uvařila...né jak při tom vypadala
ted jsem poradne nazranej, tak jsem na to zapomel...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hugitka napsal:
Díky za ty kameny... To by mě ani nenapadalo hledat....
Řím máme projetý a prochozený křížmo krážmo...vezmu s sebou průvodce s mapou...je to jedno z nejhezčích měst...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Mohu poskytnout kontakt na apartmán u příjemné paní domácí kousek od centra, dá se tam zaparkovat ve vnitrobloku nebo když jsme byli na moto, spali jsme severně od Říma u Lago di Bracciaono...je tam parádní koupání, stan přímo na pláži...
Vjetrnik přiložený následující obrázek:
[54.55Kb]
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
hugitka napsal:
Díky za ty kameny... To by mě ani nenapadalo hledat....
Řím máme projetý a prochozený křížmo krážmo...vezmu s sebou průvodce s mapou...je to jedno z nejhezčích měst...
Tfuj tam bude vedro... Už to vidím...
V tom Římě budeme asi potřebovat něco víc, než camp, už pro bezpečí věcí a motorky... Kde jste tam vegetili?
my tam byli v zari a bylo 40 stupnu.
chodit po rozehratejch pamatkach jen pro cvoky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Jinak tohle je teoreticky taky vlastně k tématu. Trochu základních slovíček a vyvětlení některých reálií a zvyklostí, co jsem kdysi připravoval pro Hickse na jeho výpravu "na podpatek", tak snad se bude někomu hodit.
Kdo budete chtít, napiště, pošlu Vám to ve wordu, aby se to dalo vytisknout.
L’italiano turistico per „Icks“
...
To je skvelej vyber. Opet jsem se rozhodl naucit alespon zaklady.
Upravil alesvagner dne 05.07.2012 21:59
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
alesvagner napsal:
...Opet jsem se rozhodl naucit alespon zaklady. ...
...snaž se, příští jaro to bude potřeba...
Potreba to bude uz za chvili, az pujdu na snidani.
Ale jo, italstinu fakt vyuziju a dal bych se do ni driv, ale ve skole mi nalozili spanelstinu, tak se to komplikuje. Ale jak pisu, jdu do toho.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Musím přiznat, že i když si mnozí řeknou Itálie, boooože, to není správný "adventure", tak pro začátečníky je to určitě slušná zkouška, pokud se nechystáte jen jet po dálnici a ležet týden u vody a pak zase dálnice domů.
Během přejezdů jsme poznali Italský venkov, hory, pastviny, pustiny, černé fleky v kopcích po požárech, tropická vedra typická pro tamní kraj v kombinaci se Saharskou teplou vlnou. Bylo to místy až depresivní jet desítky kilometrů a nevidět nic živého. Ani pes, ani kočka, ani člověk, prostě nic. Jedete, projíždíte vesnicemi, domy zavřená okna včetně okenic, venku u domů ani stolek, ani židle. Nevím, kde všichni byli, ale ani ve městech bych neřekl, že bylo narváno. A to v jakoukoliv denní dobu. Prostě jiný kraj a jiné zvyky. Takhle bychom asi Itálii nepoznali, pohybovat se jen u turistických cílů.
Spali jsme v kempech, stravovali jsme se formou campingu, takže žádné večerní žranice v restauracích, snažili jsme se to postavit celé jako low cost trip, což se dá říci i povedlo.
Za sebe co by řidiče mohu přiznat, že tahle dovolená mi ukázala, jak je nutné znát svůj stroj a jak je nutné být připraven na vedra. Opravdu nechutné je, když jedete v bezpečném oblečení, tzn. v plné výbavě a pere na vás slunce, nikde žádný projezd stínem, obtékající vzduch připomíná fén přepnutý na horký vzduch. Tohle jsem doposud vážně nezažil a každý kilometr a každá zatáčka opravdu vysilovala a dodržování pitného režimu bylo více než důležité.
Myslel jsem si, že motorku jsem připravil jak jsme jen mohl a skutečně to tak bylo. Mou chybou byla neznalost jejího chladicího systému, což nás dostalo do nepříjemností. V 18% stoupání, ve dvou, s bagáží se nám Dakarka uvařila. Když vychladla, kontroloval jsem expanzku, kde stále kapalina byla vidět, proto jsem nic nedoléval. Po dalších řekněme 100km začala cukat. Zkoušel jsem lambdu, dal jsem novou svíčku, vyčistil vzduchový filtr, dal nové palivo, nic nepomohlo. Proto jsme zvolili směr domů, přičemž cca 15km jela a nejevila žádné zhoršení. Ovšem u Trenta se z motoru valil strašný zvuk, přirovnávám to zvuku jako kdyby měla motorka odpojený výfuk hned u motoru. No nic, sjíždíme z A22 po které jsme se chtěli co nejrychleji dostat domů a voláme asistenční službu. Ta nás dostala do kempu u Bolzana, kde nás druhý den ráno vyzvedl Servisák. Možná by po dolití vody dojela, ale prý je dobře, že jsme už na tom nejeli, aby se nezničilo něco dalšího. Kdo ví, ale štve mě to.
Ačkoliv naše dovolená neměla ten správný konec, přesto jsem rád, že jsme ji absolvovali. Jak říkám, pro začátečníky slušná zkušenost i když bohužel negativní.
Naše celkové náklady se pohybovaly někde kolem 310euro + náklady na dopravu zpátky do ČR.
Přesnou trasu doplním, až ji vytáhnu z navigace, Google Maps to flákají a neposílají to po maličkých silničkách, kterými jsme ve skutečnosti jeli.
Velké poděkování patří Mildovi a Marušce Servisákovým, kteří přerušili víkendový plán a dostali nás domů. Ježkovi za zapůjčení vleku. Kamarádovi Honzovi, který doprovázel Mildu a střídal se s ním v řízení.
P.S. Pokud se někdo chce pobavit o technickém problému prázdného chladiče a přitom plné expanzce, prosím založte nové vlákno, nechme tohle jen Itálii jako takové.
jezek napsal:
nemáš to daleko a my ti ho vždycky půjčíme..
pokud myslis me tak prome je lepsi kdyz bude stat na place. On se mesic nehne a pak se muze ulitat a me uz sere tahat plato. Tam tu moto nevidim
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Ty mas vyhodu mas to do AUTOVIE kousek ja se pronej musim otocit 259
Autovie je sr.á.č... Kolega dělal certifikačního technika v MARO Kralovice a Autovie jen bere levnější vleky od nich, dávají na to svoje loga a dělají jen malé úpravy... A kupovat novej vlek je ranec, takže spíš bych si sehnal něco jetýho a dal ho pořádně do kupy, aby zvládl podobné akce jako byla ta naše... Ale jsem rád, že Ježek ho má a je ochotný, vím kam se obrátit...
To servisak: já jsem myslel Michala.. Je jasný že ty to máš daleko a určitě ho občas využiješ..
To Michal (xHackerM): ty to k nám nemáš daleko Tenhle VEZEKO stál novej taky ranec, je to bržděnej speciál stavjenej na zakázku na 3 moto (nebo 1+side car), firma ho kupovala použitý v zánovním stavu.. práci vždy odvede dobře..