swat napsal:
Já nevím co furt máte. Už jenom to slovo facelift znamená že to nic zásadního nebude. Další elektronické srance tam jsou stejně jen na ostudu. Furt brecite nad podvozkem , motorem a pod. Pravda je že ta motorka má pár much ale nic tak zásadního co by jiné neměli a nedalo se to překousnout. Furt tu slyším slova lehčí terén a expedice, kolik z vás tu ten lehčí terén a expedice jezdí?
Kdo chce vytunit podvozek holt musí nejakej ten desetilitrik obětovat. Má na výběr od hyperpro přes bitubo ohlins až po tractive . Hodí excely , velkou nádrž a může mazat na cape town.
Jen tak pro zajímavost, kolik je tu tak excelentních jezdců co využijí sériovou f800gs bez úprav v terenu na 100%?????
Když už tu píšete o hotové expedicni motorce co sjela z linky, která že pak to je????
Naprostej souhlas. Taky mi příjde zvláštní že tu mnozí mají na podvozek požadavky jako by uměli jezdit ME v motocyklových soutěžích a na druhé straně by rádi měli elektroniku která pohlídá aby sebou nemlaskli při rozjezdu na štěrku či vodě osobně ty elektro vymoženosti taky moc nemusím; je to potencionální zdroj poruch ,snižuje opravitelnost motorky vlastníma rukama a prodražuje to servis.
kim napsal:
nemusím; je to potencionální zdroj poruch ,snižuje opravitelnost motorky vlastníma rukama a prodražuje to servis.
hele panove.. KOMU Z VAS ODESLA VYLOZENE ELEKTRONIKA NA OSMIKILE?!
co odchazi je upeceni alternatoru a driv vadna serie EWS. Palivova pumpa.. dobre.. na to byly svolavacky a kdovi kde byl problem.
co resime jsou v prvni rade MECHANICKE zavady.. proc je porad elektronika tak spatna, kdyz nam tu odchazi v prvni rade vylozene MECHANICKE dily?
Upravil hicks dne 08.07.2012 21:35
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja neviem či to bolo TD čko /ani neviem čo to znamená/Skratka GS1000, len som za ním ledva stíhal a to je fakt. 650 mám, lebo to bola výhodná kúpa a hotovo.Nikdy by som za nu nedal tolko penazí kolko stojí nová, ani za jedno BMW.Mal som fakt vela motoriek na to aby som vedel posudit či to "TD čko" šlapalo alebo nie.
Tvoje Gs 800 tak isto ako nová Octávia NIKDY zberatelský kusok nebude. Presne pre takmer neopravitelné elektroniké zariadenia rozneho povodu. Ktorý zberatel si kupi niečo čo sa mení každé dva roky? To ako by niekto zbieral staré práčky.V zberných surovinách ich bude dosť.
Nemusíš tu rozoberať moj psycho problém , stači ked napíšeš svoj názor ako ja.
My všetci tu vieme že máš najazdené STODVADSATTISIC km že si tu najkompetetnejší človek na tomto fóre. Hlboko si ta vážime , pre názory, skúsenosti, ale stranícku knižku mal možno tvoj tatko, ja som až tak starý zasa neni
R100GS se vyrabelo or doku 87 do 95. nevidim, ze by obmena modelu zatim nejak extremne vybocovala, nebo zrychlovala.
...
navic nevim proc porad operujes s 1000GS... ja o tom v zivote neslysel ani ve wiki to neni. Ale starsi boxery nez 1150 neresim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ne TDcko, ale PDcko.. PAris-Dakar
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks: Myslel som GS 100 / zle som to prečítal na ich nádrži lebo ma to v podstate nezaujíma len viem že 1000cm3/ ale nebola to pointa tohoto príbehu zbytočne ma chytáš za slovo,
len sa tu chytíš za detail a táraš. Tak tu máš obyčajnu na odkaze seriovu, nie PD čko a stojí viac ako tvoja , dokonca tvoja ked jej nestočíš KM tak je v podstate nepredajná
iba ak za srač.ku.Taká je realita , dva roky som prevádzkoval motobazár, nikto nedá prachy za moderného vodníka zo 120000km.
Este raz to skusim zhrnúť : Nove motorky strácajú na cene pre všetky tie elektronické ko.ko.ti.ny.,zbytočného navyšovania výkonov na ukor zložitosti atd. len aby to malo papierové predpoklady na velký predaj . Toto je cena za vývoj: motorka -spotrebný tovar.
Gs 100 ma možno slabý motor, ale možno na dialnici ale v pohode prášili 120-150, ale ked prišli serpentínky, nechápal som, taku palbu som na tripe dávno nesiel Pomery výkonu hmotnosti grafy su akurát nato aby tu jednotlivci na forumoch vypisovali somariny.
Inak možno si aj takú kupim lebo: ide super, NESTRATI na cene, nemá sa tam čo neopravitelné pokaziť, lenže:je drahšia ako moja 650 s plnou výbavou, ešte musím došetrit
Upravil swat dne 27.11.2012 18:48
kim napsal:
nemusím; je to potencionální zdroj poruch ,snižuje opravitelnost motorky vlastníma rukama a prodražuje to servis.
hele panove.. KOMU Z VAS ODESLA VYLOZENE ELEKTRONIKA NA OSMIKILE?!
co odchazi je upeceni alternatoru a driv vadna serie EWS. Palivova pumpa.. dobre.. na to byly svolavacky a kdovi kde byl problem.
co resime jsou v prvni rade MECHANICKE zavady.. proc je porad elektronika tak spatna, kdyz nam tu odchazi v prvni rade vylozene MECHANICKE dily?
Myslel jsem to všeobecně ne jenom osmikilo auta nevyjímaje.Ty elektro blbovinky jsou dle mě povětšinou více marketingový tahák než nezbytnost nutná k užívání vozidla; osobně se bez věcí který mě hlídají výměnu oleje,trakci nebo nastavování podvozku za jízdy a kdoví co ještě obejdu,je to bohužel zlo dnešní doby když kvůli výměně oleje na autě např.což mám za půl hodiny hotový, musím dát auto díky různým elektrosložitostem do servisu za zlodějský love; je to prostě zištnej záměr výrobců,bohužel.
Ted koukam na motorkare a jsou tam statistiky prodeje moto - ma nekdo tak dlouhe prsty aby nekde zjistil prodeje BMW podle typu ? (nemusi u nas klidne celkove) hlavne 1200gs oproti 800 gs
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
Ted koukam na motorkare a jsou tam statistiky prodeje moto - ma nekdo tak dlouhe prsty aby nekde zjistil prodeje BMW podle typu ? (nemusi u nas klidne celkove) hlavne 1200gs oproti 800 gs
Nevim jak u nas, ale v Italii se proda za rok cca 8500 12ek a lehce pod 2000 osmikil.
Maiali nel Fango!
milanek napsal:
Ted koukam na motorkare a jsou tam statistiky prodeje moto - ma nekdo tak dlouhe prsty aby nekde zjistil prodeje BMW podle typu ? (nemusi u nas klidne celkove) hlavne 1200gs oproti 800 gs
Je to naprosto veřejné na press stránce BMW https://www.press...rtpage.htm konkrétní článek kde to je dohledávat nebudu, ale dá se tam najít skoro všechno včetně konkrétních čísel.
Upravil Scarabeus dne 11.07.2012 13:00
Nechce se mi pročítat celé vlákno, jen jsem se dneska dozvěděl informaci, která by mohla být zajímavá - nový model F800GS bude mít přední vidle od WP. Ty původní dělali pro BMW v Marzocchi. Špatná zpráva je, že vnitřní trubka má místo 45mm pouze 43mm, takže všechny cartridge a pružiny pro F800GS pro nový model nebudou použitelné. Tlumiče by nicméně měly být o něco lepší než ten původní model. Nikdo zatím úplně přesně neřekne, co bude v modelu F700GS. U F800GS je to prý 100% jisté.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Myslíte že jsou ty plasty kompatibilní s modelovou řadou 08-12 ????
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis