Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 4 z 10:   1    2    3    4    5    6    7  ...  10  
 
Jak na to:
hicks
#61 
Přidané 02.08.2012 13:21
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
Tryskac napsal:
Hicks však daj odkaz na tú diskusiu na adv. A ešte lepšie ak čosi podstatné aj preložíšthumbs up
Alt. je Denso...
Zvečšený počet zásuviek využijeme taktohttp://nahradne-d...-24v-62361
Keby to niekto používal možno by sa prišlo na to či za tým nie je regler. Alebo by aspoň mohol vybrať žiarovky aby mu predčasne neexla baterka. Ked ten náš High-tech-can-bus nesignalizuje nedobíjanie alebo si to len Bulvic nevšimol?
Nie je niekto kto by vedel na toto zareagovať prípadne sa niekoho spýtať :
zaujímalo by ma čo sa stane, ked by sa napr. odpojila jedna fáza alebo by sa ešte pred regulátor pridali odpory.


nesignalizuje.

jenom to pak nenatartujes.

u mne to treba (asi pozvolna) prestavalo vic a vic dobijet.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
schrek
#62 
Jak na to:
Přidané 02.08.2012 13:22
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
a tys to vymenil na kulanci ? v kolika km ?
 
http://
hicks
#63 
Jak na to:
Přidané 02.08.2012 17:44
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
schrek napsal:
a tys to vymenil na kulanci ? v kolika km ?


nn... na zaruku.

V asi 1,5 roce... v cca 50000 km
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
schrek
#64 
Jak na to:
Přidané 02.08.2012 19:54
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
jo pekny ja mam rok zasebou a cca 8000km no nic musim zacit jezdit
ale nejak neni s rodinou cas
 
http://
hicks
#65 
Jak na to:
Přidané 02.08.2012 20:16
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
schrek napsal:
jo pekny ja mam rok zasebou a cca 8000km no nic musim zacit jezdit
ale nejak neni s rodinou cas


Allah Ti promine, kdyz budes mit mensi najezdy nez Hix PfftGrin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
swat
#66 
Jak na to:
Přidané 02.08.2012 20:59
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
schrek napsal:
jo pekny ja mam rok zasebou a cca 8000km no nic musim zacit jezdit
ale nejak neni s rodinou cas

Bo motorka a rodina není kompatibilní. :-)
Než najdeš 50 tis. Budeš mít po záruce.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
schrek
#67 
Jak na to:
Přidané 02.08.2012 21:21
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
no kazdej rok jedu 10tis pristi rok to bude vic budu jezdit i do prace
 
http://
sanko
#68 
Jak na to:
Přidané 02.08.2012 22:08
Avatar člena


Příspěvků: 454
Registrace: 24.03.12
hicks napsal:
schrek napsal:
a tys to vymenil na kulanci ? v kolika km ?


nn... na zaruku.

V asi 1,5 roce... v cca 50000 km


Ale po výmene ti to drží 70 000 km tak to až taká choroba nebude. Pre mna je to skoro 10 sezón. Toho sa musím aj dožiť než aby som to riešil.
 
hicks
#69 
Jak na to:
Přidané 02.08.2012 22:27
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
sanko napsal:
hicks napsal:
schrek napsal:
a tys to vymenil na kulanci ? v kolika km ?


nn... na zaruku.

V asi 1,5 roce... v cca 50000 km


Ale po výmene ti to drží 70 000 km tak to až taká choroba nebude. Pre mna je to skoro 10 sezón. Toho sa musím aj dožiť než aby som to riešil.


ja od te doby ovsem take moc nebyl na jihu :(
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
swat
#70 
Jak na to:
Přidané 03.08.2012 00:09
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
No jo vy švédi tam máte zimu na severo-západě co ? :-)
Upravil swat dne 03.08.2012 00:10
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
sanko
#71 
Jak na to:
Přidané 03.08.2012 00:29
Avatar člena


Příspěvků: 454
Registrace: 24.03.12
hicks napsal:
sanko napsal:
hicks napsal:
schrek napsal:
a tys to vymenil na kulanci ? v kolika km ?


nn... na zaruku.

V asi 1,5 roce... v cca 50000 km


Ale po výmene ti to drží 70 000 km tak to až taká choroba nebude. Pre mna je to skoro 10 sezón. Toho sa musím aj dožiť než aby som to riešil.


ja od te doby ovsem take moc nebyl na jihu Sad


s tým teplom je to len hypotéza. Myslím že hlavne offrouďákom by to potom odchádzalo na kilá .
 
Tryskac
#72 
Jak na to:
Přidané 03.08.2012 08:39

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
a protihypotézaSmile
stredné a vyššie otáčky = vyšší výkon altu = večšie zahrievanie
a hlavne pri cestách na juh a s5 motor beží v tomto režime bez prestávky hodinu až ....
nech povedia poškodení.
Pri offe je určite večší podiel tepla od laufu /no podľa mňa stále nie rozhodujúci/
ale motor beží v nižších točkách a hlavne nikto neoffuje 2 hodiny v kuse.
A podľa uštipačných poznámok niektorých hicksových súkmeňovcov, hicks s 8gs moc neoffuje.
 
schrek
#73 
Jak na to:
Přidané 03.08.2012 08:43
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
2Hodiny v kuse - no znam maniky co offujou i dyl

odvodu tepla by mel pomoct i ladenej vejfuk ne?
Upravil schrek dne 03.08.2012 08:43
 
http://
hicks
#74 
Jak na to:
Přidané 03.08.2012 08:53
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
sanko napsal:
hicks napsal:
sanko napsal:
hicks napsal:
schrek napsal:
a tys to vymenil na kulanci ? v kolika km ?


nn... na zaruku.

V asi 1,5 roce... v cca 50000 km


Ale po výmene ti to drží 70 000 km tak to až taká choroba nebude. Pre mna je to skoro 10 sezón. Toho sa musím aj dožiť než aby som to riešil.


ja od te doby ovsem take moc nebyl na jihu Sad


s tým teplom je to len hypotéza. Myslím že hlavne offrouďákom by to potom odchádzalo na kilá .


prd hypoteza... precti si ten advrider.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Tryskac
#75 
Jak na to:
Přidané 03.08.2012 08:55

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
swat napsal:
Myslíš fakt že nepomůže ta omotavka? Mám kryt od GITu. Je velký ale jsou v něm díry na větrání. A o té omotavce uvažuji. Asi ji koupím a promerim teploty.

Omotávka určite neuškodí no myslím si že pomôže asi len ako mrtvemu kabát.
ALE ja vychádzam IBA z pozorovaní na JEDNEJ - mojej motorke.
Pokiaľ daľší nezdvihnú prdel odpc a nepôjdu aspoň na 5 minút do garáže a neskúsia pod rizikom "ťažkých popálenín" šiahnúť na pravý a ľavý dekel motora,
tak je to pravda IBA na mojej motorkePfft
 
hicks
#76 
Jak na to:
Přidané 03.08.2012 09:16
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
Tryskac napsal:
swat napsal:
Myslíš fakt že nepomůže ta omotavka? Mám kryt od GITu. Je velký ale jsou v něm díry na větrání. A o té omotavce uvažuji. Asi ji koupím a promerim teploty.

Omotávka určite neuškodí no myslím si že pomôže asi len ako mrtvemu kabát.
ALE ja vychádzam IBA z pozorovaní na JEDNEJ - mojej motorke.
Pokiaľ daľší nezdvihnú prdel odpc a nepôjdu aspoň na 5 minút do garáže a neskúsia pod rizikom "ťažkých popálenín" šiahnúť na pravý a ľavý dekel motora,
tak je to pravda IBA na mojej motorkePfft


me smysl to merit bezkontaktnim teplomerem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
sanko
#77 
Jak na to:
Přidané 03.08.2012 12:08
Avatar člena


Příspěvků: 454
Registrace: 24.03.12
Tryskac napsal:
a protihypotézaSmile
stredné a vyššie otáčky = vyšší výkon altu = večšie zahrievanie
a hlavne pri cestách na juh a s5 motor beží v tomto režime bez prestávky hodinu až ....
nech povedia poškodení.
Pri offe je určite večší podiel tepla od laufu /no podľa mňa stále nie rozhodujúci/
ale motor beží v nižších točkách a hlavne nikto neoffuje 2 hodiny v kuse.
A podľa uštipačných poznámok niektorých hicksových súkmeňovcov, hicks s 8gs moc neoffuje.


Alt sa zahrieva aj od toho nakolko ho zatažuješ , napríklad pridanýmí zásuvkami , svetlami atd.

Ja jazdím vačšinou na juh , takže dufam že hypotézaSmile
Upravil sanko dne 03.08.2012 12:24
 
hicks
#78 
Jak na to:
Přidané 03.08.2012 12:38
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
sanko napsal:
Tryskac napsal:
a protihypotézaSmile
stredné a vyššie otáčky = vyšší výkon altu = večšie zahrievanie
a hlavne pri cestách na juh a s5 motor beží v tomto režime bez prestávky hodinu až ....
nech povedia poškodení.
Pri offe je určite večší podiel tepla od laufu /no podľa mňa stále nie rozhodujúci/
ale motor beží v nižších točkách a hlavne nikto neoffuje 2 hodiny v kuse.
A podľa uštipačných poznámok niektorých hicksových súkmeňovcov, hicks s 8gs moc neoffuje.


Alt sa zahrieva aj od toho nakolko ho zatažuješ , napríklad pridanýmí zásuvkami , svetlami atd.

Ja jazdím vačšinou na juh , takže dufam že hypotézaSmile


doufas nesmyslne a bez jakychkoliv argumentu.

---

jinak off neni zdaleka jedinej moment, kdy se to zahriva.. bal bych se i rozpalenyho mesta a dost mozna i dalnice.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
swat
#79 
Jak na to:
Přidané 03.08.2012 22:18
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Vše co se týká altíků směrujte do diskuse zde:
http://www.bmwgs....ost_257014
Díky.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
sanko
#80 
Jak na to:
Přidané 04.09.2012 21:55
Avatar člena


Příspěvků: 454
Registrace: 24.03.12
Chcem pretesniť ten neštastný dekel na ventily, ale neviem ako sa dávajú dole tie plastové oné zo sviečok , poradí niekto ? Dakujem.
 
Strana 4 z 10:   1    2    3    4    5    6    7  ...  10  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 59
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,701
Nejnovější člen: Kovi

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.41 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI