Tryskac napsal:
Hicks však daj odkaz na tú diskusiu na adv. A ešte lepšie ak čosi podstatné aj preložíš
Alt. je Denso...
Zvečšený počet zásuviek využijeme taktohttp://nahradne-d...-24v-62361
Keby to niekto používal možno by sa prišlo na to či za tým nie je regler. Alebo by aspoň mohol vybrať žiarovky aby mu predčasne neexla baterka. Ked ten náš High-tech-can-bus nesignalizuje nedobíjanie alebo si to len Bulvic nevšimol?
Nie je niekto kto by vedel na toto zareagovať prípadne sa niekoho spýtať :
zaujímalo by ma čo sa stane, ked by sa napr. odpojila jedna fáza alebo by sa ešte pred regulátor pridali odpory.
nesignalizuje.
jenom to pak nenatartujes.
u mne to treba (asi pozvolna) prestavalo vic a vic dobijet.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
a tys to vymenil na kulanci ? v kolika km ?
nn... na zaruku.
V asi 1,5 roce... v cca 50000 km
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
jo pekny ja mam rok zasebou a cca 8000km no nic musim zacit jezdit
ale nejak neni s rodinou cas
Allah Ti promine, kdyz budes mit mensi najezdy nez Hix
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
jo pekny ja mam rok zasebou a cca 8000km no nic musim zacit jezdit
ale nejak neni s rodinou cas
Bo motorka a rodina není kompatibilní. :-)
Než najdeš 50 tis. Budeš mít po záruce.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
schrek napsal:
a tys to vymenil na kulanci ? v kolika km ?
nn... na zaruku.
V asi 1,5 roce... v cca 50000 km
Ale po výmene ti to drží 70 000 km tak to až taká choroba nebude. Pre mna je to skoro 10 sezón. Toho sa musím aj dožiť než aby som to riešil.
ja od te doby ovsem take moc nebyl na jihu :(
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No jo vy švédi tam máte zimu na severo-západě co ? :-)
Upravil swat dne 03.08.2012 00:10
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
a protihypotéza
stredné a vyššie otáčky = vyšší výkon altu = večšie zahrievanie
a hlavne pri cestách na juh a s5 motor beží v tomto režime bez prestávky hodinu až ....
nech povedia poškodení.
Pri offe je určite večší podiel tepla od laufu /no podľa mňa stále nie rozhodujúci/
ale motor beží v nižších točkách a hlavne nikto neoffuje 2 hodiny v kuse.
A podľa uštipačných poznámok niektorých hicksových súkmeňovcov, hicks s 8gs moc neoffuje.
schrek napsal:
a tys to vymenil na kulanci ? v kolika km ?
nn... na zaruku.
V asi 1,5 roce... v cca 50000 km
Ale po výmene ti to drží 70 000 km tak to až taká choroba nebude. Pre mna je to skoro 10 sezón. Toho sa musím aj dožiť než aby som to riešil.
ja od te doby ovsem take moc nebyl na jihu
s tým teplom je to len hypotéza. Myslím že hlavne offrouďákom by to potom odchádzalo na kilá .
prd hypoteza... precti si ten advrider.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
swat napsal:
Myslíš fakt že nepomůže ta omotavka? Mám kryt od GITu. Je velký ale jsou v něm díry na větrání. A o té omotavce uvažuji. Asi ji koupím a promerim teploty.
Omotávka určite neuškodí no myslím si že pomôže asi len ako mrtvemu kabát.
ALE ja vychádzam IBA z pozorovaní na JEDNEJ - mojej motorke.
Pokiaľ daľší nezdvihnú prdel od a nepôjdu aspoň na 5 minút do garáže a neskúsia pod rizikom "ťažkých popálenín" šiahnúť na pravý a ľavý dekel motora,
tak je to pravda IBA na mojej motorke
swat napsal:
Myslíš fakt že nepomůže ta omotavka? Mám kryt od GITu. Je velký ale jsou v něm díry na větrání. A o té omotavce uvažuji. Asi ji koupím a promerim teploty.
Omotávka určite neuškodí no myslím si že pomôže asi len ako mrtvemu kabát.
ALE ja vychádzam IBA z pozorovaní na JEDNEJ - mojej motorke.
Pokiaľ daľší nezdvihnú prdel od a nepôjdu aspoň na 5 minút do garáže a neskúsia pod rizikom "ťažkých popálenín" šiahnúť na pravý a ľavý dekel motora,
tak je to pravda IBA na mojej motorke
me smysl to merit bezkontaktnim teplomerem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tryskac napsal:
a protihypotéza
stredné a vyššie otáčky = vyšší výkon altu = večšie zahrievanie
a hlavne pri cestách na juh a s5 motor beží v tomto režime bez prestávky hodinu až ....
nech povedia poškodení.
Pri offe je určite večší podiel tepla od laufu /no podľa mňa stále nie rozhodujúci/
ale motor beží v nižších točkách a hlavne nikto neoffuje 2 hodiny v kuse.
A podľa uštipačných poznámok niektorých hicksových súkmeňovcov, hicks s 8gs moc neoffuje.
Alt sa zahrieva aj od toho nakolko ho zatažuješ , napríklad pridanýmí zásuvkami , svetlami atd.
Ja jazdím vačšinou na juh , takže dufam že hypotéza
Upravil sanko dne 03.08.2012 12:24
Tryskac napsal:
a protihypotéza
stredné a vyššie otáčky = vyšší výkon altu = večšie zahrievanie
a hlavne pri cestách na juh a s5 motor beží v tomto režime bez prestávky hodinu až ....
nech povedia poškodení.
Pri offe je určite večší podiel tepla od laufu /no podľa mňa stále nie rozhodujúci/
ale motor beží v nižších točkách a hlavne nikto neoffuje 2 hodiny v kuse.
A podľa uštipačných poznámok niektorých hicksových súkmeňovcov, hicks s 8gs moc neoffuje.
Alt sa zahrieva aj od toho nakolko ho zatažuješ , napríklad pridanýmí zásuvkami , svetlami atd.
Ja jazdím vačšinou na juh , takže dufam že hypotéza
doufas nesmyslne a bez jakychkoliv argumentu.
---
jinak off neni zdaleka jedinej moment, kdy se to zahriva.. bal bych se i rozpalenyho mesta a dost mozna i dalnice.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vše co se týká altíků směrujte do diskuse zde: http://www.bmwgs....ost_257014
Díky.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis